Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2014 22:11 - За родителите...
Автор: tera Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2210 Коментари: 3 Гласове:
9

Последна промяна: 18.06.2014 15:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg







Гледах преди малко предаване по небългарска телевизия, да не кажа руска :), където ставаше дума за възрастни, енергични хора на годинки.

Веднага ми прищрака за моите родители, които са също възрастни и енергични, без майка ми да прави шпагат или баща ми да припява рок.

Всеки с мераците си.

Та думата ми е за тези хора, които са ни родили и отгледали, които имат нужда сега ние да им помагаме.

Старая се да го правя, може би не винаги и не точно по най-добрия начин, но толкова мога. Тук не става дума единствено за финанси, не е въпросът само да им даваш някакви суми да им помагаш, а за цял комплекс обстоятелства. Затова казвам, че се старая, няма как да им угодя по всякакъв възможен начин. Хората, на тези години са си доста капризни, смятат, че почти всичко около тях трябва да се върти. И такива врътки сме правили цялото семейство, за да не им строшим хатъра. Не че са го оценили, смятат че така си е редно. а сигурно е така...

Въпреки всичко - искам да им кажа ЕДНО ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ!

Не само защото са ме родили, отгледали, изучили и т.н.

А ЗАЩОТО ИМАТ ЕДИН ОГРОМЕН ХЪС ЗА ЖИВОТ!!!

Те са прекрасни!


Въпреки всичките им кусури, част от които и аз сигурно съм наследила.

Те искат да живеят, радват се на живота, всеки по своя си начин. Разбира се, че се и оплакват от време на време. Но те ИСКАТ да живеят и го правят!

За баща ми писах преди две и половина години, когато положението му беше едва ли не трагично, със счупена тзобедрена става, на легло. Майка ми, една жена под 50кг. го обслужваше едва ли не постоянно. Исках да им взема помощница, майка ми каза, че не желае друг човек да й се мотае наоколо...

Беше кошмарен период.

Както и да е, минахме и през това.

Мислълта ми е, че когато хората се сплотяват, преодоляват и най-големите трудности.

Но тези мои родители, които успяват да са толкова жизнени, въпреки всичко, да не се предават при трудни обстоятелства - НАПРАВО ШАПКА ИМ СВАЛЯМ!

Както и на всички възрастни хора, които имат хъс за живот, интереси, които ги крепят децата, които са създали, отгледали и които ги поддържат.

ДЪЛБОК ПОКЛОН!

Докато са живи да им засвидетелстваме нашето уважение, обич и подкрепа!

А не после да се пише само по... няма да го казвам, сещате се.

Затова, ако четете това и ви е докоснало по някой начин - обадете им се, кажете им, че мислите за тях, знаете си....









Гласувай:
12



1. tera - Не го написах нарочно като послепис в поста,
10.06.2014 22:14
защото не искам да развалям нещо толкова съкровено за мен.

Затова ще го кажа като коментар - ако някой кретен реши да се изгаври по някакаъв начин с тази тема, ще му го върна тъпкано, казано накратко.

На останалите - лека вечер!

цитирай
2. theeconomist - Виж Тера, идиотите не уважават себе си, та камо ли своите или чужди родители.
11.06.2014 08:46
Моят баща е на 92 и е най - жизненият човек който познавам. Архитект, почетен член на САБ, изградил стотици обекти. Ката го питам, к'во правиш папа / той е френски фъзпитаник / - казва "почивам си"...."човек преди да почине трябва да си почине"....:-))

Всяка сутрин си прави разходка поне 2 км. Кръвното му е 125 / 85 .Тънък е като клечка, но е истински хусар! Бил е кавалерист и е ветеран от войната!

Jl
цитирай
3. tera - Браво на баща ти!
11.06.2014 09:02
Моят беше същият преди инцидента, макар и на по-малко години. Сега обаче е много чевръст с проходилката, явно тя му е най-удобна, въпреки че и ролер (да не се бърка с ролери - летни кънки, друго е) му бях купила.
Това за кавалериста особено ме впечатли, защото сега ездата ми е от последните хобита. Маман също е френска възпитаничка, явно затова са толкова жилави. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4659575
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930