Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2013 16:48 - Хората, които адски обичат да се оплакват
Автор: tera Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2964 Коментари: 1 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Познавам такива, със сигурност всеки познава.

Ако не са ти близки, слушаш им дрънканиците с едното ухо, пускаш ги през другото, кимаш: "Аха, колко кофти" и дотук. Дреме ти на шушляка, дет" се вика.

Проблемът е, когато си ти близки, особено много близки. Тогава, щеш не щеш, си вътре в проблема. Мъчиш се някак да разрешиш ситуацията така, че пак да не се случва, за да не ти се оплакват отново. Но не, просто хората искат да си го кажат, а не че търсят някакво разрешение на прблема. ТЕ ПРОСТО ОБИЧАТ ДА СЕ ОПЛАКВАТ!
Е, те това е цялата работа!

Лично мен такива хора просто ме побъркват. Не мога да проумея от една страна този мазохизъм да ти прави едва ли не кеф все да се забъркваш в проблемации и от друга страна садизмът, с който тормозиш околните с вечните си проблеми! Защото това си е тип хора, които или привличат всякакви проблеми, или във всяко нещо виждат проблем!

Ако сами се оправят с това - тяхна си работа. Номерът е обаче, че те много обичат да "споделят". Това е тяхното отмъщение към близките им хора за несполуките, които ги съпътстват.

Сгафят някъде, къде от тъпотия, къде от невнимание или каквото и ще да е - и Оооооп! - си го изливат пред някого и мигом им олеква!

Не казвам, че аз не правя грешки или не ги "споделям", но това специално за споделянето е много рядко и най-често под формата на майтап. Видяла съм си гафа, преживяла съм го, мога да го спомена пред някой най-вече като предупреждение, а не че толкова съм се изтръшкала.

Лошото е на тези хора, че когато се опиташ да им помогнеш със съвет как това да не се повтаря те реагират така; "Оууу, ти сега от това източен проблем ли ще правиш? Ами аз само споделих! Не ми трябва съвет, просто стана на дума...Ами добре, случило се е така!" и пр.

Ясно става, че единствената им идея е в оплакването, никакви съвети не приемат, само дай да тормозят другите с перманентните им проблеми.

Както се сещате, накипяло ми е, защото подобен разговор водих преди малко и то не за пръв път.

Спред мен това си е някаква черта на характера, която провокира подобно поведение.

Няма как да се промени. Такъв човек или просто го игнорираш завинаги, или  ако ти е много близък го търпиш...

И пишеш постове за това, за да изпуснеш пАрата  и да не стане още по-голям катаклизъм...


Лека вечер! :)








Гласувай:
9



1. tera - Не, не визирам никого от блога
26.05.2013 17:32
Става дума за определен типаж, с който се сблъсквам на живо.
Блогът ми е последна грижа... :)))


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4647778
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031