Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2012 22:10 - Искам вече в София да има парад за хетеросексуални!
Автор: tera Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3074 Коментари: 9 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg





Казвала съм тук, че нищо против гейовете нямам и това е така. Даже и пост изписах, после ще го потърся и ще дам линк.

В момента гледам телевизия, или по-скоро гледах допреди 5 минути към 21.25, когато в прайм тайма на ... знаете къде, се излъчва "7 часа разлика". Попаднах там, защото това се въртеше в момента, а пък съм забелязала че няма кой знае каква разлика какво се върти на въртележката. Имам си достатъчно други проблеми и уж релаксирам.

Тогава гледам една лесбо сцена между Алекс Раева и неизвестна рускиня. Разбира се, че всичко е на ужким, сценаристите са решили така да "обогатят" сюжетната линия. Направо прекрасно хрумване! Вярно, че само се целуваха жадно и опипваха, нямаше повече развитие на "сюжетната линия", но може и предстои нещо по-страстно, знам ли..

И се чудя - дали сценаристите са стигнали до пълен творчески блокаж или просто си мислят, че пресъздават "действителността".

Може и така да е, лично аз се движа в други среди, където няма такива явления. Но свят широк, може масово да се натискат женките, де да ги знам.

Идеята ми обаче е за друго - едва ли не това се натрапва като стил на поведение за "успешен живот". Викат му "разкрепостеност" ?!?

Ми лично аз не се виждам чак толкова разкрепостена, за да го давам и с мъже, и с жени. Нещо гнусно ми се види...

Доколко знам при кучетата няма такава разлика, но само по принцип. Лично моето мъжко куче не се дава на такива еднополови ласки,  виждала съм го на живо, когато някой събрат много яко го заухажва. В такъв случай и аз съм готова да взема мерки и на палавия събрат да му тегля един як шут, ако е много напорист, но песчо и сам добре се справя и не се е налагало да се намесвам.

Та мисълта ми е - защо трябва цялото внимание да е фокусирано към "различните". Те, горкинките са толкова дискриминирани и си правят шествия. С които искат какво?

Никой вече не им се рови под юрганите. Да правят там, каквото щат! Искат обаче да се женят!

Сигурно защото хетеросексуалните вече не щат да се женят и онези другите просто искат да поддържат статуквото!

Повечето бракове в наше време завършват с развод, според статистиката. Но хомосексуалните адски много им се е приженило и държат да си го кажат!

Както вече казах - хич не ми пука кой е гей и кой не е! Просто престанете да ми ги навирате в очите, защото стана супер досадно.

Има си една идея в цялата работа за двойките, дори ще кажа Божия промисъл, с риск да ме нападнат всички атеисти во главе с .... Та значи цялата работа опира до продължаването на човечеството.

Онези, които не могат да направят това, могат да си правят и милион шествия.

Но не ми се иска, човечеството да се затрие, поради собствената си тъпотия. Защото против природата няма как да вървиш. Не само, че тя е всичко около нас, но и не дава никой да я прекара, колкото и да се опитва. Не знам някой да е успял, без да му се върнало тъпкано.

Минутка за размисъл...










Гласувай:
13



1. syrmaepon - и аз също ! )))
10.10.2012 08:23
парад на хетеросексуални - скоро ще се борим за място под слънцето,за родителските права - отделно борбата ще е жестока )))

До колкото знам и при животните се срещат подобни аномалии,но въпросът не е в това....
цитирай
2. tera - Ами както гледам, вече сме на път ние да станем "различни"
10.10.2012 12:14
в смисъл, че хетеро-то може да започне да се смята за отживелица, да не е на мода или нещо подобно.
Тогава ще стане сигурно голяма пикантерия да си хетеро, както вървят нещата...
цитирай
3. kamosutrov - Твърдо демоде съм!
10.10.2012 16:21
Не се давам на новите течения. :-))))))))))) Жените са си хубаво нещо, стига да не се натискат да ти стават близки или половинки. Имам си един стар лаф:Преди време поисках ръката на една жена, а те ми я дадоха цялата, при това комплект с майка и.
цитирай
4. tera - Ако не се натискат да ти стават близки - какво им е хубавото ?
10.10.2012 16:32
:)))
цитирай
5. kamosutrov - Ами... близки срещи от третия вид
10.10.2012 16:51
За малко, но пък качествено. :-)))) Нали знаеш какво е "съпруга"?
Семейство змейове докарани с музика.
цитирай
6. tera - Да, знам
10.10.2012 22:06
Имаше май нещо като виц - какъв е йероглифът за съпруга - змия, а за тъща - две змии...
Може и усойници да са били :)
цитирай
7. voxpop - В Содом и Гомор хетеросексуалните ...
10.10.2012 23:59
В Содом и Гомор хетеросексуалните са били малцинство.
По-нататък е ясно:)
Доколкото съм попрочел туй-онуй в допотопната цивилизация на атлантите са си правили експерименти, пред които днешното генно инженерство пасти да яде.
Краят остава за нас.
цитирай
8. kamosutrov - Щом е до вицове, да ти кажа няколко китайски
11.10.2012 09:54
tera написа:
Имаше май нещо като виц - какъв е йероглифът за съпруга - змия, а за тъща - две змии...
Може и усойници да са били :)

На китайски жена е Чу.
Собствена жена е Чу Ма
Чужда жена е Чу До.
На китайски мъж е Ах.
Собствен мъж е Ах Мак
Чужд мъж е Ах Пак.
цитирай
9. minavamottuk - Вие се майтапите
11.10.2012 19:33
ама наистина хетерото са малко ,всеки си кротува и не се забелязват в навалицата от изчанчени задници ,и то не че са някакви други а се правят на важни откак сексът е новият бог...всеки му се натиска и колкото по-откачено ,толкова по се издига в очите на слепите дето викат.Парад на хетеро да видите колко сме малко...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653818
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930