Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2012 22:36 - Памела - най-свестната брадърка :)
Автор: tera Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 8039 Коментари: 12 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg






Не се майтапя изобщо - жената е наясно с формАта, знае за какво й плащат и се държи подобаващо.

Знае също, че е тук за два-три дена и после ще се омете, ще си вземе париците и няма за какво да се натоварва с простотии.

Докато нашите хора направо ме изненадаха на тези елиминации... Ясно е, че трябва някого да номинират, но доводите им бяха направо плачевно смешни...

Има две качества, които ненавиждам - това са дребнавост и злопаметност.

Това, което се видя на елиминациите си беше именно олицетворение на тези две качества.

Ако ще елиминираш някого направи го по принцип. Лично аз бих номинирала по този параграф Къци и Багата, дето се зашушкаха като пълни смотаняци и прецакаха играта на техния отбор.

Но останалите доводи - ами той ме погледна така или онака, пък ни направи забележка за пушенето, пък онзи много мълчи, пък другия се мисли за нещо повече... - това са си пълни тъпотии. Ако някой ми каже, че е стратегия - грам стратегия не видях, просто патешки истории.

От друга страна - елиминациите говорят повече за хората, отколкото поведението им до момента. Бони ми хареса отначало с артистичността си, но после с елиминациите доказа, че е просто елементарна, злопаметна и дребнава.

Златка, която ме трогна вчера със сълзите си, защото мисля че бяха искрени, успя тотално да ме разочарова с плиткоумието си. Не е въпросът, че не е знаела столиците, тя просто си е ТЪПА!, успя да го докаже с аргументите за елиминации.

За мен това си е един доста интересен социален експеримент.

Както споменах в един коментар- гледала съм само първия Биг Брадър - после не, защото беше все едно и също. Тук ми прави неприятно впечатление, че начинът на водене е същият, както преди тези 6-7 години. Досадно е, може би трябва най-накрая да "номинират" и водещия, защото вече е омръзнал до смърт!

Едва ли ще гледам това предаване много системно, защото заминавам другата седмица и това ще ми е последната грижа. Но до тогава, може да му хвърлям по едно око за спорта.

Нямам фаворит за момента, всички са ми еднакво мазни. Мога да кажа тези, които мисля, че ще изхвърчат предварително - Колтуклиева, Патрашкова, Кривошиева, Аксиния (тя е абонирана за ранни изхвърчавания), Багата ( ми не може все да трае като тулуп, пък хората да го харесват), Къци (ще падне жертва на предишната си слава и доста хора го недолюбват), Орлин (скучен е), Юлиян (дразнещо самомнителен е:), ха-ха, дали остана някой там?!? :)

Шегувам се, разбира се. Не ми е работа прогнози да правя. Но това според мен си е поредното нагласено шоу и който трябва, той ще го спечели!

Пък вие, ако имате излишни пари и си нямате друга работа си пращайте SMS-и!

Успех!!!




Гласувай:
5



1. injir - Ами, нямам излишни пари... :)
19.09.2012 22:49
Ами, нямам излишни пари... :)
цитирай
2. tera - Ми и аз :)
19.09.2012 22:52
Кажи си поне мнението, приказка да става :)
Не се шегувам за социалния експеримент, това е интересното в цялата работа.
цитирай
3. karambol5 - :)) странно ми е защо човек като теб ...
19.09.2012 22:55
:)) странно ми е защо човек като теб гледа подобен тип .... предавания ... да кажем ,че да съм любезен .
да ,социален експеримен е приемливо обяснение за демонстрираният от теб упорит интерес , но ... за мен това не е достатъчен аргумент , за да си загубя времето в гледане на тов акак някой се излага в подобен тип .. ..предавания ... / нали любезен го изграя /
Само Андей Слабаков беше в състояние да ми задържи интереса преди няколко години .. от там насетне ... пълна скръб ...
На миналия " вип" каузата беше "благотворителност " .. ако бяха дали парите с, скоито са палтили на " брадърите " за излагацията за благотворителност сигурно сумата многократно щеше да надвиши събраната от всичките смешници там !!!
цитирай
4. tera - Ха-хах :)
19.09.2012 23:26
Упорит интерес - добре звучи! :) Ами, забавлявам се, ти четеш ли ми другите постове - за концерти, опери, изложби?
Май не - не ти хващат окото сигурно. :)
Също май - ти повече от мен си ги гледал, защото нямам идея какво е ставало в миналия ВИП.
Казах съвсем ясно, че съм гледала само първия Биг Брадър - това е преди 6-7 години навярно.
Да, гледах го тези три дни и няма за какво и пред кого да се оправдавам, това би било съвсем смешно! :)

Ти чел ли си ми поста за оперите по Европа? Едва ли... Там дали щеше да прокоментираш, че ти е странно как се интересувам от подобни "отживелици"? :)

Мога да се интересувам от страшно много неща и точно това правя. Не ми трябват аргументи, за да го правя. Това е животът, той е около мен и ме интересува. Имам билети за Александрина Пендачанска в събота, за Хосе Карерас, за Моцартовия оркестър, за 100-те цигулки, за испанското TANGO SEDUCCION, за мюзикъла "Will rock you" чак догодина през май и още други ... какво да ти обяснявам, няма смисъл, явно имаш нужда да се заяждаш.

Ти какви концерти посещаваш, by the way?
цитирай
5. karambol5 - :))) Тера, чета те с огромен интерес ...
20.09.2012 10:09
:))) Тера , чета те с огромен интерес :))) И именно затова ми е чудно ,че гледаш този формат :))))))))))))) Това ,че не коментирам там не означава нищо :))) Ако имам възможност - да , посещавам подобни концерти ;))))
Миналия " вип " брадър съм гледал ,защото някои от участниците позвам доста добре и те искаха моето мнение за ставащото в къщата ,както и да знаят какво се говори за тях между хората / познатите ни / :))))))))))
Това ,че съм го гледал всъшност ми отвори очите за това какви хора са всъщност те ;)) Видях истинските им амбиции ,добре прикрити зад "благотворителност " и " добро " сърце . И само зарди това не считам времето си за тотално загубено :))))
И между другото .... посещвам не само концетри ;)))))
Лек ден :)
п.п....предполагам ,че си права ,че Памела е най-свястната брадърка :))))
цитирай
6. tera - Здрасти :)
20.09.2012 10:32
Загледах се защото мислех, че това за Памела е кьор фишек, а то се оказа само почти кьор фишек, в смисъл че е дошла за ден-два, колкото да разбуни духовете.

Ти сам си си отговорил защо го гледам :)
"Това ,че съм го гледал всъшност ми отвори очите за това какви хора са всъщност те ;)) "
Ми и аз така. :)
Мнението ми за Мариана Попова май доста ще се промени, както и за останалите.
А всъщност Памела ми хареса, даже приятно ме изненада. Държи се много мило и естествено, дори да играе, пак го прави добре. :)

цитирай
7. karambol5 - :)) всъщност - да. . отвяря ти очите ...
20.09.2012 11:43
:)) всъщност - да ..отвяря ти очите за това какви хора са всъщност те ;))))
А Памела ... дано да си права за нея ;)) и аз мисля ,че се е държала естествено и ..не е играла .. била е всъщност себе си :)))
Не знам .. не съм гледал и не мога да го твърдя със сигурност :))))
Щом те е изненадала приятно , значи е така .. доверявам се на мнението и усещанията ти :)))
цитирай
8. tera - И няма да й хвърлиш на Пами поне едно оче?
20.09.2012 12:58
Брей, не човек, а желЕзо! :)))
цитирай
9. tera - Ти пък за какво злобееш?
20.09.2012 14:36
Къде видя ядосване или просто да си кажеш нещо за участие.
Понеже никой не ти влиза в блога, реши тук да се изкажеш. Надявам се, да ти е олекнало. :Р
цитирай
10. karambol5 - ;)) Е, добре, де ;))))Сега и хвърлих ...
20.09.2012 20:28
;)) Е , добре ,де ;))))Сега и хвърлих едно око :)))))
Ми.... добре изглежда ))))))
цитирай
11. tera - Ти много пъти се връщаш тука за човек, на който не му пука за брадъра
21.09.2012 09:45
Май нещо теб те "стяга чепика" или по-скоро ти е скучно да си седиш сам-самин в твоя блог и ходиш нагоре-надолу да ръсиш oбиди и заяжданици.
Да ти имам "удоволствието"...
Твоя си работа и не ме занимавай повече с особата си.
цитирай
12. tera - Не ми дреме, че ме апострофира някой
21.09.2012 16:31
Стига да го прави културно, а не да се нахвърля с епитети като "ненормални", "тъпи", "луди" и прочее.
Като не ти харесва ни предаването, ни поста - за какво си цъфнал трети път тука, освен за да се заяждаш.
Глей си кефа в твоя си блог!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4654450
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930