Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2012 00:19 - Пак за Славчо:)
Автор: tera Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1191 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 04.07.2012 10:15







Осъзнавам много добре, че изпадам в позицията на типично блоговите критикари - хем нещо не им харесва, пък пак го гледат или четат (в случая) :)

Ами гледам си разни сериали по БТВ - преди бяха "Престъпления от класа", но нещо го приключиха за момента, сега като ми падне гледам "Никита - отмъщението" и после по тази програма ми се появява Слави. Разбира се, че мога и да я сменя, но пък от друга страна ми е интересно докъде ще му стигне падението...

Никога не съм му била "враг", като е правил готини неща, съм ги гледала. Лошото е, че тези готини неща приключиха твърде отдавна.. Имаше готини попадения като интервюта с наистина интерсни хора  или "Танцувай е мен" или нещо подобно. Аз съм върла любителка на танците и такова предаване ми е много интересно. Може би не съм го гледала чак толкова съсредоточено, но самата идея ме кефи страхотно!

Но да се върнем на самото шоу  - защото то вече не и шоу, ами  някакъв треторазряден разговор като в махленска кръчма.

Днес беше водеща Кали, прясно защитила диплома по философия, само че не стана ясно къде точно я е защитила.

Тука ще сложа една голяяяяяяяяяяяяяяяяяма скобааааа.

Защото има много голямо значение, къде си успял нещо да защитиш.

Лично аз имам европейски призната диплома от германски университет в Брауншвайг – die Technische Universitдt Carolo-Wilhelmina zu Braunschweig.

Не всеки е длъжен, разбира се,  да се дипломира по световнопризнати университети, може и в Долно Уйново да се дипломира....

Но след като толкова много се набляга на този факт - можеха поне да кажат откъде се пръкнала поредната дипломантка.

Всъщност най-дразнещото беше за кой ли път, че Слави не оставя псевдо-водещите изобщо нещо да водят! Май единствено Кали днес му се сопна - че тя е водещата и трябва тя да задава въпросите! Опита се нещо да прави, нещо да пита... ама без контрол от Славчо не става, та хептен нищо не й се получи... Да не говорим за залополучните опити на мама Здравка или на убавата Елена, щото там нещата си бяха хептен трагични...

Да, погледнато отстрани такова нещо си изглежда като детска игра! И си е такова и на практика! Ако обаче зад цялата тази история не стояха толкова много хора, а също и много пари.

Иначе - тъпо предаване, елементарен сценарий, прост водещ, който натрапва простотията си на делегираните водещи...

Всичко си е адски семпличко, но зад тезгяха има бая мангизи... За кого ли?!? Реторичен въпрос...





Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648875
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031