Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2012 22:18 - Парадокс: нещастният и беден българин виси нон стоп по заведенията...
Автор: tera Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1938 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 29.06.2012 22:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Разхождали ли сте се по обедно време по Витошка - всички заведения са пълни - незвисимо дали са барчета, ресторантчета  или сладоледаджийници - няма место на масичките отвън. Вътре има - но все пак при хубаво време е добре да си на теферич!

Или- търсили ли сте място през предварителна резервация по центъра? На нас ни се е случвало. И не е било петък вечер, да речем, ами сряда или четвъртък. Нормални работни дни. Болшинството заведения по центъра са пълни. А там, както е добре известно, буквално бъка от заведения на всяка крачка! Изненадата е, че там е пълно с млади хора, дето не мен ми приличат на студенти. Опнали едни трапези, mamma mia! Ми прегладнели са децата от това усърдно учене, разбираемо е! :)

При тази масова заетост на заведенията по всяко възможно време - защото съм виждала, че и към 23.30 по Витошка масичките пак са доволно заети, направо се чудя как сме влезли в тези класации за най-бедните в ЕС и за едни от най-нещастните в световен план?!?

С майтапа дотук! Да, знам, че има хора, които изнемогват в невъзможност да си платят и належащите сметки дори. Знам, че има много хора пенсионери, които направо бедстват!

Пък аз да попитам - на тези бедстващи пенсионери да не би децата или внучетата да си висят нон стоп по заведенията?!?

Аз също имам възрастни родители - помагам, с каквото мога. Никога не бих оставила член от семейството в бедстващо положение, въпреки че моите родители и без мен се справят доста добре. Но аз съм длъжна да ги гледам и да им помагам, така като те са били длъжни да вършат същото, когато съм била малка.

Моят призив е следният - тези вие, които си седите нон стоп по заведенията, дали имате близки роднини, които си броят стотинките?

Просто се сетете за тях като си поръчвате питиетата и храната. Замислете се дали и те не са жадни и гладни. Ако е така - просто им помогнете!

Не е толкова сложно!






P.S. Тука само да допълня, че не става дума само за София и само за Витошка! :)

Преди десетина години бях командировка в Сливен, по онова време държеше рекорд по безработица. Ако сте били там, знаете голямата централна улица с всичките й прилежащи кафененца. Те също бяха пълни по цял ден! Когато и да минеш оттам - пълно с народ! Сигурно безработните там са си харчели социалните помощи...

Така че митът за работливия българин си остава далеч в народния фолклор... То и тогава не е много ясно колко е бил работлив, обикновено в народното творчество нещата се хиперболизират...








Гласувай:
6



1. tit - Ба - веднъж се живей!:(
29.06.2012 22:57
Те са млади - сега им е времето...
Това е сбирщина /щях да напиша "сган"/ от модерни егоисти, за които е важно само те да са важни!
Преувеличавам, де:)
То не е грях млад човек да си изживее бохемските години, ама...защо си мисля, че това е "танцът за едно лято" на поредната серия обслужващ персонал?
Дали имат по-високи мечти?
Някяква стратегия за постигането им? Без "мама и тати"?
Ситуацията е по-сложна, но ще изчакам следващите коментари!:)
цитирай
2. tera - И аз ще ги изчакам,
29.06.2012 22:58
щом казваш ... :)

цитирай
3. анонимен - Подводни
29.06.2012 23:55
И колко са тези хора които седят по заведенията? Какъв процент от хората в България. Да не би случайно едни исъщги леца да висят от сутрин до вечер в кафенетата. Вместо да минавате и след това да пишете простотии, може да направите следното: Паркирайте се срещу едно кафене и почвайте да броите иводите статистика. Пък след това пишете на воля.
цитирай
4. tera - Мдам, очаквах подобен коментар, хейтърите винаги са нащрек :)
29.06.2012 23:58
Нямам никакво намерение да последвам съветите ви за статистиката, просто ме оборете с други данни, ако можете.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648764
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031