Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2009 22:07 - Абе ква е тая цена на истината,
Автор: tera Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2245 Коментари: 8 Гласове:
4





че целият блог е пощурял?

Писах разни коментари без да съм гледала въпросната "Цена...". Пък и като четох постингите хич нямам и намерение да я гледам. Не че нищо, дето му се вика "риалити" не съм гледала - попадала съм и като ме е мързяло да превключвам съм гледала разни тъпизми.

Но какво това чудо дето е предизвикало такава масова истерия? Нееее, няма да го гледам. Пиша това, защото не проумявам как големи хора изпадат в пълен инфантилизъм и се палят и се тръшкат заради подобни измишльотини. Някоя си била казала как правила лесбийски секс и то пред мъжа си, шурея, учинайката и калекото по дядова линия. Друга пък как спала с 19 годишен, а пък доведения й син на 16. Тук според мен сценаристите можеха да подсилят историята и да беше преспала с оня непълнолетния, дето й е рода в общ смисъл. Това щеше още повече да качи съспенса сред аудиторията.

Дали пък да не взема да нахвърлям някой и друг сценарий с риск да скандализирам пуританската общоност тука?  Айде нема нужда, не ми се упражнява във вербално словоблудство. Пък и какво ново да измисля - достатъчно е един сценарист да се зачете в крими хрониката - животът ще му предложи наготово маса сюжети. После идва по-трудното - в тази малка България да намери статисти с поне някаква доза артистичност дето да ги изпълнят пред камера. Това не ти е Америка, милиони народ и зажаднели за артистична изява - бол! Пък и там манталитетът е друг - все едно пробив в шоу-бизнеса, новини всеки ден и хората бързо забравят, пък и за други пари става дума.

А тука - хем кокошкарска история, хем утре ще разпознаят съседите някой "герой/героиня" и ще викат - ама к"ъв съпруг, к"ви деца, тая си е известна квартална уруспия!" Или пък - "тоя врънка всичко живо за чаша водка" примерно.

Айде, народе, успокой се, ако с такъв хъс се интересуваше кой как те управлява нямаше да сме на това дередже. Ама щото и на тебе само секс ти се върти в главата, затова го гледаш, пък и го псуваш туй реалити.

Е, сега разбра ли каква му е цената? :)))





Тагове:   цена,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - Хахахахаха :)
18.09.2009 22:09
Аз знам каква е цената на истината, но... някои явно я бъркат с коренно различни неща.

Което ме подсеща за едно друго нещо, а именно:

Попитали радио "Ереван":
- Може ли от една муха да стане слон?
- Естествено, че може - отговорило радио "Ереван" - Просто е нужно мухата да мине през определен брой блогърски глави.
цитирай
2. tera - Хмм...
18.09.2009 22:14
Като ще си говорим за радио Ереван - ето един, иносказателен :)

Студентка - пушачка се обърнала към радио "Ереван".
- Доколкото знам, човешките пороци са три - к*рвалък, пиене и пушене. Защо Ректорът е решил да наказва само за единия от тях - пушенето?
Замислило се радио "Ереван"...
- Няма друго обяснение - отсякло то. - Защото другите два ги притежава той.

цитирай
3. djgator - хм
18.09.2009 22:16
Това предаване е тъпотия, жалко за народа, че си губи времето и позволява да го манипулират!
цитирай
4. tera - Народът
18.09.2009 22:21
е свикнал да го манипулират, това му е работата! :)
цитирай
5. djgator - tera
18.09.2009 22:27
tera написа:
е свикнал да го манипулират, това му е работата! :)

И с лошото се свиква и хубавото.. :) Нали знаеш, вица за мечока и ловеца, дето мечока го хващал 3 пъти и онзи избирал вместо да бъде изяден, да го опъне мецан.. накрая мечо попитал- абе ти ловец ли си или педал.. Та, свиква се с всичко, даже може да им харесва на хората да ги опъват отзад :)
цитирай
6. tera - Ми да,
18.09.2009 22:36
може и да му хареса даже, виж по-долу :)

Срещат се двама приятели:
- Как си отдавна не сме се виждали?
- Бях на сафари в Африка.
- И?
- Скрил съм се зад едно дърво с двуцевката и чакам лъва да дойде по-близо. Идва той, натискам спусъка и засечка, дърпам и вторият - пак засечка.
- Ей, страшна работа!
- Абе, тъкмо да ме сграбчи и една черна ръка ме издърпа на дървото - мъжка горила.
- Ааа, отървал си се!
- Къде ти! Като ме хвана там и секс, секс ...
- Е, поне си останал жив.
- То това живот ли Той там, аз тука! Ни пише, ни се обажда!

цитирай
7. djgator - tera
18.09.2009 22:47
А някои даже са на принципа" Бий ма, убичам тъ!" :))
Мазохизъм..
Затова аз телевизия не гледам, само новини ( на 2-3 дена веднъж) , discovery и fashion - наука и мацки :)))
цитирай
8. tera - Аз и толкова не гледам
18.09.2009 22:54
Ако перефразирам Остап Бендер - Телевизията си е "опиум за народа". :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655882
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930