Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2010 21:03 - За работата... и за относителността
Автор: tera Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2075 Коментари: 8 Гласове:
9

Последна промяна: 08.10.2010 21:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Днес с колежката ми имахме изключително тежък ден, само дето не луднахме от всичките спешни казуси, от това, че се набъркаха още сума хора или по-скоро ни забъркаха в проблемациите им...

Както и да е, оцеляхме... Даже се и посмяхме накрая, това му е предимството на team-work, можеш да изпуснеш напрежението, ако си сам войн спокойно можеш да се побъркаш самостоятелно.

Няма да ви занимавам с подробности, твърде са специфични.

Интересното става после...

Отивам на метрото и срещам една моя позната, с която сме карали някакъв курс преди около 6 години. Засичаме се чат-пат, защото живее някъде наблизо. Пита ме как съм и аз под впечатлението от гаднярския ден й казвам:
– Кофти, спукахме се от работа днес.
Тя ми отговаря мъдро:
- Обаче важното е работа да има.

Дааа, така си е. Тя работи в едно до болка познато държавно ведомство, твърде известно и ще му спестя името, но там нещо заплащането не си е работа.

Позамислих се - права е, разбира се. Само че този аспект като се борихме днес с идиотията, явно нещо ми е убягнал.

Поразговорихме се по по-приятни теми - концерти, пътешествия и се разделихме до следващата спорадична среща.

Прибирам се и в асансьра се засичaм с един съсед с кучето, и вчера ги засяках с жена му там.

Той казва :
- Пак заедно се прибираме.
Не знам какво ми текна и му разказах случката в метрото и той допълни:
- Да, трябва да има работа, за да има заплата... , за да има пари. Защото иначе...

И той беше прав естествено.

За какво ли го пиша това? Едната причина е, за да изпусна парата, от която днес е чудно как не изгърмях. А другата - когато на човек му дойде доста нанагорно, може би трябва да погледне ситуацията малко странично.

Тогава вече разбира, че нищо кой знае какво не се е случило.
Вярно изхабил е нерви, разправял се е с дебили, но в крайна сметка светът не е свършил с това. Имам предвид собственият свят на всеки един от нас.

Както казах в заглавието - всичко е относително....

Благодаря, че ме изслушахте и затова ви поздравявам с едно любимо парче, което сега ми хрумна.


HAVE A NICE WEEKEND! :)))






Тагове:   ОТНОСИТЕЛНОСТТА,


Гласувай:
9



1. voinov50 - ...
08.10.2010 21:24
Поне песента яко ме раздвижи...
Весел уикенд :)))
цитирай
2. tera - Хе-хе :)
08.10.2010 21:26
Изобщо не бях мислила за песен докато пишех, тази ми дойде съвсем спонтанно!
Радвам се, че съм ти улучила настроението! :)))
Весел и на теб!
цитирай
3. tit - Все си мисля,
08.10.2010 21:38
че човек трябва да работи, за да живее;
а не - да живее работейки, докато живота преминаво наоколо...
Но и аз съществувам, за да работя - признавам си!
Не се замислям - имам ли избор...
Приятна почивка!:)
цитирай
4. tera - tit,
08.10.2010 21:43
аз пък съм привърженик на една мисъл на Стефан Цанев:
"Волът е създаден да работи, а човек да се самоусъвършенства".
Но нали се сещаш, че няма как да се самоусъвършенствам, да пътувам по света и да се радвам на живота, ако няма кинти? :)
Толкова е просто! :)))
Приятна да е! :)
цитирай
5. furiika - ПондРелник ееее,
11.10.2010 10:01
хайде на работа!
:)))
цитирай
6. tera - Furi,
11.10.2010 11:09
ми аз съм си на работа.
Един колега беше в Лондон миналата седмица, валяло, духАло, ама пак му харесАло :))))
цитирай
7. furiika - а тая седмица заради мен беше 20 градуса
13.10.2010 16:28
слънчево:))) но май му омръзна на Лондон да ми се усмихва, та започва лееекинко да се захлажда:)))
цитирай
8. tera - Ще го почакам
13.10.2010 17:14
да се затопли :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655271
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930