Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2010 12:18 - Като искаш нещо, просто си го кажи!
Автор: tera Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1377 Коментари: 4 Гласове:
2








Защото аз мисли не чета!

Така възпитавам сина ми откак се помня, но явно има пробив във възпитанието. :)

Всеки си мисли, че хората са длъжни да се досещат какво му се върти в главата. Ами, не са!

Сума неразбории произхождат от това, че някой нещо си мисли, ама не го казва. Имах и такъв служебен казус вчера. Спред мен потвърждение е да пратиш на някого мейлче с ДВЕ буквички - ОК!

That is enough!

Ама не - има умници според които липсата на възражение си била потвърждение! Ами толкова ли е трудно като препращаш инфо изрично да искаш confirmation, пиша го на ингилизки, защото все с чужбинско се занимаваме. После айде още мейли и разговори, за да се разбЕреме, защото лелеяното ОК не е пристигнало, САМО защото изрично не е било поискано! Не мога да разбера хората, които усложняват и съвсем прости неща! Нямам такова въображение явно! :)

Но да се върна на случката със сина ми. Пита ме снощи - "Имаш ли да ми дадеш еди-колко си лева?" Заминавал за концерт в чужбина. Ами нямам, аз пазарувам с карта, тегля пари кеш само колкото съм преценила, че ми трябват. Мотаят ми се в чантата 10-20 лева, не повече. Не можа ли вчера да ми кажеш или да ми се обадиш да изтегля преди да се прибера?

Отговорът е "Добре, няма значение."

Лъжеш! Има значение. Ти ще запомниш, че не съм ти дала, а не че ти не си се сетил да ме предупредиш. И после топката е пак в мойта половина!

Извадих всичко, което намерих в чантата и му дадох. Е, и?

Понеже аз от намеци не разбирам (не че не се досещам, ами не ми пука), искам всичко да ми казва с думи прости. Мразя някой да мисли, че съм длъжна да се досещам за каквото и ще да е! В работата го правя по необходимост.

Но защо дори близките ни хора не са в състояние да казват какво искат и то не в последната минута?

Може би защото е по-удобно човек да се чувства неразбран или пренебрегнат, вместо да си каже какво точно иска.

Искам да съм японка, там поне са конкретни, поне доколкото знам ... :))))





Тагове:   кажи,


Гласувай:
2



1. mileidi46 - :))))
20.03.2010 12:48
Iskam samo da ti podarq usmivka za 4estita prolet!!!
цитирай
2. tera - Ей, усмихна ме :)
20.03.2010 12:52
Както се казва тук и ми е много странно, защото се казва: Благодаря! Накара ме да се усмихна! :)

Ама айде да не издребняваме! :))
Права си! Навън е прекрасен ден, сега излизам да му се порадвам!

Желая ти весел уикенд! :)))
цитирай
3. mamas - Честита пролет и от мен!
20.03.2010 20:23
Мина ти вече гнева, нали?
цитирай
4. tera - Неееее, mamas,
20.03.2010 20:43
аз съм блага душа, изобщо не се гневя... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655089
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930