Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2008 10:03 - В “изповедалнята”
Автор: tera Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4107 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 01.04.2008 10:36


Божеииййй! Пак се нахендрих в “Лични дневници” – защо ли ? Ами имам намерение да пиша тъпотии – затова. А това е най-благоприятната почва за тази цел. Като ти се прииска да споделиш тъпотия – и айде беж – право в “Личните дневници”. Да не вземе пък някой да се обиди – всички го знаят, нищо ново под небето. Добре де, шегувам се.   И такааа… подвизавам се тук вече повече от година. Дойдох като пълен новобранец, без изобщо да знам какво ме очаква. За това писах вече, пък и мразя да се повтарям. Бях толкова ентусиазирана в началото, че даже поведох борба с вятърните мелници – сиреч с гласуването. Ами на кой му пука – гласува си се и до ден днешен, моето мнение не е променило ни на йота статуквото. Да де, ама поне аз постигнах душевен комфорт в известна степен – не съм длъжна да си следя статистиката и да връщам жестовете. 

Ходя от време на време на гости на хората, които са били при мен, за да видя има ли нещо ново по трасето и толкоз. Преди беше пълен ад – идвали, гласували, доста бяха тогава, щом бях пробила в “звездната класация”, дето се мъдри на първа страница. Даже не ги помнех, трябваше и да ги разпечатвам !!!, за да не би съкън да обидя някого като го пропусна при обратната визита на любезности. Защото съм възпитан човек, колкото и да не ми личи. И какъв е смисълът от всичко това – кръгла нула, естествено.   Питала съм хора, които са много популярни тука – и какво се случва от това – да не би да ти вдигнаха заплатата или получи допълнителна индексация за пенсия ??? Понеже общувам с интелигентни хора си правим майтап от цялата работа. Ама иначе за какво – това е толкова губи време да се щураш по разни блогове и да гласуваш. Не знаех, че може да се изключи тази опция – понеже аз не гласувам вече повече от година, защо пък хората да гласуват за мен. Нема танто за кукуригу. Ще й намеря цаката и ще и врътна кранчето,   По-важни са за мен са тези, които ги интересува какво пиша. Те ме кефят, въпреки че голяма част не ми се показват “легитимно”, а ме четат апокрифно. Ами живи и здрави, щом все пак сте дошли и ви е интересно, добре дошли!   И тук ще споделя една тайна – пък нека подскачат модераторите, тъй и тъй дори само заради това няма да ме пуснат в “Избрани” – ами хванала съм им цаката, знам какво и как трябва да напише човек, за да го пуснат в “Избрани”. Направо им чета мислите. Има си хватки, но всеки трябва сам да си направи стратегията.   Ами през “Избраните” са ми минали доста постове, при положение, че не съм чак толкова продуктивна, а пък и една част от постовете директно съм ги забърсала от Интернет, защото са ми се видяли готини и те поне не претенрират някой да ги избира.

Много рядко са ме изненадвали – по-скоро да пуснат нещо, което не съм очаквала отколкото обратното. Примерно “Съкровищата на кановете” не мислех, че ще попадне там. Но пък аз искам да си говоря и показвам и други работи, дето ми е ясно, че няма да видят “избран свят”- примерно изложби – направо мръсна дума – на кой му пука изобщо за изложби – на мен, на gen и на още 5-6 души сигурно. Или пък други неща, които не са “глобални, общочовешки”, достатъчно злободневни, щекотливи или пиперливи, за да привлекат масов интерес и така “достойно” да влязат в “Избраните” – ето това се търси там, ако не сте разбрали.   За какво си дърдоря тези глупости и аз не знам , аааа да, може би че съм в “Дневниците”, добре че се сетих. И колкото и да не ми е привично ще взема да благодаря на разни хора – които са били тук с мен по някое време, защото имам чувството, че половината блог ми се е преточил през блогчето. Идвали, минавали, заминавали, връщали се, криели се, пък аз съм си тук, който иска да идва. Никого не съм върнала. :)   И наистина, вече не се шегувам, тук се срещнах и си говорих с хора, които иначе няма как да срещна, дори само заради разстоянията. Пък и не само – движим се в съвсем различни сфери и среди предполагам. За някои имам и визуално-виртуална представа, за повечето – не. Въпреки, че мястото е малко нещо злокобно, именно поради тази анонимност и подводните, подмолни течения, не съжалявам, че бях тук през изминалото време. Даже срещнах наскоро един изключително интересен човек, съдейки по писанията му. Май такава развихрена фантазия виждам за пръв път. Иначе като си говорим звучи съвсем нормално, но нещата които пише или поне някои от тях направо ме изумиха. И нещо, което за пръв път ми се случва тук – направо се поласках от факта, че прояви инициативата да ме заговори, навярно защото и аз съм му интересна. Не е това, което си мислите, човекът си има любима тук и я знам коя е, пък и не само аз. Просто сме приятели в известен смисъл, няма емоционални задявки помежду ни. И други интересни хора съм срещала, някои много мили и добри, други – не толкова, шарен свят – това е положението. Ами благодаря на всички, които ме харесват такава, каквато съм и на които им е приятно и интересно да идват в моя блог.   Дори и за себе си научих нови неща. Например нямах представа, че ще започна да пиша разни работи. Бях дошла само да чета и коментирам. Съвсем случайно прописах. Не бях писала почти от гимназията. Всъщност имам публикувана статия в един седмичник и то пак във връзка с една изложба, но като отидох да си взема хонорара, установих че не си заслужава да си губя времето с това. Затова пък сега го губя за без пари – само за спорта дето се вика. След това с писане не съм се занимавала, бизнес-писанията не се броят.   В училище математиката ми е била любим предмет, не литературата. Всъщност не чак любим – но понеже ми се отдаваше с лекота, не беше необходимо да уча по този предмет, пък аз съм си малко мързелива по природа. Тук даже стихове прописах – направо се удивих от себе си. Тази краста отминала ме през пубертетските години, когато човек обикновено започва да го напъва музата, да вземе да ме споходи ненадейно ?!? Да де, чудеса стават не само по Коледа – и това съм писала. Даже вече се чудя какво и за какво не съм писала. Като в оня виц за чукчата – “Чукча не читатель, он – писатель”. Стига толкова откровености, че ще трябва да благодаря и на всички, които са успели да стигнат до финала. :)

А пък защо ли точно днес се сетих да се "изповядвам" - ами Първи април е, затова. Айде, весел ви празник на всички. :)))))))






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - Тера, откровенна и истинска и за...
01.04.2008 10:12
Тера, откровенна и истинска и затова те харесвам!
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. benra - :-)
01.04.2008 10:22
Удоволствието е мое...да минавам от тук.Признавам-споделяш мисли, които споделям.
цитирай
3. tera - Мерси, но не го взимайте прекалено
01.04.2008 10:30
насериозно, все пак - празник е!
Пожелам ви весел и усмихнат ден! :)))
цитирай
4. kuracpalac - Много истинско....
01.04.2008 12:55
...и мило
цитирай
5. tera - Такава съм аз с две думи ...
01.04.2008 13:00
:)
цитирай
6. eliza - :)
01.04.2008 14:47
изповедта ти беше чудесна.
Можело просто да кажеш, както казваш: "такава съм аз с две думи".
цитирай
7. tera - Е, ти пък сега :)
01.04.2008 14:59
Ако казвахме всичко с по две думи, за какво ги пишем тези постове ??? :)))))))))
Поздрави и приятен ден! :)
цитирай
8. sensation - Честит празник на усмивката мила Тео-Тера,
01.04.2008 18:21
при теб и сериозно и весело става. За всекиго по нещо.
Класациите не са важните, а какво искаме да кажем на себи си и околните. Ценя мнението ти и ми е приятно да общуваме, макар и с по няколко думи.
Нали сме инж., а ти освен това и икономист - ценим времето, то е пари!
Прегръдки и много, ама много усмивки ти желая!
цитирай
9. анонимен - "танто за кукуригу" как ...
01.04.2008 23:01
"танто за кукуригу" как да го разбирам,интересни са ми тези изрази.Хахахахахахах.
Бях в софия ,не видях Шагал,за което съжалявам,но други неща видях.Това, което си написала малко мемоарно ми звучи.Хахахахахахаах.Приятен ден!
цитирай
10. tera - @ avangardi,
02.04.2008 09:30
благодаря ти, надявам се вчера да си била цял ден усмихната. Сега ти видях коментара. Отбивам се редовно при теб да се полюбувам на любими художници и не само. Чудесен ден ти желая! :)))

@ gen - срамота е да не знаеш какво е "танто за кукуригу" - значи - ти гласуваш за мен, аз за теб.
Тъй като гледам, че и ти не гласуваш, значи пак сме "танто за кукуригу" - ако схващаш дълбоката ми мисъл :)))

Единият от оригиналите на Шагал, за втория не съм сигурна го имам на снимка и може и да го кача, заедно с картините на Удо, ако не ме размързи. А пък за мемоарното звучене - де да знам, нещо ретроспекция се получи, ама няма лошо.
Какво друго видя по София?
цитирай
11. anlov - Ето затова те харесвам!
02.04.2008 12:33
Никакъв грим и префърцунености.
цитирай
12. tera - Не ми требе грим на мене :)
02.04.2008 12:38
И без грим съм си ОК! Между другото и на живо също - слагам само червило и това ми е макияжа :)

Чух един готин лаф за гримирането "Химията в помощ на физиката".
Ами като не съм безпомощна ... :)))))))))
цитирай
13. анонимен - Какво видях в София?
02.04.2008 12:59
Какво видях в София?Една много хубава жена,ама много хубава,щото и аз съм падам малко хубавец.Видях изложбата на моя приятел Любен Генов,след това в галерия "Париж" рисунки на Рошпака ,ама много бързо,разгледах какво що има на Шипка , след това изненадата ми бе на втория етаж в Софийска градска ,картини на един от любимите ми писатели Ивайло Петров.Иди я виж ще ти хареса.И аз снимах .Това с гласуването ми се вижда глупаво.Що да гласувам.Нали правя коментар.Приятен ден.
Ама не знам как се привежда думата танто,другото си го схващам.
цитирай
14. анонимен - "един изключително интер...
05.04.2008 00:00
"един изключително интересен човек, съдейки по писанията му. Май такава развихрена фантазия виждам за пръв път."-Кой е той интересно ми е да прочета нещо и аз.
"Нахендрих" ,колко ги харесвам тези думи.Много близки ми са .Макар да имат германо-скандинавско звучене, то си е "осрах се" или си сложила друг смисъл в нея.По поетичен може би?И заради тях те чета.
Ама в изповедалнята да споменеш само моето никче си е повод за гордост.Горди сме .
цитирай
15. tera - gen,
08.04.2008 09:36
откъде го измисли това "осрах се" ?????? Дори и да съм, няма да го пиша тука :)
Според мен означава "натресох се", "набутах се без да искам" и т.н.
Интересният човек ми е интересен на мен, на теб може и да не ти е. Чети си каквото ти е на теб интересно - сиреч моите работи :))))))))
А че съм те споменала - не е за пръв път, слабост си ми още от оня пост за кенефите. Да не го вземеш това сега насериозно и да се сдобия с някакъв безумен влюбен фен в твое лице, че едвам се отървах от един такъв :)
Иначе - гордей се на воля ! :)
цитирай
16. анонимен - Еееееее, ти пък до де го докара, б...
08.04.2008 18:56
Еееееее , ти пък до де го докара,безумен влюбен фен.На такъв ли ти изглеждам.Значи, когато коментираш и търсиш закачката ,така излиза.Успокой се не съм влюбен в теб.А иначе съм си влюбен.Тогава ще бъда по лаконичен в коментара,даже и може без коментар,че фантазиите ни водят не на там на където трябва.
цитирай
17. tera - Споко бе, gen :)
09.04.2008 10:37
Само предупреждавам, пък и наистина ме успокои ще знаеш. Сега вече си коментирай волно, няма да се безпокоя.
Приятен ден! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655050
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930