Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2007 11:28 - Мъчно ми е …
Автор: tera Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3451 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 21.11.2007 11:39


За пръв път пиша в тази категория, сигурно защото за пръв път сърцето ми плаче... Когато писах преди време за лудницата покрай абитуриентската вечер на сина ми се усетих, че този блог се използва като автотерапия. Изливаш си чувствата и ти олеква.

 

И затова сега реших да го напиша това искрено и лично. Готиният ми колега майтапчия, когото вече увековечих в един пост ни напуска. Действително напоследък нямахме време и дума да си кажем, камо ли да обсъждаме филми, актьори, или каквото и да е друго. Само дето се скарахме веднъж, понеже ми беше запушила главата от стресиращи простотии и той реши точно тогава да се майтапи. Да не ви обяснявам как реагирах, че не ми се ще да си спомням даже.

 

Така че поразвалихме калимерата и минахме към периода на „ледена епоха”. Сигурно затова сега ми е кофти, като се счупи вазата и да я лепиш после, все си личи. Да не си помислите, че са прехвърчали искри помежду ни от друг порядък? Няма такова нещо, със служебни романси не се занимавам.

 

Въпросът е, че не ценим хората, с които общуваме ежедневно. Приемаме всичко за даденост и не се съобразяваме понякога, че ги нараняваме дори и неволно. Каза ми, че ще напуска преди доста време, но с неговите майтапи може ли човек да разбере кога говори сериозно. Като го чух вчера, че говори по телефона за обходен лист, стоплих накрая, че е към приключване. Ей го сега вдясно от мене си бачка на компютъра, докато аз мислено роня сълзи. J

 

Мдаа, обичам промените, но пък понякога на човек не му се ще да му се разтуря хатъра и да се налага да свиква с нови хора и обстоятелства наоколо. В крайна сметка с тези хора в офиса прекарвам повече време, отколкото със семейството ми. 
Та така, казах си го, пък дали ми олекна, друг въпрос...





Тагове:   мъчно,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nezabravima - !
21.11.2007 11:48
Ще отмине...
Нали знаеш... времето...
Поздрав!
цитирай
2. tera - Така е,
21.11.2007 14:55
но точно си говорихме с колежката, кого ли ще ни натресат на негово място. "Дано да е с чувство за хумор - казва тя - че иначе..." Тя по-потърпевша, защото който дойде, ще и е шеф. Мен не ме засяга в служебен аспект, ние сме в различни дирекции, но пък много хубаво си живеехме. Затова ми е мъчно.
Поздрави и на теб! :)))
цитирай
3. laurel - Laurel.blog.bg
22.11.2007 15:50
Големи хора сте, ще мине. Ще видиш!
цитирай
4. tera - Ами това е ясно,
22.11.2007 18:41
само исках да кажа, че трябва да сме по-внимателни с хората около нас и да ги ценим повече. За да не ни е съвестно после, че нещо сме ги обидили.
Поздрави :)))
цитирай
5. wanksta - ..........
05.12.2007 13:19
Всички ние сме подвластни на съзнанието си,едни машинки,които са добре изпълняващи всяка негова заповед.Не можем да контролираме толкова неща ,които на пръв поглед ни изглеждат лесни,а всъщност не зависят от нас.
цитирай
6. tera - Мдааа, прав си!
05.12.2007 15:42
:)
цитирай
7. michaelpopov - Май съм малко позакъснял, но все пак ...
08.12.2007 21:42
Май съм малко позакъснял, но все пак ми се ще да го кажа. Хубаво ще е той да прочете този постинг, защото както и сама казваш всеки може да оцени малко внимание. Особено в свят, в който всеки е предимно сам за себе си. А ще е толкова готино всички да сме като в онази разкошна песен на Брайън Адамс, Стинг и Род Стюарт, сещаш се...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648543
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031