Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2007 18:45 - Витоша - моя сбъдната мечта
Автор: tera Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2105 Коментари: 3 Гласове:
0



               Преди малко се върнах от Витоша, бях там цял ден с готина компания и съм много happy. Нямам нищо общо с човека, който изписа вчера глупостите за тангото. Трябва ми само глътка свеж витошки въздух и направо се прераждам, рея се в синевата на собственото ми щастие. А вие как изкарахте днес - цял ден пред компа, постинги до откат и за десерт пак постинги. :)
               Утре пак съм там - на Витоша, но по друг маршрут - за едното разнообразие живеем. Понеже тук често по блоговете се срещат кахърни мисли и на места тъга се лее на потици, ще посъветвам тези, които са се излъгали да влязат и да четат "одата " ми за Витоша: една - две дози планина седмично (падам си по всички планини, но Витоша ми е най-близо) и ще сте кукуряк. Това е безплатна психотерапия с прочистване на мозъка, хубав тен и свеж изглед. Какво повече му трябва  на човек?


Тагове:   моя,   Витоша,   мечта,


Гласувай:
0



1. zvezdichka - Подкрепям те
26.02.2007 23:06
за терапията :)). Наистина е страхотна, може да не е Витоша, важното е да е планина, чист въздух, откъсване от забързаното ежедневие и пренасяне в един друг свят - спокоен, тих, див, жив, зареждащ с позитивизъм :)))
цитирай
2. tera - много ти благодаря,
27.02.2007 12:41
че направи коментар точно тук! Както виждаш си първата за 16 дни от тези трийсетина души, която дава мнение. Точно си мислех заради слабата посещаемост, че май хората не си падат по планината или в частност по Витоша. А пък тези, които все пак са влезли може да са имали чувството, че са объркали мястото и затова няма коментари. Аз мисля, че винаги е добре да изразиш мнение стига да имаш такова. А не да минаваш през постингите по търлъци.
Поздрави :)))
цитирай
3. zvezdichka - Да човек изразява
28.02.2007 19:37
мнение, ако е докоснат и има позиция по въпроса. Но много често е в ролята и на търтей... Обича само да консумира...
А Витоша аз си я уважавам много и гледам поне на месец - месец и половина да отскачам там, защото ми липсва и е много хубаво там, съвсем различно е от града :))).
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655589
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930