Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2013 00:18 - Едва ли не в "противовес" с предния пост - 35 години от култовия руски филм "Тримата мускетари"
Автор: tera Категория: Изкуство   
Прочетен: 2799 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 08.09.2013 00:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 



Да, гледам руска телевизия и ми е много кеф, защото имат готини културни програми, каквито ние нямаме! Успяват да направят празник от такива събития като честване на някой филм, или актьор, такива неща не съм виждала по нашите програми или поне не направени по такъв бляскав начин.

При това го правят много празнично, с много гости и включвания, все едно цялата страната празнува. А може и да не е все едно - а именно да е така!

Днес празнуваха 35 години от филма "Тримата мускетари", бяха поканили много гости, не искам да им обсъждам визиите след 35 години на повечето, но Михаил Боярский си изглеждаше порядъчно добре! За другите - без коментар! :)

Само да отбележа нещо, без да го броите за заяждане моля, защото много харесвам тези актьори, но ми се струва че руската зъботехника нещо не е на ниво. Казвам го само, защото ми направи неприятно впечатление, как повечето хора там на възраст нещо фъфлеха. Ами като Русия е толкова голяма имперска сила и това са в голямата си част народни артисти на РФ, ами поне да им бяха сносни ченетата!

Сори за това отклонение, но беше наистина неприятно като слушане и като усещане.

Това, обаче което ми направи най-прекрасно впечатление беше как именно Михаил Боярский, звездата на този филм, каза - ние само сме играли там, а основната заслуга имат хората, които са написали сценария, текста , песните ... Тяхна е най-съществената заслуга. 

Не цитирам точно, а само по смисъл. А и той е съвсем прав, защото това си е филм-мюзикъл. Много смешно ми стана, когато поетът, написал стиховете за песента  или по-точно дуета на Ана Австрийска и Бъкингамския херцог обясняваше, какви проблеми е имал с партийната цензура по този повод. Как това щяло да се отрази на международните отношения с Великобритания и Франция. И той казал: "Но за бога, все пак това се случва през 17 век!" Това е малко в стилистиката точно на предния ми пост, като по поръчка! :)

Накрая един клип, който съм качвала преди доста време, защото ме кефи!


http://tera.blog.bg/izkustvo/2007/06/11/za-nastroenie.79307



P.S. Попаднах на един клип за "Тримата мускетари" - американска версия и се чудя как америкаците, въпреки голямата зрелищност, успяват да осерат всичко, дето става за осиране. Сори за губия език, но ми се струва, че интерпретациите им на Дюма за нищо не стават, освен за треторазряден екшън.
Качвам го като втори клип за сравнение и да не съм голословна.
Европа си е Европа, все пак... Дори и с украинско-съветски привкус в случая, филмът е сниман в Лвов. Все пак е по-близо до Париж, отколкото Холивуд. :) 

















Гласувай:
8



1. tit - "Неужто вам покой не по карману?":))))
08.09.2013 21:07
Права си - Европа си е Европа, даже и в Лвов!:):))

Ю Туба не разрашава да се гледа клипа в нашия сайт, но си я изслушах там с удоволствие!:)
Не съм гледала много екранизации на Дюма-Мускетарте, но си спомням, че руската вървеше плътно по книгата. Повечето кинематографи модернизират, от което има само един краен ефект - шит!:(
цитирай
2. tera - Ха-ха, точно така!
08.09.2013 23:00
Това се отнася и за мен. :)
Това си е руска игра на думи, за нещо което не можеш да си позволиш (защото не ти стигат парите за това, обяснявам го защото не всички са наясно с руския), но на мен наистина "покой не по карману". :)

Имаше и една американска екранизация, която беше добра, но това новото, което приижда ми се видя ужасно!
Не могат ли да си правят екшън-дивотиите без да забъркват Тримата мускетари все пак? Защо все изкелифенчват любими произведения? Тяхната "Ромео и Жулиета" по никакъв начин не можеше да се мери с онзи култов филм на Дзефирели, който ще си остане в Пантеона на изкуството, заедно с Шекспировата трагедия.
Ами да си намерят техни си сюжети за дивотиите, защо постоянно правят техни версии на успешни европейски филми , като "Никита", Трима мъже над люлката и пр. Нали имат армии сценаристи, защо постоянно трябва да опошляват наистина добри европейски образци.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4652124
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930