Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2013 00:06 - Русначетата, които срещнах в Миланската скала - защо ли няма такива българчета? ...
Автор: tera Категория: Изкуство   
Прочетен: 1179 Коментари: 3 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 



Да, наистина ми се иска да бях срещнала там българчета, а не русначета...

Бяха около 25 годишни, едно девойче и двама младежи.

Заприказвахме се в асансьора надолу след представлението. просто си споделихме прекрасните впечатления. Момичето изказа съжаление, че са сменили водещия тенор, но все пак било добре! Нещо, което ние видяхме от плакатите, но не се впечатлихме особено. Понеже взехме билетите преди самото представление, ни беше все тая кой ще е тенорът! Но явно момичето се интересува, което показва че си има интереси към това изкуство, адмирации!

После отвън си поговорихме и по други теми. Оказа се, че са си направили обиколка из Венеция, после Лаго ди Гарда... Казах им - Да, и аз съм била там, във Венеция 3 пъти, обиколила съм езерото – Сирмионе, къщата на Мария Калас, Крепостта...

- А ще ходите ли утре във Верона, на Галата на Верди? - питам ги.

Не, нямало да ходят, заминавали си, защото на едно от момчетата му свършвала отпуската и т.н. Но пък момичето била на Арена ди Верона преди 2 години на представление. Хубаво било, на акустиката не била добра, даже й се струвало, че има ехо.

– Ами елате в България на "Сцена на вековете" в Търново, където няма ехо!- каня ги аз. Не били идвали в България. ОК, ами заповядайте тогава, пуснете си търсачка и вижте.

Тогава се намесва едно от момчетата; "А у нас в Большой - какая акустика !!!!!"

Е, просто не можа да се сдържи - руския шовинизъм си е нъмбър уанбър, нема начин просто !!! :))))

После си поговорихме и за други оперни театри и те ме питат кой според мен е най-добрият, от тези в които съм била. Казвам - "Ковънт Гардън"!  Онуй руското шовинистче май не зацепи, та трябваше да му обясняват, че е в Лондон! Май се беше презахласнал по темата за Большой и друго не ще да чуе! :) Това си е в кръга на шегата, разбира се.

Да се върна на заглавката - много, ама МНОГО би ми се искало да срещам млади българи по такива места, особено така добре информирани и с интереси! Защото тези  русначета, които срещнах, не бяха попаднали там случайно! Просто се интересуват от такива културни събития, посещават ги и им се наслаждават.

ОК, до нови срещи в Миланската скала!
 :)








Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tomcat2 - Че това да не е концерт на планета ...
20.07.2013 00:13
Че това да не е концерт на планета пайнер ,че да видите българи там!
цитирай
2. tera - Не мисля, че българчетата само от чалга се интересуват
20.07.2013 00:58
Виждала съм в зала "България", Операта и пр. доста млади българи. Но явно техният хъс за големите оперни сцени не е толкова голям, колкото този на русначетата. и не става дума само за пари!!!!!! Писна ми да обяснявам, че по такива места се ходи най-вече с желание! Билетите в галерията са по 13 евро, но на никого не ги препоръчвам, защото не се вижда добре.
Ако имате възможност си вземете билети в ложа, както направихме ние първия път.
Все пак желанието е по-важното. Иначе за всичко могат да се намерят оправдания. :)
цитирай
3. lovertosimplicity - Не може обаче да се отрече, че "Болшой" наистина си е балшой.
21.07.2013 05:32
Макар, че Миланската скала си е... Миланска скала.

Радвам се, че си осъществила една... "мечта"-желание.
А си се докоснала и до приятни хора извън сцената.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653146
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930