Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2012 23:20 - Оперите по Европа
Автор: tera Категория: Изкуство   
Прочетен: 1238 Коментари: 2 Гласове:
5







По-скоро става дума за оперните театри, а не толкова за самите опери. Защото аз, споменавала съм го поне няколко пъти, съм по-скоро фен на балета - класически, модерен, няма значение, това ми е тръпката.

Поради тази причина когато пътувам някъде, за да разглеждам забележителности най-вече, пускам разни търсачки за опери и балети, за да съвместя нещата.

Фактически този пост е замислен, за да даде информация на повече хора с такива мераци. Но понеже знам, че такива хора не са твърде много, това си е "пилотен пост", така да се каже.

Ако хората ги интересува ще дам изчерпателна информация, иначе за какво да се хабя да търся видео-материали или линкове. В интерес на истината всеки би могъл да си ги намери при добро желание, но отнема доста време.

Затова ще караме накратко, а ако някой се интересува да коментира, ще отговоря на запитванията по същество, тъпите коментари ще ги игнорирам.

Досега по Европата съм посетила Франкфуртската опера, Виенската опера на два пъти, Английската национална опера (Coliseum), Кралската опера в Лондон (Covent garden), Миланската скала. Имам поне още две в плановете за близките 2-3 месеца, но нека се случат, после ще ги обсъждам.

Мисълта ми е, че тези неща са достъпни и всеки ценител би могъл да си ги позволи, ако това му е важно, разбира се. Когато ходихме миналата година до Милано с една колежка, за да посетим Миланската скала, това бяха първите й думи: "Ами ние можем ли да си го позволим?" Бях пуснала вече търсачките и бях установила, че можем. В конкретния случай извадихме страхотен късмет и в ложата седяхме на места, поне три пъти по-скъпи от нашите. Но това си беше непредвидено.

Естествено, че не се изхвърлям на най-скъпите места, защото 180 евро за място, множко ми се виждат. Но всичко си е въпрос на желание в крайна сметка. Това са моите приоритети, за такива неща бих платила. Парцалките не ме интересуват и няма да тръгна шопинг да правя, нямам време за губене, когато пътувам.

Май няма да се стигне до подробен пост, защото интересът към такива неща тук не кой-знае какъв, но както и да е...

Пожелавам ви през Новата 2012 година да си сбъдвате мечтите, каквито и да са те.:)))







Гласувай:
6



1. tsvetanandreev - Желая ти Щастлива Нова Звонкова Година,
10.01.2012 10:14
за да можеш да идеш на всички тези места
дето ти се иска!

ЗДРАВЕ,ЗДРАВЕ, И МНОГО ЗВОНК!
цитирай
2. tera - Еййй, най-накрая доживях до коментар в този пост :)
10.01.2012 10:42
Благодаря, това е чудесно пожелание! Още повече, че започва със "здраве, здраве". :)

За звонка - шъ съ стараем! :)))
Всъщност при мен нещата са повече до находчивост, гледам да е необходим по-малко звонк, щото криза е...
Примерно миналата година воаяжа до Милано за 3 дни, хотел в центъра до Двореца Сфорцеско и билетите за Ла Скала, които не бяха от най-евтините - струваха 54 евро, общо ни излезе по 180 евро на човек!!!!! На който му кажа, пада от коня! :) Самолетният билет беше супер евтин - 30 euro, за тези пари и до Варна не можеш да идеш!
Обаче номерът е да си бърз, чевръст и организиран, иначе няма как да стане. Цялата организация сама я направих, не съм ползвала агенции.
Ако имах повече звонк, нямаше да съм толкова комбинативна. :)

Желая ти и на теб за Новата 2012 много здраве, късмет, обич и да си сбъдваш мечтите! :)))

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655829
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930