Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2010 22:24 - Lord of the dance в София
Автор: tera Категория: Изкуство   
Прочетен: 1407 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 10.06.2010 22:42





Не мислех да пиша за това, понеже е супер известна формация и какво ли ново бих могла да кажа за тях...все пак, обачеee... :)

Погледнах в категория "Изкуство" и установих, че няма и ред за това събитие, защото според мен като ценителка на танца, това наистина си беше събитие. Да, тази трупа не гостува за пръв път в България и преди са били, но аз ги гледах вчера. Да си призная честно - не очаквах толкова разнообразен спектакъл! Гледала съм техни изпълнения по ТВ-то и си мислех, че ще е само тупуркане с краченца, вече до болка познато от клиповете.

Да, ама не съвсем - да перифразирам бай Петко Бочаров. Естествено, че и това го имаше, с него започнаха и свършиха, както и на полувремето... :) Това им е запазената марка - къде без нея? :)))

Но имаше и мнго други музикални, вокални изпълнения, както и - да го нарека лирически балет или танц. Накратко - голямо стилово и жанрово многообразие, както и една изключителна режисьорска работа. Всичко беше много добре изпипано и не случайно се фукат, че са най-добрите или поне едни от най-добрите. Гледала съм и други много добри, на мен танцът във всичките му форми ми доставя голяма наслада и не пропускам, ако нещо квалитетно се мерне тъдява. Пък и по Европата гледам балет като ми падне сгоден случай. Какво ли не съм гледала - фолклор, класически и модерен балет, всякакви авангардни експерименти - всички ми доставят голямо удоволствие, ако са на ниво.

А това определено си беше на ниво! Не ми се искаше да свършва и така и не разбрах къде литнаха 2-3 часа, заедно с антракта.

Има си и комерсиален момент, разбира се - това е шоу за продаване навсякъде по света, но не би следвало този факт да го омаловажава. Където има професионализъм си личи.

Но държа да отбележа това, което ми направи най-силно впечатление - те моментално установиха контакт с публиката. Дори и без особено да се напъват. Публиката стана тяхна още с първите изпълнения. Била съм на твърде много спектакли и концерти и знам, че това не става от само себе си. А тук спойката танцьори-публика стана едва ли не за секунди.

Може би точно това е висшият пилотаж в изкуството. Затова не можах да се сдържа да не напиша този пост. Снимането беше забранено, щракнах само една снимка за спомен накрая, но не е за публикация. Затова ще намеря клип за поздрав и ако пак дойдат догодина, което сигурно ще стане - не ги пропускайте, наистина си заслужава.






Тагове:   lord,


Гласувай:
2



1. furiika - Тера, ей затова те обичам теб! :)))
11.06.2010 12:30
Защото си ценителка на танца!
Усмивкиии!
:)))
цитирай
2. tera - Furi,
11.06.2010 12:57
не те е ли срам чак сега да ми кажеш, че ей затова ме обичаш? :)
Ами аз съм написала повече постинги за танци, отколкото всички в блог.бг взети заедно :)). Заслужила съм си напълно обичането...

И на теб усмивки и ползотвотвоРен уикенд - събРота и недеРля, искам да кажа! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4654379
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930