Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2009 22:46 - Хе-хе :)
Автор: tera Категория: Изкуство   
Прочетен: 1520 Коментари: 6 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Лудницата е на пълни обороти, както обикновено! Явно има затишие и дай да поразмърдаме нещата... Плагиатски афери се вихрят, мамата си трака. Опитах се да пусна сигнал до където си требе, но тъпият wizzard нещо запецна. Пък си викам - това моя работа ли е? Докога да се бутам между шамарите. Има си потърпевши, има си плагиати - да си се оправят.

Що да не погледам сеир като всички останали?

Но честно казано нещо гнусно ми стана, докога по един и същ начин ще ни работят?
Ами на мен почва да ми писва и ако няма правила на играта ще си вдигна капата и толкова. Дреме ми на шушляка!

Тези, които стопанисвате този блог няма ли да си дадете сметка, че с тъпи скандали постигате само краткосрочно качване на райтинга? Ами погледнете малко дългосрочно - това и преди съм го писала - колко хора ще седят в някое шибано блато и това ли искате да сте в крайна сметка?

Писах един постинг "Здравейте, приятели!" и се включи човек, който изобщо не познавам, защото е усетил духа на блога и му е много приятно от това. Ей сега ще го открия този коментар.

Дух Бложи :)
15.09 00:17
Знаете ли, отдавна не бях влизал в блог.бг. Преди имах друга регистрация, която по лични причини изоставих. Но сега духа на блога го почувствах отново. Говоря конкретно за блог.бг. В други блог сайтове като че ли това го няма или поне не е чак толкова изразено. Най-точната дума, с която бих описал усещането е "уют". Този постинг ме "стопли", макар че не познавам и не съм общувал с Тера досега, добавих я в блогрола си едва вчера.
Благодаря ти Тера

Нарочно не цитирам автора, защото не знам дали ще му е приятно да е въвлечен в това.

Но пък ви питам - вие такава атмосфера ли искате или раздирана от просташки разправии?

Както вече писах - ако искате последното рискувате и сами да си останете тук или само с онея, дето ги предизвикват.

The choice is yours!

:P




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djgator - тера
03.11.2009 23:04
Днес коментирах на няколко места по темата за плагиатстването, едно е ясно - драга приятелко, тук има намеса Свише!!!! От кукловодите..
цитирай
2. krotalka - Всичко е умишлено провокирано!
03.11.2009 23:05
Гонят рейтинг и няма ли интрига, обстановката е спокойна и това не им оттърва.
Жалко,че заради това, много свестни хора напуснаха блога
цитирай
3. tera - djgator,
03.11.2009 23:12
тук обаче ударението не е върху плагиатстването. Това е само поводът. Питането е - докога ще позволяваме да ни правят на луди?

Горе-долу същото като навън, там сме данъкоплатци, тук сме блогъри. И в двата случая им вадим хляба, затова ТРЯБВА ДА НИ УВАЖАВАТ! Ако не желаят има и други блогове. Но като падне тук неистово нивото, каквито индикации има от известно време, няма да могат и те да се хранят от тук.

Има един прост икономически закон, валиден откакто свят светува Law of supply & demand.
Нарочно го написах на английски, че звучи по-серт, иначе си е закона за търсенето и предлагането.
Ако си мислят, че хората тук търсят само клюки, жълтини и скандали, това ще получат. Но може и само да си се задавят накрая.
цитирай
4. mamas - "Ами на мен почва да ми писва ..."
03.11.2009 23:12
Нетърпимост, само така има някаква надежда нещо да се пооправи.
цитирай
5. tera - krotalka,
03.11.2009 23:17
разбира се, че е така.
Но защо го търпим?
На мен ми напомя соц-стори, все едно някой партиен секретар ще ми каже какво да правя или ще ми пробутва негови протежета.
Нали има тук много млади хора, ами те защо го търпят? Гот ли им е?

Или пък - ооооо, те са онези умници дето го предизвикват?! Ах, колко хитро да обърнете това място на кенеф! Просто конгениално!
:)))
цитирай
6. tera - mamas,
03.11.2009 23:20
кефиш! :)
Особено като знам как не искаш с никого да се конфронтираш. Но ако и ти си стигнала до "нетърпимост", значи ножът е до кокала ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648370
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031