Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2009 10:07 - X-MAN Началото Върколак
Автор: tera Категория: Изкуство   
Прочетен: 2942 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 29.04.2009 23:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Снощи в кино „Арена” – Запад се състоя Гала-премиерата на филма за България. Организаторите се бяха опитали да направят зрелищно откриване, подсигурявайки  и „донасянето” на копие от филма с боен хеликоптер, а паркинга отпред се охраняваше от две бронирани коли и командоси. На мен цялата работа пълна смешка ми се видя, но надявам се поне присъстващите дечурлига да са се изкефили. Явно обаче рекламата нещо куцаше, защото навалицата за шоуто беше малобройна,  пък и аз едва ли щях да съм там с цялата компания, ако не ми бяха изпратили нарочна покана. На хеликоптера и „екшъна” на паркинга, олицетворяващ навярно борбата между доброто и злото направих и няколко снимки, но не мога да си намеря кабела за преточване, така че – вервайте ми.   Едва ли щях да почета така наречената „гала-премиера” с нарочно писание, но снощи се разговорихме с един блогър в предния ми пост за многопластовите неща. Точно това казах и аз като се връщахме с колата със сина ми и един негов приятел. Може би за тяхно учудване заявих, че филмът ми е харесал именно защото би могъл човек да открие различни пластове. Беше ми интересно, защото за мен определено филмът не беше само тупаници и дране с нокти. Ефектите бяха добре изпипани, а и сценарият не беше чак стандартна американска тъпня.   Друг стимул да си споделя впечатленията е и следната статия, която намерих в нета, докато търсех снимки от въртолетното посрещане. Авторът е прав донякъде, но в желанието си да омаловажи нещата се е попрестарал.   http://www.sivosten.com/content.php?mode=article&id=1874&ttl=x-men-origins-wolverine-2009   Лично аз не мисля, че е пълна дъвка за окото. Действително сюжетът е предсказуем донякъде, стиснатите вежди на върколака – досадни, а вампирските зъбенца на брат му – смешни. Но мен филмът ме увлече, беше ми интересно, а дали е само дъвка за окото, пържен въздух или пък под налягане, зависи от нивото на този, който го възприема. Според мен бяха маркирани доста идеи, имаше и затрогващи сцени, ако се позамисли човек може да направи доста и различни асоциации. Естествено, че повече деца ще го гледат и хич няма пластове да търсят, а повече зрелищни ефекти. Но може пък и нещо друго да им направи впечатление. Баща ми като малка много често ме водеше на кино, даже ме беше завел на „Война и мир”. Не съм разбрала кой знае какво от филма, още не ходех и на училище, но гледах захласната пищните баловете, кръжащите красиви рокли, военните сцени по обясними причини съм ги филтрала своевременно, понеже не са представлявали интерес за малки госпожици. Спомням си като се прибрахме с татко и ме попитаха вкъщи за какво се разказва във филма. Позамислих се как да обобщя видяното и кратко заявих: „Воюват и мируват.” После брат ми ме кодошеше по този случай, но много важно, смешно ми е като се сетя.   Не ми е работа да славословя филма, със сигурност ще си намери своята аудитория, едва ли ще е тази, която предпочита Толстой или Хенри Джеймс или нещо подобно, но ако сте решили да се позабавлявате, без да се отегчавате от изсмукани от палците сюжетни ходове, това е добър избор. А и зависи кой какво гледа – един дървото, друг – гората …Въпрос на гледна точка.     Ето ви и трейлъра на филма и си преценявайте по-нататък.   http://www.vbox7.com/play:83090671  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shaffi - привет,
29.04.2009 10:16
филма си заслужава да се гледа/не съм привърженик на подобна тематика за филм,но този е добър и най-вече с участието на Хю Джакман го прави още по-интересен!поздрав от мен!
цитирай
2. valsodar - На мен ми стана нещо друго интересно ...
29.04.2009 10:18
На мен ми стана нещо друго интересно - как американците си уволниха водещ филмов критик, заради признанията му, че е гледал предпремиерно пиратско копие.

Е, същото гледах и аз пред месец, чакам сега оригинала - бих го гледал повторно с удоволствие.
цитирай
3. tera - shaffi,
29.04.2009 10:49
интересен е и идеята ми е, че не бива да се робува на клишета. Както казах и в колата - това не е точно моята таргет група, но нищо не пречи да се позабавлява човек. :)
цитирай
4. tera - Радо,
29.04.2009 10:54
в нета видях, че навсякъде пише - Световна премиера - 1 май, значи сме го гледали предпремиерно вчера и то от оригинала :)

А този критик, кой го е бил през устата да говори такива работи ? :) Там авторското право е доста щекотлива тема, не като тука. И ако водещи филмови критици се изцепват, че гледат пиратски копия, нищо чудно, че са го баннали. Мене ме баннаха дори и за по-малко, ако си спомняш :)))

Вече е пуснат официално, така че - инджойвай се :)
цитирай
5. valsodar - Човека се е изтървал
29.04.2009 14:48
Голям автогол си е вкарал, баш в Щатите да кажеш, че си гледал пиратско копие на филм, те за това ще те гонят повече отколкото , ако се заканиш да убиеш президента им.
За второто и помощници даже ще се намерят, особенно от южните щати.

Пусни гугъла и ще ти излезе новината, от преди месец е нейде :)))
цитирай
6. tera - Ще пусна гуглето, но ти вярвам :)
29.04.2009 14:57
Като работих при онзи американец от предния пост бяхме пуснали реклама за нашите продукти по телевизията. Беше някакво представяне, а не наш клип, направили го бяха на фона на музиката на Лиса Стейнсфилд, която той дори не знаеше коя е. Като стана въпрос за това, че хубаво се е получило представянето и певицата е много известна, човекът адски много се притесни. Питаше дали сме платили права, за да ползваме музиката. Ние му викаме "Споко, човече, това е България, на никой не му дреме за такива работи." Но фактът, че бая се изприщи и това беше преди десетина години, че там нещата са много сериозни.
Така че тази новина изобщо не ме изненадва. :)
цитирай
7. tosi - За най-симпатичния "пласт":)
29.04.2009 21:13
„Арена” запад е на някакви си 150-ина км. на изток от мен, но това обстоятелство не ме хвърля в особени страдания в контекста на споменатия културен феномен. Допълнителен коректив, навяващ подобни мисли са коментарите към поста, които се занимават почти единствено с дертовете, които си е сторил въпросният пишман критик. Поне да си беше намерил промо носител с въпросния продукт, каквито мейджърските компании просто няма начин да не разпространяват сред собствениците на киновериги. Холивуд е индустрия, която играе по правилата пазара и това го знаят и децата едва ли не.

Както и да е...радвам се, че си имала повод да се позабавляваш В случаи като този търсенето на по-дълбок смисъл вероятно може да се обясни с определено емоционално състояние...поне според мен

Най-впечатляващ обаче е „пластът”около препратката към детството. Имаше някакъв тъп рекламен слоугън по едно време – „той е малък, но вече знае!”. Та малката госпожица в описаната ситуация само в две думи е предала един дълбок смисъл. Това последното да се приема с чувство за хумор и особена симпатия. Хубаво е, че този сладурски спомен провокира усмивката ти и сега, пък че някой някога се е кодошил – лошо няма.

Уф взе да става дълго. И в двата поста става дума за детето у възрастния, което е интересна фигура, особено ако „носителят” е дама с богато въображение. Последното не го казвам лично а като моя принципна позиция.

Ами това е. Пожелания за хубава вечер в очакване на слеващите ти преживелици.:)))
цитирай
8. tera - :)
30.04.2009 00:08
Thanks, the same to you!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655395
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930