Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2009 20:55 - Мадона в България!
Автор: tera Категория: Изкуство   
Прочетен: 6449 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 11.02.2009 22:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Тръбят медиите, днес го чух поне няколко пъти и си помислих, че явно това може да се мери единствено с присъединяването ни към НАТО, приемането ни в Европейския съюз и накрая с посещението на Папата -при това и трите взети заедно. Щом е успяла все пак да ни забележи на картата - това си е грандиозен успех!

Понеже и преди се говореше за нейно посещение, което после отпадна, мога само да предполагам как са протекли уговорките: 
Мадона: "А, да- чувала съм - Унгария" (като при Алеко, това не е виц, доста често се случва на живо и аз съм го чувала)
Стафът (обслужващият персонал, накратко - staff): Не Унгария, а България.
М: Да не беше някъде в Африка ? (Тя много не се е образовала в училище и й личи)
С: Не, в Европа е, но там долу ниско вдясно. Не там, по-надолу и по-вдясно. Дааа, точно там.
М: Хмммм, ще си помисля...

И така до тази година, когато вече го е измислила. Казала накрая :"Ами, добре, като отивам до Турция ми е на път, що пък да не се отбия?"

Добре де, майтапя се може и по друг начин да са протекли "преговорите", примерно:
М: Искам ******????.  хил. долари. 
С: Май е множко за тях.
М: Като е множко, да го ду*ат! Мен цял свят ме чака!

Приказвам ги тук тези нещица, не ми е ясно защо ми надуват главата с нейното гостуване. Голям прас! Никога не съм я харесвала, намирам я за елементарна жена с ограничени певчески способности и доста грозни крайници. Не че на нея й пука за моето мнение, но пък защо да не си го кажа? Сигурно е пълно тук с нейни фенове - тяхна си работа. Тя просто не ме кефи и не защото съм някаква сухарка или пуританка, смятам че това което прави, изключвайки скандалните моменти, които ги владее перфектно, е доста плоско и няма много общо с пеене или изкуство. Спомням си каква пушилка се вдигна за книгата й "Sex". Как ще излезе в един ден по целия свят! И като излезе много важно - снимана гола и с обрасъл триъгълник, за който даже някъде по блога дискусия мернах. Ами такива са били времената - тогава това се е харчило.

Според мен тя е пра-майката на световната "чалга". Тук под чалга разбирам не къдрави мелодии с гюбеци, ами комерсиални музикални продукти, които гъделичкат първосигналните инстинкти на аудиторията. Гледах онова шоу, забранено от Ватикана, е и какво? Нищо особено, имаше някакъв кръст, тя се виеше наоколо, но всичко си беше някаква PR-дивотия. Да не говоря за някакво послание, че ще звучи супер смешно.

Феноменът "Мадона", според скромното ми мнение показва първо - колко са тъпи американците, защото тя там направи бума, преди да завладява света. И второ - като тръгне нещо от Америка после иди го спри! (за справка - последната криза) Няма начин да го спреш, просто го търпиш, докато само не се разкара!

Още много идеи имам по темата, но твърде дълго ще стане, а аз не обичам дълги словоизлияния. Като се разприказва много някой, обикновено се скролвам надолу и гледам края.

Билетите започвали от 100 лева нагоре, не се и съмнявам, че ще се изкупят. Това ще си е после тема за обсъждане месеци наред (може пък и години, знае ли човек).
Събитието на годината на 100% !
"Беше ли на концерта на Мадона? Неее? Как може да си толкова задръстен/а, беше супеееееееееееер!"

Приятна вечер и на вас да ви е супер!  :)))


И като за край - изнамерих едно нейно култово парче от далечната 1984 година - гледайте, кефете се, може пък и да не съм права :)))







Тагове:   България,   Мадона,


Гласувай:
0



1. bluebe - Напълно подкрепям мнението ти. ...
11.02.2009 23:39
Напълно подкрепям мнението ти.
Песните и са така написани,че не изискват
да се напряга особено.
цитирай
2. tera - Видя ли клипа?
12.02.2009 00:28
Какво да коментирам повече :))))
По-добре кич, отколкото хич. Дали пък не беше обратното? :))
цитирай
3. анонимен - !
12.02.2009 08:00
Не я харесвам и аз.За Металика дадох 100 лева ,но Мадона ще я пропусна.Всъщност ако дойдат пак,Металика, ще дам и повече ,защото новият им албум е страхотен,от септември непрекъснато си го слушам.
Каква музика харесваш ,Тера?
цитирай
4. tera - Различна, gen :)
12.02.2009 08:58
Поп, джаз, класическа, че и фолклор слушам. Всъщност защо ми задаваш този въпрос? Толкова постове за всякакви музики, концерти и представления съм изписала, ако ги беше чел, щеше да ти е ясно :))
цитирай
5. tera - Да ти кажа право
12.02.2009 12:35
много нямам идея от музиката на Джо Завинул, но довечера ще си пусна нещо, щом толкова го хвалиш.
Слушам "тежката артилерия" - Луис Армстронг, Елла Фицджералд, Нат Кинг Кол, такива работи :)
цитирай
6. tera - gen,
12.02.2009 12:37
направо съм изумена!!!!!!!!!!
В момента е 12.37, твоят коментар е регистриран в 14.31 ?!?
Виж, че съм ти отговорила на въпроса още преди да си го задал. :)
Ти, вместо нов компютър, да не си си взел машина на времето ? :))))
цитирай
7. анонимен - !
12.02.2009 12:38
Той е от най-тежката артилерия.По тежка даже и от тези, които изброяваш.Не всички разбира се.
цитирай
8. tera - Щом казваш :)
12.02.2009 12:39
А онази мистерия с часа на последния коментар каква е?
цитирай
9. анонимен - !
12.02.2009 14:31
Да де ,но не всичко съм прочел.То всичко човек не може да прочете.Пък и може да нямам тази възможност.За това питам.Но понеже не ми се обсъжда Мадона ,бих те попитал по - интересен въпрос .
Какъв джаз слушаш?
Защото сега тепърва аз навлизам в джаза.Харесвам много Джо Завинул.Ти харесваш ли го?
цитирай
10. анонимен - !
12.02.2009 15:22
Мистерия, да го изтрия ли?То и ти можеш.Не знам- мистерия.
Как думите водят една след друга мислите.Казваш мистерия,мислиш си за музика,разговаряш с жена и веднага ти зазвучава песен на Мистерията на българските гласове.А пък и друго ти идва на акъл когато си четеш пост за Мадона.Защо аджеба чрез бизнес хватки по не можещи успяват, а тези с качества не се реализират напълно..Сигурно съм го споменавал и тук , но да го повторя.Славито не може да пее ,а тези които могат му са бек вокали.А де,има ли логика .Няма, някой ще кажат.Но аз ще кажа има, но каква е на вас оставям да си отговорите.Отговора е прост.Като истината.
цитирай
11. анонимен - !
12.02.2009 15:26
Този коментар от 12.37 сега го видях.Тера ,да няма някаква телепатия между нас, ей.Сега е 15 .25 помисли си нещо и го запомни и после ще ги сравним мислите.
цитирай
12. tera - Ами!
12.02.2009 15:33
Няма да го триеш, нека си стои. Вече му мина времето.
Ама ти много интересни разсъждения си наръсил :) Имах чувството, че гледам филм наобратно. Интересно усещане.
А иначе по темата - най-често защото са по-напористи. Посредствеността е войнстваща и безкомпромисна. Бори се докрай. Докато талантът е уязвим. Първо трябва да бъде забелязан, после отгледан. Освен това не е толкова напорист. Затова на творците са им нужни меценати. Нали знаеш за Чайковски - ако не беше баронеса фон Мек може би нямаше да сътвори тези вликолепни произведения.

А мисловните вериги и асоциации са много интересни. Понякога като си мисля за разни неща нарочно връщам лентата назад и се изненадвам как от едно нещо по пътя на асоциациите съм стигнала до съвсем различна тема, на километри от първата :)
цитирай
13. tera - Хе-хе :)
12.02.2009 15:38
Не е телепатия само софтуерен проблем. Разбрах го като попаднах в блога на cvetankrustev. И той беше изпреварил времето с 2 часа и беше публикувал в 14.40, а тогава беше към 12.50. Казах му и на него, но в първия момент бях много изненадана - почувствах се точно като в "пространствено-времеви коридор", какъвто му беше поста. Иди го виж, ако не си го видял вече. :)
цитирай
14. анонимен - !
12.02.2009 15:47
Хубавото на Мадона е ,че става за отправна точка на разсъждения.Започваш от нея,забравяш я по някое време,мислиш си за други неща и стигаш до Цветан Кръстев.Ще проследим и в бъдеще тя до къде ще ни заведе.
Аз в 15 .25 си помислих, че съм гладен, а ти?
цитирай
15. tera - Аз - не :)
12.02.2009 15:59
Нали ти казах, че не е телепатия, а пак нещо им се е прецакала системата.
Оффф, най -накрая разговорът е вече в прав словоред.
Видя ли поста на Кръстев за коридора?
цитирай
16. анонимен - !
12.02.2009 16:13
Не съм, че паля банята ,защото сега е на дърва понеже ни изгоря бойлера на ток , рисувам и същевременно на компютъра правя визуален проект на кухня.Ако видя и Кръстев ще съм по -добър от Наполеон, той е правил три неща на веднъж , а не искам точно от него да съм по добър.Все пак Наполеон си е Наполеон.

Виж като казах Наполеон и ми се дояде сладко.
цитирай
17. viovioi - Сега изгклежда по-хубава:)
12.02.2009 16:59
това е снимано преди 1/4 век( 25 години) Какво искате?
цитирай
18. tera - :)))))
12.02.2009 16:59
И на мене ми се дояде сладко преди малко, та може и наистина да е телепатия :)))
цитирай
19. tera - viovioi,
12.02.2009 17:01
нещо за хубост изобщо да съм споменала?

А пък иначе - преди 25 години би следвало да е по-хубава, но щом казваш ... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648626
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031