Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2007 23:09 - Блогови асоциации
Автор: tera Категория: Изкуство   
Прочетен: 1779 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 28.07.2007 14:08


Приказка без край...

- Това не е действителност! Това е само история! 


- Защо е толкова тъмно?

- Началото винаги е тъмно!

 

- И е останала само една песъчинка…

- Дали Фантазия е изчезнала напълно?

- Фантазия може да се възвърне наново от твоите сънища и желания.

 

- Колкото повече желания отправяш, толкова по-великолепна ще бъде Фантазия!

 

Надявам се повечето от вас да са чели тази книга - "Приказка без край" на Михаел Енде. И аз съм я чела, доста ме впечатли, но не си я спомнях в детайли, само ми остана чувството за някакъв копнеж, нещо което се цикли във времето, нещо което е в душите ни, нещо за което мечтаем и т.н.

 

Преди малко гледах филма по GTV, изобщо несъсредоточено, занимавах се и с други неща, хващах някои моменти, най-вече тези, които ги цитирах по-горе.

 

Споменавам това,  защото правя някаква асоциация с този блог, изписала съм доста нещо по темата, но ми направи впечатление, че хората които се опитват да го зарежат, пак се връщат обратно по един или друг начин.

 

Може би защото за тях е точно страната Фантазия, може би и за всички останали. Аз не съм правила директиви за напускане, не знам защо го правят може би, за да привлекат внимание. Въпрос на избор е кой, защо и колко ще бъде тук.

 

Няма да провлачвам излишно темата. Ще завърша пак с един цитат от филма :

“Фантазия е това, което си пожелаеш!”


Това е и сайта на Михаел Енде:
http://www.michaelende.de/








Гласувай:
0



1. bamby13 - :-)))))))))))))))
25.07.2007 21:29
http://www.youtube.com/watch?v=3khTntOxX-k
цитирай
2. tera - Клипчето е страхотно!
26.07.2007 20:53
Ама го гледах като ням филм, защото тука бъка от кабели, разклонители, скенери, принтери, уредби и каквото друго се сетиш! Но ще го чуя, обещавам!
Поздрави :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4654324
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930