Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2007 13:15 - For emikelangello and his girl-friend, togoe, mmmmmmmm and other special people
Автор: tera Категория: Изкуство   
Прочетен: 3373 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 22.07.2007 14:06





image

Петров Морар Десанка, Зима в Идвор



image

Слободан Живанович, Райска градина



image

Милан Рашич, Пролет



image

Милан Рашич, Съборна църква



image

Милан Рашич, Манасия



image

Доброслав Милоевич, Рождество Христово



image

Душан Йевтович, Зимни сватби



image

Душан Йевтович, Лято в моето село



image

Душан Йевтович, Посрещане



image

Душанка Петрович, В очакване


Този пост е продължение на "Още изобразително изкуство..."



Тагове:   People,   mmmmmmmm,


Гласувай:
0



1. tera - Здравей,
24.07.2007 09:54
щом ти харесва, може да пусна и пластиките, които заснех.
Поздрави :)))
цитирай
2. mmmmmmmmm - Благодаря за удоволствие!:))
26.07.2007 10:35
Феерия и нежност от цветове!Още по-ценно е,че са заснети от теб!:)))
Благодаря,че ми достави това несравнимо удоволствие!И се сети за мен!:))
Преградка!:)))
цитирай
3. tera - Ако знаеш само колко ме зарадва!
26.07.2007 20:56
Пък аз не забравям приятелите си!
Отбивай се като имаш време.
Поздрави :)))
цитирай
4. анонимен - Когато глеаме тези картини нека да ...
07.08.2007 19:56
Когато глеаме тези картини нека да си спомним за началото.За Митничара Русо.И той колко обиди е преживял докато се разбере ,че това което е нарисувал гениално.
цитирай
5. tera - Здравей, gen,
13.08.2007 11:59
видях, че си пуснал пост за сефте :)
Ами в такъв случай защо не се заемеш с Анри Русо? Би ми било интересно, а и не само на мен предполагам, да видя и твоята гледна точка към този вид изкуство.
Поздрави и ще чакам следващия ти пост :)))
цитирай
6. анонимен - Тера, сега когато е толкова горещо ...
13.08.2007 19:09
Тера ,сега когато е толкова горещо навън и мозъкът ми нито приема нито отдава мисли ,не бих написал нищо за Анри Русо, нито за Хенри Мур нито Барбара Хепуърт ,просто защото ме мързи.Когато захладнее може , но ми даваш идея която бих осъществил в блога за в бъдище , да представям картини от български съвременни художници например Никола Певичаров, Веско Велев, Димитър Рашков и много други, които са много добри.А ходи ли на изложбата на испанстите художници в Галерията за чуждестранно изкуство, ако да, ще чякам представяне?
цитирай
7. tera - Здравей,
14.08.2007 09:46
Давам ти тази идея, защото в интерес на истината твоя коментар в поста за "кенефите", ме провокира изобщо да представям изобразително изкуство. Както виждаш не се радва на голяма популярност, но не съм и очквала друго. Пък и ти там го каза - това е все пак за елита, не е за всеки.
Но се радвам, че има хора на които явно им допада.

Естествено, че бях на изложбата на испанските удожници, що за въпрос? :))) Не си носех апарата, така че нямам снимки оттам, но мога да напиша няколко приказки по-късно. Благодаря, че ме подсети.

Поздрави и приятен ден!:)
цитирай
8. tessy - Първата
08.09.2007 22:13
е фаворита ми! Страхотно!
цитирай
9. tera - здравей, теси :)
10.09.2007 09:33
Май не си минавала скоро. Много хубава изложба беше - май два пъти ходих, вторият път за да поснимам и повечко хора да ги видят тези работи.

Имам снимки от една друга изложба на една българка, живееща във Франция. Може да ги пусна тези дни, въпреки че малко нещо дилетантски ми се виждат, въпреки че е завършила Художествената академия и в Сорбоната нещо си била доучвала. Ами като ги видите ще прецените дали съм права.
Поздрави :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655063
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930