Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2010 21:49 - Докато чакам одобрение на коментара :)
Автор: tera Категория: Хоби   
Прочетен: 1808 Коментари: 4 Гласове:
9

Последна промяна: 29.11.2010 11:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Влязох в
един постинг, прочетох философската тематика и отговорих не твърде философски.

Човек на точните науки съм и философията не ми е чак толкова на сърце, но ми се видя интересно. Обичам въпросите, които те карат да се позамислиш.

Измислих следното:

Интересни въпроси...
      - Чувствам, че съм безчувствена към някои неща, не е чувство, а по-скоро липса на такова.
- Това, за което питаш не се измерва с "недостиг" или "стигане", това са критерии към физическите величини, а не към духовните.
- Не разбирам термина "безеднакви", сигурно ми е безразличен.
- Усеща го поради липсата на усещане за другия. За другите неща отговорих почти хипотететично, но това ми се е случвало. Усещала съм, че някой е наоколо без изобщо да знам, че наистина е било така. После го разбрах. Усещала съм кой ми звъни по телефона, не защото съм се надявала да ми звънне, просто го усетих. Даже съм усещала още с влизането в блога дали имам ЛС от конкретен човек. Веднъж не го усетих, влязох и видях, че ми святка ЛС. Казвам си - не може да бъде, не мога да сбъркам! Оказа се, че е от друг човек, ерго - пак съм усетила правилно. :)
- Понякога е глупаво. Има си учебникарски и възпроизводителен ум, този който ни помага да си взимаме изпитите. Не говоря за зубрене, а за логичния ум. Точно този, който не ни служи твърде много в реалния живот, защото там нещата са извън всяка логика. В житейските ситуации е по-полезен интуитивният ум. Не случайно двойкари в школкото после правят успешен бизнес. Първият вид е по-подходящ за хора, които се занимават с наука. Пак не случайно разни професори изглеждат много безпомощни в ежедневието. Мисля, че беше за Балабанов анекдотът, че си събувал обувките преди да се качи в трамвая. Мозъкът на тези хора е зает с други неща, а не с дребнотемието, затова изглеждат смешни понякога в житейски план.
А като се сетим за некадърните връзкари, на които много учене не им е трябвало, но умеят да се нагаждат и да си намерят точните хора да ги избутата нагоре...
Дъъълга тема ..... :)))
   
Реших да си го постна тука, защото доста се поразприказвах, защото имах тежък ден, защото ме чака непредвидима седмица, защото съм адски, мега супер заета с какво ли не и защото това си беше за мен едно развлечение. :)

Приятна вечер на всички и лека да ви е седмицата! :)))











Тагове:   одобрение,


Гласувай:
9



1. ka4ak - единственото което си е за учудване е,че и двете сте жени!?!
28.11.2010 22:39
Обикновенно е непосилно дори и за мъжете независимо от по големия мозъчен капацитет! Похвално е че се опитвате да размишлявате за неща които не разбирате!
Поздрави!:)))
цитирай
2. emil60 - Дали пък...
28.11.2010 22:39
Може би двойкарите повече успяват, защото те винаги са търсели възможно най-лесния начин да минат в по-горен клас или по-нататък... да вземат съответните заверки, изпити - с преписване, подсказване, използване на всички възможни методи, но не и със заучаване... Е, все някой трябва да разбира и да знае, за да им свърши работата... Това са добрите стари отличници...
цитирай
3. tera - ка4ак,
28.11.2010 22:42
много време ти отне да измъдриш този бисер! :)
Но на теб мисленето и без това не ти е силна страна, ти си интуитивен тарикат!
Поздрави и целувки! :)))

цитирай
4. tera - emil,
28.11.2010 22:48
не е само до двойките, това е друг тип мислене. Може би и затова са по-предприемчиви, защото не се затормозяват с много мислене. А добрите стари отличници после ги наемат да им вършат работа. Какво ще кажеш? :)

Срещнах един мой съученик от гимназията, не се бяхме виждали от 7-ми клас. Беше слаб ученик в школото, после замина за Америка при майка си. Живее по принцип там, врътка си някакъв бизнес, сега е член на Ротари клуб и беше съветник на Дедо Цар. Познава големия ми шеф, щото са заедно в Ротари.
К'во кат съм била цел живот отличничка, м? :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655103
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930