Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2020 21:05 - Дефекацията като квинтесенция на живота
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 3982 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
.
.


Случчвало ли ви се като пътувате в чужбина и като се върнете да ви питат "Какво ядохте там?  Къде ядохте?" -  все едно това е най-важното на света.

Прелетял си хиляди километри и пак най-важното е какво си ял ?!?
Ами аз не съм отишла там преди всичко, за да ям, вкъщи мога да си ям прекрасно и без да пътувам хиляди километри. "Да де, ами местната кухня? - много важно...
Отивам там да гледам опери, балети, представления, музеи, галерии, забележителности, интересни места... местната кухня не ме брига кой знае колко.
Давам пари за билети от порядъка на 40-60-100 евро за представление, подобни пари няма да дам за местната кухня, дето още утре сутрин ще я изтропам в големия бял фаянс. Не че не я опитвам, редовно го правя, но това изобщо не ми е приоритет и даже не мисля, че после има какво да му се обсъжда.
Какво толкова  - ядене като ядене, има хубави ресторантчета с приятна атмосфера, нещо като храна чак толкова да ме е впечатлило не помня, вкусно, е и?  Не е това нещо, което ще ме докара до възторг. Ям, за да живея, а не живея, за да ям! Не съм го измислила аз, но ми пасва на концепцията.
Обаче на хората яденето им е по-важно от  всичко останало, защото като ги питат къде са яли веднага ще отговорят подробно и обосновано.
Защото никой няма да ги пита - а вие в кои галерии и музеи бяхте, какво видяхте, ходихте ли на представление в  Операта, какво даваха там, кои певци чухте,... Няма такива въпроси...
Номерът е "Какво ядохте"?
Няма какво повече да го разтягам, идеята е ясна.
Идете хапнете, легнете, на сутринта се изсе*ете и животът е прекрасен!    



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dobrodan - Дефекацията е едно от най-важните неща за човека,
07.06.2020 22:30
както и яденето. Гарантирам, че без тях не можете, докато без балет или музей просто ще Ви е скучно.
Гладен хомо сапиенс изкуство трудно може да създаде. А пък този, който по някаква причина не е успял да дефекира.....забрави :):):).
Това е кратко описание на приоритетите в живота, за да не умувате толкова по тези инак важни въпроси :).
Хубава тема.
цитирай
2. tera - Ха-ха! :)
07.06.2020 23:16
Един мой колега имаше култов лаф: "Човек трябва да се храни добре, за да се изхожда нормално, иначе за какво ти е тази цялата инсталация?"
Това е ясно!

Но идеята на поста е, че покрай дефекацията, не е лошо човек да погледне и на други аспекти на живота, дори и от висотата на тоалетната чиния.




цитирай
3. petgrig - Брях!
13.06.2020 23:31
Не си ли намери най-сетне мъж, дето го търсиш, откакто си тук?
Щото претенциите ти на културна персона, с които се опитваш да сваляш мъжете, не минават при по-умните. Щото те разбират колко си умна наистина. Сигур си и толкова красива и затова не смееш да си покажеш муцунката толкова години:)
цитирай
4. tera - О, много се радвам да видя стар познайник, който толкова брилянтно ме познава. :)
14.06.2020 16:20
По плоския изказ и скудоумния коментар ми напомняш един охранител, който by the way, също не си е "показвал муцуната", но може и да си друг екземпляр - чистач, мияч... има варианти.

Прочетох един виц преди малко, който чудесно ти пасва:
"Един човек, ако го ухапе вампир, той става вампир. Напоследък обаче имам усещането, че някои хора със сигурност ги е ухапало л*йно!"

Следващият път те трия - стига ти толкова внимание, даже ти е твърде много! Този коментар го пускам благотворително - помощ за хората с увреждания :Р :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4652644
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930