Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2017 18:50 - Есен с дъх на любов :)
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 7286 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image 
image





Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. feq - За есента - с много обич :)
23.09.2017 09:27
Ще обичам слънцето,
защото стопля костите ми,
но и дъжда ще обичам,
защото пречиства духа ми.

Ще обичам светлината,
защото ми показва пътя,
но и тъмнината ще обичам,
защото ми разкрива звездите.

Ще приветствам щастието,
защото обогатява сърцето ми,
но и тъгата ще понасям с търпение,
защото отваря душата ми.

Ще приемам наградите,
защото ми се полагат,
но и препятствията ще посрещам смело,
защото са моето предизвикателство.

Ще посрещна днешния ден с ЛЮБОВ в сърцето си!
Ще обичам най-различни хора,
защото всеки има качества за възхищение,
дори и да са скрити.
С любов ще разкъсам
изградената около сърцата им преграда
от подозрение и омраза
и на нейно място ще построя мостове,
за да може ЛЮБОВТА ми
да влезе в душите им!

Ще обичам амбициозните,
защото могат да ме въодушевяват!
Ще обичам неудачниците,
защото мога да се уча от тях.
Ще обичам кралете,
защото са над човешките същества,
ще обичам смирените,
защото са божествени.
Ще обичам богатите,
защото са самотни,
ще обичам бедните,
защото са толкова много.

Ще обичам младите,
за вярата, която имат,
ще обичам старите,
за мъдростта, която споделят.
Ще обичам красивите,
заради тъгата в очите им,
ще обичам грозните,
заради мира в душите им.

Ще посрещна днешния ден с ЛЮБОВ в сърцето си!!!

Ог Мандино /Най-великият търговец на света/
цитирай
2. feq - Жената Есен
24.09.2017 15:21
И като всички живи същества
след Пролетта, след буйното цъфтене,
след лудата гонитба на миражите
през отмалялото от жега Лято
дърветата присядат от умора .

В очакване на нови рождества
/ през Есента ???... /
без дрехите зелени,
със голотата си - те искат да разкажат,
макар без думи - нещо много важно
на вечно бързащите и заети хора.

И аз се вслушвам - гола и безлистна -
в изповедта на тъжните дървета...
И заедно със тях - предчувствам Зима
във хрускащите сняг зъби на вятъра,
засвирил в раните на всяка моя клетка.

И чак сега - пред зъзнещите истини
на Есента, пред своята несрета -
признавам колко трудно е да бъдеш
побратим с Красотата в този Свят...

И Тя - да бъде не една наметка,
която уморено ще свалиш,
а твоя Кръв, която ще те топли,
ще ти помага да ж и в е е ш Зиме,
да вярваш, че отново ще се раждаш
и н о в и Пролети за т е б щ е и м а!

С уважение ( и... мъничко тъга ):
Величка Янкова ( Жената - Есен )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9498279
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031