Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2016 23:30 - Надявам се никога да не стигнем американците поне в това..
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1279 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg





В тъпите им идиотски, елементарни филми.

"Мис Таен агент" - гледах близо 10 минути от време на време и пак ми се придрайфа!

Пълна, елементарна американска простотия!

Тук ще добавя, за да не мислите, че съм нещо пристрастна - бъка от бози навсякъде! Гледах наскоро френски филм с Катрин Деньов, дъщеря й Киара Мастрояни и Шарлот Гинсбург - дъщеря на Серж Гинсбург. Е, просто такава тъпотия няма! Изключителна провлачена скука!

На фона на това "Мис Таен агент" може да мине и за шедьовър!

Но това, което искам да кажа е, че на мен ми е много досадно да ми пробутват постоянно такива посредствени неща.

Българското кино вярно, че преживя неимоверен упадък, но все пак сега има известен подем и нашите неща са доста по-читави от посредствената продукция, която ни се пробутва по ТВ.

Даже се чудя защо постоянно шестват по някои телевизии турски бози, а не вземат да пуснат наши сериали - като например "Пътят към София" - много силен сериал, посветен точно на Освобождението.

Мисля, че нивото спада драстично, а децата не са виновни - просто не им се дава добър пример.

Бях вчера на концерта на гвардейците в Арена Армеец. Там се появиха едни страхотни малки гвардейчета на 4-6 години и бяха прекрасни!

Надявам се повече дечица в България да имат добър пример пред очите си да станат едни истински българи!





Гласувай:
5



1. barin - Написаното е вярно- американците ...
28.06.2016 22:42
Написаното е вярно- американците имат много тъпи и скучни филми. Може Hollywood де е там, но цялостно процентът на лошите филми е голям." Дано да не ги стигнем"
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653274
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930