Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2016 19:07 - За блоговите нрави
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 5001 Коментари: 17 Гласове:
14

Последна промяна: 09.04.2016 19:18







Според мен човек трябва да реагира адекватно в блоговите ситуации, а не да се прави на отзивчив при коментари, а после да пише гадни лични съобщения!

Понеже няма нищо лично, освен лицемерието на господина, ще публикувам личните съобщения с един твърде нервен господин по повод мой коментар в негов пост.

Понеже се оказва, че не мога да изкопирам тук ще ги прочетете в коментарите.

П.П. В крайна сметка искам да кажа, че всеки би могъл, ако му стиска, да отговори достойно на коментарите в блога си. А не там да се прави на приятен господин и после да търси реваншизъм с обидни лични съобщения.

Смятам, че поведението на господина изобщо не кореспондира с това, че се прави на мил и приятен събеседник  в блога си, а после задкулисно си проявява недотам приятната си, да не кажа отблъскваща същност. В крайна сметка престъплението ми е, че съм  изказала мнение, което не му е допаднало. Необходимо ли е да ми досажда и даже обижда с лични съобщения?  Според мен това е прекалено.






Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tera - Началото
09.04.2016 19:08

07.04 22:07 - Екатерина Велика е била германка!
Естестевено, че ще владее перфектно немски, след като това е матерният й език. Учили са френски задължително в аристократичните фамилии, също и в Русия. Така че в това отношение не виждам за какви изключителни способности иде реч. И ние владеем перфектно български и по още някой друг език. Поне аз - още 2 и разбирам от още 3.
Целият този паралел между двамата ме ми стана ясен, както и идеята на автора.

Постинг: Екатерина Велика и Вук Караджич- Сравнителни речници
Автор на постинга: leonleonovpom2
Редактирай | Изтрий
цитирай
2. tera - После ЛС от нервния господин
09.04.2016 19:09

ЗА СЪЖАЛЕНИЕ, ТВОЕТО СЪЩО! ТОВА, ...
ЗА СЪЖАЛЕНИЕ , ТВОЕТО СЪЩО!
ТОВА ,ЧЕ СИ СЛУШАЛА ОПЕРА В МИЛАНСКАТА СКАЛА, НЕ ТЕ ПРАВИ БЛАГОРОДНИЦА!
АЗ СЪЩО СЪМ БИЛ В СКАЛАТА И ТОВА Е ПОСЛЕДНОТО НЕЩО, С КОЕТО ЩЕ СЕ ПОХВАЛЯ
ВСЕКИ ПАРВЕНЮ С ПАРИ МОЖЕ ДА СЛУША ОПЕРА В МИЛАНСКАТА СКАЛА! НЯМАМ ПРЕДВИД ТЕБЕ, САМО ПАРВЕНЮТО
ВИЖ СИ ГРЕШКИТЕ И СЕ КОРИГИРАЙ НЕ ИСКАЙ ОТ ДРУГИТЕ ТОВА, КОЕТО ТИ НЕ СИ СПОСОБНА ДА ДАДЕШ!
БЪДИ ЖИВА И ЗДРАВА!

Изпратено: 13:38 От: leonleonovpom2
Изтрий | Отговор
Благодаря за интереса,
не обиждам никого персонално, не участвам в интриги, пиша неща, които ме интересуват. А, че блогът е станал гадно място, го потвърждава и твоето ЛС.

Изпратено: 12:31 От: tera
Изтрий
Поразгледах някои от постингите ...
Поразгледах някои от постингите ти
Попаднах на един, в който твърдиш, че блог бг се е превърнал в гадно място
Да и аз се стремя да не бъде гадно място, дал съм в постинг правилата на Карнеги , как да се печелят приятели В момента не ги спазвам, заради начина , по който беше написан коментара ти в постинга ми
Мислиш ли ,че с подобни писания, няма да правя квалификации, допринасяш за по- добрата атмосфера в блога?

Изпратено: 08.04 22:55 От: leonleonovpom2

цитирай
3. leonleonovpom2 - Чудех се, дали заслужава това нещо отговор?
09.04.2016 20:22
Първо, постингът ти е манипулиран
Липсва моят отговорът на твоя коментар!
Опитала си се да омаскариш труда ми
Знаела си много езици.....
Как да го разбирам, че си над Екатерина Велика и, че можеш да направиш повече от нея ли?
Не ти е ясен паралела между императрицата и Караджич
Изяснил съм ,че няма паралел , а допълване
Тази тема е изключително ценна, въпреки, че Екатерина Велика не взема под внимание Българите
Но казва нещо друго , важно, което се подразбира, защото не е в прав текст
Че славяните имат предшественик!
Караджич пък поставя Българите и Българския на мястото им!
Като водещи сред славянските народи!
Този постинг поставям между трите мои, които ценя изключително-Другите два са за Калоян и - Кои са Българите!
И ти се опитваш да ме поставиш в положение на човек, не знаещ какво прави!
Дори и да си поръчкова, това не ме интересува, ти си извършителят!
А ,че публикуваш съобщения, без мое разрешение, защото съм прибегнал към тях, да не стават панаири, си е въпрос на твой морал!
Ами нормално е да съм нервен, защото имах чувството ,че змия се опитва да ме ухапе!
Какво, някой ще я погали ли?

Бъди жива и здрава!
цитирай
4. tera - @3 Такааа,
09.04.2016 20:26
естествено допускам този коментар, не ми е присъщо да трия.

Нищо ново, все същите нервни изблици, а и по никакъв начин не оборва идеята на поста, даже я подкрепя с невъздържаността си.

И а propos толкова ли е неиздържана теорията ти, че смяташ невинен коментар като цитираният в @1 като заплаха за нея и змийско ухапване? Това е направо смешно и даже параноично.

Казала съм, че Екатерина Велика е германка и естествено, че ще владее перфектно немски! Това не е ли очевидно, с това ли те ухапа змията, какво ги бръщолевиш изобщо???

цитирай
5. planinitenabulgaria - Едно Л. М. /нение/:
09.04.2016 21:19
Подобни спорове уподобявам на изпускане на пара през свирката на кораба вместо той да бъде придвижен с тази енергия по-напред в курса си. Считам ги за пеполезни в общото дело.
цитирай
6. saankii - тера ,поддържам те с десет пръста ...
09.04.2016 21:20
от първия си ден тук ненавиждам
лицемерите и лицемерките/ много ясно/
Жалка картина ....
специални поздрави за смелата и достойна постъпка..
тук „Играта “ е..ти на мен ,аз ..на теб...
инфантилно до...дупка, не визирам никого, масово е .
хубав вечер ...
цитирай
7. tera - @3 Нищо не е изманипулирано,
09.04.2016 21:24
има линк и всеки може да види отговора Ви, стига да си направи този труд.

цитирай
8. tera - @ 5 Всеки има право на лично мнение,
09.04.2016 21:25
благодаря за Вашето.

цитирай
9. tera - @6 Лицемерието е нещо отвратително и
09.04.2016 21:41
затова написах този пост.

Писах коментар, господинът ми отговори и за мен нещата спряха дотук.

След това обаче, той започва да ми дасажда на ЛС и се държи доста гадно. Въпросът ми е защо тогава не ми отговори на коментара пред всички, а там се прави на добър човечец, за да може после да ми пише гадни съобщения по ЛС.
Ерго - никой достоен мъж не би постъпил по такъв начин, значи е долен двуличен страхливец, който действа задкулисно, за да не го видят хората какво представлява.
цитирай
10. milady - да живеем лудите ,само те имат смелост,да говорят..
09.04.2016 21:49
апропо, имах Постинг по темата..
„Блогов картелизъм или дебилизъм“ .
ама ,кой го знае ,къде е ...
;))
цитирай
11. tera - @10 milady,
09.04.2016 22:41
май вече ти отговорих на @6...

цитирай
12. rustam - Ехе!
10.04.2016 00:11
Някои хора действително са способни да генерират огромно нервно напрежение и злост само от една семпла забележка. Ясно е защо са ти пратили ЛС. Защото в него няма нищо, което да коментира, а е изцяло личностна нападка и ругатня.

Само не можах да схвана началото на това ЛС - "ЗА СЪЖАЛЕНИЕ , ТВОЕТО СЪЩО!". Кое е това "ТВОЕТО"? Не ми е ясно.
цитирай
13. tera - Това е отговор на репликата ми:
10.04.2016 10:35
"А, че блогът е станал гадно място, го потвърждава и твоето ЛС."

ЛС се четат от долу нагоре по хронология.



цитирай
14. leonleonovpom2 - Дядо ми казваше на времето нещо, ноа което се смеех!
10.04.2016 13:19
Този ВЕРИНСКИ Пазарджик!
Не знам защо ,но ненавиждаше пазарджиклии, може би защото са ограбили родния му град
Но съдбата ми върна жестоко това ,че му се присмивах
С един гаден пазарджиклия, който по неволя ми е роднина
Та чуя ли за мъж от Пазарджик съм нащрек, мога да очаквам всякаква гадория от него
А що се отнася до Тера, тя разбира от опери, какво разбира от история, та да ме рецензира
Все едно аз да рецензирам опера
Тема за Хашек и Швейк
Да сте живи и здрави!
цитирай
15. tera - @14
10.04.2016 16:20
Leone, вземи мирясай накрая, ставаш смешен!
Коментарът ми не беше исторически, а логически. Да кажеш, че германка владее перфектно немски си е нонсенс.
Освен това не ми се вярва ти да имаш някакви изключителни права върху историята и да си единствен "заклет" разбирач. Разбирам достатъчно, за да ми е ясно кога някой плещи глупости.

Постът е свален от Първа предполагам с твоя помощ, така че се успокой и се разкарай от блога ми.
Не си добре дошъл тук, не досаждай.

цитирай
16. rustam - Хахаха
10.04.2016 16:39
leonleonovpom2 написа:
Този ВЕРИНСКИ Пазарджик!
Не знам защо ,но ненавиждаше пазарджиклии, може би защото са ограбили родния му град
Но съдбата ми върна жестоко това ,че му се присмивах
С един гаден пазарджиклия, който по неволя ми е роднина
Та чуя ли за мъж от Пазарджик съм нащрек, мога да очаквам всякаква гадория от него
А що се отнася до Тера, тя разбира от опери, какво разбира от история, та да ме рецензира
Все едно аз да рецензирам опера
Тема за Хашек и Швейк
Да сте живи и здрави!


виж коментар 15 на "тера"! Абс е права. Нейният коментар в блога ти е логически, а не исторически. Разбира се, че е абс нонсес да разправяш, че немска принцеса "владее добре немски". Казвам нонсенс, но това е доста меко. По-приляга глупост.

Това, което видях, е, че "тера" коментира прилично и тактично. Без лични нападки. По същество. Какво общо с всичко това фактът, че е писала за Ла Скала? И откъде-накъде това е белег за парвенющина? Ами споделила е впечатления и това е. Ти май доста отбилзо ровиш в блога й и нюхаш?

Едно е да пускаш правилата на Карнеги, съвсем друго е да се държиш като Бай Ганьо. Да разправяш, че всеки пазарджиклия е гаден и отвратителен е такава диващина, че граничи с отклонение в мисленето.
цитирай
17. tera - @16
12.04.2016 21:57
Той вече е един от върлите ми фенове, наред с Пишковица и Тутю, които детайлно изучаваха постовете ми, което е твърде образователно за тях. Благодарения на тази богоугодна дейност Тутю се светна, че Вагнеровите опери продължават по 5 часа, Пишковица се светна, че се пише "КовънТ Гардън", а не "Ковън Гардън". Пък ето сега благодарение на коментара ми изключителният историк разбра, че Екатерина Велика има немски произход и няма начин да не владее перфектно немски.

Освен това незнайно как Пишковица, която "изобщо не се появява тук" се е втурнала на помощ на многострадалния другар, който й циври на рамото.
Пък и не разбрах, защо в първенющина ме обвинява след като и той, знаете ли бил в Миланската скала. Но той не е първеню, разбира се.

По повод първенющината - любимият израз на изчезналият вмир и не толкова изчезналата Пишковица, държа да ги коригирам - в моя случай не е първенющина, а е "второ - нющина", защото преди мен майка ми вече ги е изобиколила тези места, аз само спазвам семейната традиция. :)))

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648717
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031