Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2016 18:23 - Мирис на липа...
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1236 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg





Прибирам се преди малко, точно беше започнало да вали. Вървя по алеята и усещам мирис на липа...

Казвам си, не е ли малко рано за този мирис. Пък и мирисът беше доста бегъл, не достатъчно наситен.

Все пак това е една от любимите ми миризми. Навява ми прекрасни чувства, а даже и спомени. Прекрасен пролетен мирис!

После се замислих кои са другите ми любими миризми и се сетих:

-  Мирис на прясно изпечен хляб... Има до нас една пекарна, но аз оттам минавам, когато отивам на Витоша, скоро не съм минавала, не знам дали още я има. Но когато съм минавала в събота или неделя сутрин и усещам тази миризма ми става адски приятно. Напомня ми една фурна от детството ми, която сега е перефразирана на някакъв офис.

-  Мирис на прясно окосена трева - това се случва по-често, все пак вечерта в някаква градинка по центъра. Но най-прекрасният такъв мирис за мен беше в градините на Виландри, едно чудесно място за което писах и пост, ще дам линк после. Тогава влязохме там с първата група, когато още нямаше прекалено много посетители и ни посрещна в августовското слънчево утро именно този мирис на фона на прекрасните градини. Никога няма да го забравя!

- Мирис на смокини - също една изключително любима миризма. Пристигаме в Созопол рано сутринта, градът още спи, но се носи тази прекрасна, сладникава и завладяваща миризма, която ме кара да се чувствам прекрасно.

- Мирис на море - обичам го независимо от това, дали е море или океан. Била съм и на двете, но все пак мирисът на вода я отъждествявам с море. Даже не е само мирисът, защото свързвам водата непременно и с вълните, с техния шум, разбиването в брега....

За мен това са най-любимите миризми, карат ме да се чувствам чудесно!

Ако искате да споделите нещо  за вашите - моля! :)





Гласувай:
1



1. tera - Това е посът за Виландри,
09.04.2016 21:18
за който споменах по-горе:

http://tera.blog/turizam/2008/09/03/nai-krasivite-gradini-po-loara.229856
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655368
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930