Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2016 19:49 - Онкоболните - "златната гъска" за лекари и фармацевти
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1328 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Сигурно и преди сте се сблъсквали с изказвания, че болните от рак крепят на изнемощелите си от болестта плещи две индустрии - "здравната" и фармацевтичната.

"Здравната" нарочно я слагам в кавички, защото на практика е анти-здравна, фармацевтичната не я слагам, защото тя по принцип си е бизнес с лекарства, това й е работата.

Да се върнем на "здравната" или по-скоро псевдо-здравната.

Не дай си боже да ти се случи тежък проблем и да опреш до тях!

Тук искам да кажа, че не слагам по никой начин всички лекари под общ знаменател. Има си кадърни лекари, които много са ми помогнали на мен и семейството ми. За съжаление обаче те се броят на пръстите на едната ми ръка. Мога даже да ги изброя поименно, но едва ли има нужда от чак такава конкретика.

Сега нашето семейство се сблъска и с рака...

От няколко дни това ми е основната тема за мислене и действие, защото не бива нещата много  да се отлагат. Много близък мой човек е диагностициран с тази тежка диагноза. Правим всичко възможно да намерим най-добрия начин за лечение и се консултираме с добри специалисти в тази област. Щях да напиша "водещи специалисти", но често казано не ми е ясно на къде водят...

Правейки всякакви възможни проучвания установявам следното:

1. Никой не може да даде адекватен съвет на човек болен от рак, какво точно лечение да предприеме.
Лекарите казват - "Вие трябва да изберете дали искате да се оперирате или друга терапия" - лъчелечние примерно.
Аз питам - как един болен човек може да прецени каква терапия да предприеме, след като ИЗОБЩО не му се обяснява кави са плюсовете или минусите на дадена терапия. След като не му казват в неговия случай какъв е шансът за успех при едната или другата терапия.
Отговорът е: НЕ МУ СЕ КАЗВА,ЗАЩОТО И ТЕ САМИТЕ НЕ ЗНАЯТ!

Бяхме в отделението по лъчетерапия, питахме "Ако се предприеме операция по-добре ли би било?"
Отговорът е след прегледа:
"Да, по принцип операцията е най-доброто, радикално решение. Но не, в този случай не може да се предприеме операция"
"Чакайте да извикам шефа ми"
Шефът, след като видя за какво става дума - "Не, това не може да се оперира!"
- Да, но операция й е била предложена.
Отговор: "В такъв случай може - след като хирургът така е преценил."

Айде сега, някой да ми обясни какво значи това:
Първо - Не, не може.
Второ - Може, след като хирургът така е казал!

Аз не съм нито хирург, нито лекар,  но след като уважаемите лекари-онколози се чудят дали може или не може и си прехвърлят топката, работата нещо не ми се види читава.

2. Прегледах сума сайтове за онко-консултации и установих, че това си е златна мина
Има една нова клиника, която афишира най-модерни средства за лечние.
Там тарифата за консултация е 110 лв за хабилитирано лице и 60 лв. за нехабилитирано. Ако ще те консултират по горния начин - вие сами си преценете какво искате, за чий хикс е подобна консултация...

3. Видях, че има сайт за оказване на психологическа помощ за онкоболни и семействата им. Беше водещо заглавие в някаква медия - "Ах, колко хубаво, че вече има такова нещо!". Писах им вчера на мейла, още не са ми отговорили, ако изобщо го направят.

3. Има всякакви измекяри, които рекламират алтернативни методи на лечение, където коментарите от "доволните клиенти" са писани все едно под калъп - всички супер доволни и т.н., но когато един здравомислещ човек накрая е предложил всичките тези доволства да са подплатени с епикризи и резултати, темата буквално се е разсъхнала. Там повече никой не е коментирал.

4. И така накрая се връщаме на добре познатия израз:

"Спасението на давещите се е в ръцете на самите давещи се!"

Ерго - спасявайте са както можете вие и вашите семейства!

Ако Господ е рекъл ще успеете, ако не - Амин!









Гласувай:
3



1. tera - Благодаря,
03.02.2016 20:58
тук не се допускат анонимни коментари, преодолели сте системата, не знам защо сте анонимен/а.
цитирай
2. kuschel - Абсолютно точно!
03.02.2016 21:19
Абсолютно точно!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648764
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031