Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2015 22:01 - Майтапченца
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2708 Коментари: 5 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



След публикуването на новите правила в блога, където не взех участие в дискусията, защото те са си отдавна забравени стари правила, с които никой до момента не се съобразява, прдължаваме да сме свидетели на някакво щуро помпане на постове.

Тук съм от 8 години и прочити над 1000 бройки в началото след публикуване са били само за някакви супер, мега яки постове и това е било голяма рядкост.

Сега гледам на първа по 7 000 прочита?! Едва ли толкова много се е разраснала аудиторията на блога. По-скоро е манипулация.

Така че за какви нови правила говорим, след като помпаджийството е основното правило?!?





Гласувай:
9



1. tera - Мястото за идиоти е забранено
02.10.2015 22:36
Няма какво да се навирате

цитирай
2. tera - На идиотина алидедо
02.10.2015 22:56
да му кажа, че колкото и коментари да ми пусне, ще ги изтрия.
А съм тук много преди теб, или лидка, така че - ще си тръгнеш преди мен, глупако!

цитирай
3. lidislidis - Тук стана срамно място да се пише...
02.10.2015 22:58
Именно заради напомпаните постинги на пУтеси и пУтети от 1стр. и от самоуправството им в блога да хакерстват и спират класациите за останалите! Типично помиярско стана под ръководството на редакторката на разни жълти стихосбирки да налага малоумието си над останалите потребители с терор. Ами да се виси, като некролог на 1 със самонадписани 700000000000 прочита по 3 дена, това ще й остане!
цитирай
4. freeoldmen - И аз съм един от напомпаните.
02.10.2015 23:03
Не знам защо.
Може би импонирам на някой от модераторите.
Но със сигурност не се харесвам на друг модератор, понеже
80% от постингите ми достигат невероятни прочити следобед,
но на другата сутрин, когато на смяна застъпва моят душманин,
"медалчетата" ми се отнемат и отново съм редови блогър...
И аз се приспособих.
Пускам постинги около 14 часът, радвам се на изкуствената всенародна любов
до среднощ, а когато пускам компютъра за новият ден, вече съм статистика.

И все пак душата ми топлят коментарите, все по- малко, но качествени.
Тях е трудно да размножаваш и имитираш.

Поздрави, Тера!
Надживяхме светлите кретени, г-жа Лелята, тютю, останаха вредителите от
управата на сайта/ако предположим, че преждеспоменатите са били различни/.
И те ще окапят, а ние все ще сме тук!:-)
цитирай
5. tera - Много си се задълбочил в тематиката :)
03.10.2015 00:04
Както казах тук съм от 8 години, но нямам никаква идея за модераторите и кога застъпват на смяна.
Да, наистина тези ги преживяхме, но понеже Господ много ни обича ни е приготвил идиоти като алидедо, както и остатъците от старата гвардия, за да не скучаем прекалено много.

Ами аз ще продължавам да си пиша и качвам снимки, само че времето ми е малко между пътуванията и няма как да го направя. Другата седмица пак заминавам за топлите страни и като се върна , ако ми остане време ще кача снимки, за да дразня тъпанарите, които само се пулят в компа и това им е цялото забавление в жалкия животец.

Всъщност повечето постове ги пиша за моите приятели, които като се върна отнякъде ме питат - как беше? разкажи! И понеже ми е по-лесно да го напиша, да сложа снимки, да им го изпратя и като се видим да им го разкажа, това е основната идея. :)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4652007
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930