Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2014 22:02 - Мошениците поискали 15 хиляди от родителите ми
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2979 Коментари: 6 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg






Следобед звъни майка ми по служебния телефон. Като ме чува много възторжено казва: "Ти ли си?"
"Да, аз съм. Какво е станало?"

Оказва се, че около час преди това са ми разиграли по телефона сцената с катастрофата, пострадалия близък и съберете 15 хиляди за златни пирони?!?
За 15 хиляди май трябва да си чистак златни тез пирони!!!

Дотук ще кажете нищо ново, обичайната телефонна измама или по-скоро опит за такава.
Оказва се, обаче, че доста обогатена с нови нюанси, явно "бизнесът" се равива.

Понеже чух разказа по телефона и то само фрагменти от него, нямаше време за пълна възстановка, горе-долу историята е следната:

Започва се с позвъняването по домашния телефон и въпросът "Добре ли сте със здравето?" защото новината явно е страшна и трябва да подготвят жертвата. После я подпитват за това-онова, казват й ТОВА НЕ Е ИЗМАМА. Представя се гусин"ът за доц.Колев, доста известен хирург, даже й предлага да се обади в полицията на 160, за да се увери, че е станала катастрофа и дъщеря й (демек аз) е тежко пострадала и са необходими 15 000 лева за златни пирони! Откъде пък тези пирони са ги измислили не знам, явно това е сценарио-то.

Майка ми действително се обадила на 160, оттам й казали, че наистина има тежка катастрофа, попитали я за името. Тя пък взела, че го казала (тук, не се сдържах и й казах - как можа да ми кажеш името?!?), оттам й потвърдили, че въпросното лице (аз!!!) е постарало тежко при тази катастрофа!

Този телефон 160 е стар, но според съобщението на МВР, би следвало обажданията да се пренасочват към 112, явно обаче мошниците са успели да го пренасочат другаде, за да придадат достоверност на случката.Не знам как се прави това, сигурно някой разбирач тук ще ни светне по въпроса. Все пак не ми се иска да вярвам, че и полицията е замесена в подобен рекет. Но е факт, че звънейки на 160 са й потвърдили, че лице с моето име се е потрошило при катастрофа, което няма как да бъде съвпадение, точно пък в този момент. Казват й даже: "Дъщеря Ви ни даде Вашия номер".

Още повече, че обаждайки се мошениците не я питат директно: "Вие ли сте майката на еди-коя си?" (след като уж аз съм дала номера), ами подпитват, докато налучкат нещо. А също казват :"Тя каза, че имате пари." Ега ти идиотщината!

Въпросният доц,Колев изчаква майка ми да позвъни на 160 на ортаците му и пак се обажда. Дори се стига до там, да й кажат: "Искате ли дъщеря Ви да се обади?"

Майка ми казала "Да, искам", въпреки, че вече й било ясно, че е постановка цялата работа.
Тогава се обажда някакъв женски глас и казва (сигурно омаломощено и стенейки): "Да, мамо, вярно е..."

Тогава вече майка ми окончателно се убедила с кого си има работа, сиктирдосала ги и затворила телефона!

Тук обаче възниква въпросът, ако насреща беше човек с по-лабилна психика, да се пищиса от всичко това и ако има здравословни проблеми, нищо чудно тези идиоти и до инфаркт да го докарат!

Това са не само мошеници и изнудвачи, но и потенциални убийци и нека не звучи пресилено!

На мен също преди време ми се обадиха подобни мерзавци, но аз съм значително по-бърза и разговорът приключи за две минути.

Но наистина се вбесих, защото родителите ми не са в цветущо здраве, еле баща ми и подобно обаждание уж от болница ми изправи косата. Но аз директно питам - кого търсите и какво искате? Без да им слушам глупостите. Когато за втори път попитах Какво искате? разбраха, че няма да им мине номера и приключихме по бързата процедура.

Пиша този пост, за да покажа, че тези мошници не са се кротнали, въпреки че номерата им доста се изтъркаха, а продължават да ги обогатяват. Историите с телефонните измами са поне от 5-6 години, ако не и десетина и все тези номера с катастрофи. Сигурно обаче ще се намерят хора да им се вържат, особено след потвърждението от "полицията" за пострадалото лице.

Не знам колко хора ще прочетат това, но ще е добре да го разкажат на възрастните си роднини, ако имат такива. Поне един човек да се предпази от подобна измама, все е берекет!

Лека вечер






Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. freeoldmen - Нямат край идиотщините по земите български!
05.08.2014 22:34
Това не знам дали го има някъде другаде, и да го има, едва ли е в такива размери!
То е ясно, че е част от схема с участието на тези некадърници, на които плащаме луди пари да ни пазят.
И не им пука, че за възрастен човек да му ограбиш отгладуваните пари е убийство...
Проклети да са.
цитирай
2. katan - Здравей, колежке:)!
05.08.2014 22:37
На мен го разиграха този нимер преди 20-ина дни.
Обади ми се доц.ГЕОРГИЕВ от "Пирогов".
Познавам такъв доцент, но на този гласът му беше много отпаднал, почти старчески.
Попитах кой доц.Георгиев - от ВМА или "Пирогов".
Той явно се затрудни и ми каза вместо да задавам въпроси да кажа какъв е тел.номер - домашен или служебен.
Казах, че е домашен и той започна с верижни катастрофи, пострадали много хора. Синът ми как се казва и на колко години е?
"Стреля" в тъмното и уцели:).
Казах измислено име и възраст. Той моментално отговори, че има такова лице.
Аз почти разизиграх театро и той ми каза да звънна на 160 и там кап.Лозанов се занимавал с катастрофите. Ще ми даде пълна информация, а той отивал в рентгена и бил хирург:).
Какъв хирург, попитах, а той се сопна, че го задържам, но аз наистина го задържах още малко. Казах му, че ще звънна на 112.
НЕ, НЕ! На 160 на кап. Лозанов.
Звъннах на 160 на "кап.Лозанов".
Първият въпрос беше дали съм звънила на 112. Не, най-напред на ВАС/гласът много напомняше гласа на доцента/. Казах съвсем друго име и възраст и отговорът беше, че има такова лице, което е много пострадало.
Попитах някои неща, които го затрудниха. Препрати ме на 150.
Накрая му казах, че това е телефон на Общината и всичко приключи на мига.
Стрнанното е, че после проверявах телефона и там нямаше повикване от непознат за мен номер.
Нямаше ги и моите повиквания. Все едно не е било нищо.
Обадих се в РПУ-то, там един до безсъзнание отегчен глас ми каза, че съм се отървала. Ако искам да дам жалба.
Срещу коко?! Срещу вятъра ли?

Един човек прочете и си е берекет:).
Хубава вечер!
цитирай
3. tera - @1
05.08.2014 22:48
Да, няма край...
Този номер е толкова изтъркан, но от личен опит твърдя, че на човек му се подкосяват краката, когато му сервират подобно нещо. При мен нямаше време за целия този театър, но когато имаш възрастни и болни родители колко му е да превъртиш като те насосват така. Наистина се вбесих на тези идиоти! Бързо ги разкарах, но ми трябваше време после да се успокоя. Кретени долни!!!

Майка ми доста по-спокойно го е приела, защото се е усетила навреме. А и виж коментара на катан - схемата е същата, отклоняват обажданията на 160. Не вярвам на 112 да правят такива номера. Както и не мисля, че полицията е замесена точно в това.
цитирай
4. tera - @2
05.08.2014 22:52
Абсолютно същата схема. Тя спомена, че и на 150 са пратили да звъни, но там не е сработила връзката и "доцентът" после й звъннал.
Майка ми не е имала време и намерение бъзици да си прави, но поне не са й докарали някакво притеснение, защото ги е усетила. По-скоро от любопитство е звъняла. Както и като ме чу, не беше паникьосана и слава богу!

За жалба и аз си помислих, но нищо не би се получило в крайна сметка, само загуба на време и нерви.
Да спи зло под камък, дет се вика...

Хубава и на теб!
цитирай
5. freeoldmen - 3. tera Както и не мисля, че полицията е замесена точно в това.
06.08.2014 00:22
Да бе, не е.
Торкова ли е трудно да се проведе една разяснителна кампания, да се отделят стотина некадърника, и да се създаде организация, работеща само по този проблем?
За два месеца ще има двеста арестувани.

Ама те чакат да хванат големите босове---да се огледат около себе си.
Няма семейство, което да не е пробвано.
цитирай
6. tera - free,
06.08.2014 09:07
имах предвид обаждането на 160, а не глобално погледнато.
Иначе си прав - най-подробен мат'риал относно телефонните измами прочетох лепнат на една общинска сграда в Търново!?! В София не съм виждала подобно нещо, а и там случйно го зърнах, докато снимах една църква наблизо.

Може спокойно да влезе подобна тема в Новините превантивно и да обяснят на хората, че тези мошеници са се активизирали с нов репертоар. Но и на новинарите повече им харесва после да обявят бомбастично резултата: "Днес беше извършена измама за 15 000 лева!", а не да предупредят хората, за да не бъдат измамени.
Жалка работа
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648710
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031