Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2014 21:46 - Значи, хич не ми пука кой ще е на Първа
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2635 Коментари: 7 Гласове:
8

Последна промяна: 13.04.2014 22:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





Обаче, би следвало да има някаква логика и достоверност.

Повечето постове на първа са изкуствено напомпани, което дразни другите блогъри и опрочава блога.

Точно си мислех да пиша този пост., когато видях нещо подобно и коментирах там:

Цитат:

Винаги съм била против шибаните класации, защото превръщат хората в свине!

Но тогава, когато се възмущавах от това, имаше разни модератори, които пресяваха постовете за "Избрани" по техен вкус. Което също беше доста субективно.

После вкараха някакъв идиотски алгоритъм за Първата и оттогава се появиха помпениците на Първа. Един от отличниците е Тутанко фараонов, който уж се разкара завинаги, но постоянно надзърта тук, колкото да списва инфантилни и комплексарски коментари. Ами това му е нивото на охранителчето, не може да го надскочи.

Обаче продължава да си помпи свитата за всеки случай.
Другото е модератрското помпене - бай ти Григор Симов е жив пример за това.
Както и повсеместното помпане на Светлите идиоти, което превърна блога все едно на секта към Феноменалното.

Пълна гадост, бих казала, но искам да окуража нормалните блогъри да не се отказват. И тази идиотия ще мине... :)

Край на цитата.

Спред мен идиотите, които са се добрали с напомпаните постове до първа, винаги реагират така - ами защо на вас това ви е толкова  важно и т.н.

Пък аз бих ги запитала - като не им е толкова важно, защо го правят, защо се помпят като за световно?!?

Не могат да разберат с тъпите си кратуни, че тук е въпрос на принцип!

Мен лично не ме бригат никакви класации, не гласувам от март 2007, нито четкам някого, нито очаквам насрещно гласуване и си ми е страшно гот, че се отървах навреме от тази идиотия с гласуването.

Въпреки това съм достатъчно четена, което за мен е далеч по-важно от насрещното гласуване.
С което за всичкото това време искам да докажа, че изобщо не е толкова важно да си слагаш наколенките и да гласуваш за всеки наред, с идеята да ти върне жеста. Или пък да отговаряш с гласове на тези, които са ти гласували. Това си е направо дебилно!

Няма такова нещо! Тук идеята, поне според мен е, да си пишете каквото ви е кеф и толкова!

Ако има хора, които да го четат и да им харесва, още по-добре!

Но най-важните сте вие! Тези, които сте решили тук да изразите собствените си мисли (не да копирате идиотщини, това и баба знае).

И когато го направите, може и да се намерят няколко души, които да мислят по сходен начин.
Какво значение има, ако поста са го прочели стотици и никой не е мъцнал или прокоментирал.

Мисля, че тук има доста разумни хора, които разбират за какво говоря.

За останалите - честно казано, хич не ми пука.








Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blackpredator - Хаха,
13.04.2014 23:16
тютю ти е посветил постинг и сам се коментира
винаги съм се чудел, защо на кръглия глупак шегите му са плоски?! ;))
цитирай
2. tera - Мдам, видях го случайно, защото ми е копирал заглавието - иначе си е наистина голяма мазня, както сам се е нарекъл
13.04.2014 23:25
Ами така си се самозадоволява човекът по навик, само от време на време пишковица му врътва по едно фелацио.
По-смешното обаче е, че тя мигом му импонира там и веднага го разконспирира по този начин.
Това са ми двамата най-върли фенове в блога - тутан и пишковица.
Като се върна от Флоренция след Великден може и пост да им посветя, интересуват се от мен хората, четат ми постовете, даже и кучето ми славословят! :)))

цитирай
3. freeoldmen - За мен най-ценното в един постинг са коментарите.
13.04.2014 23:40
Там се осъществява магията на човешкото общуване, което е основна ценност в явлението, наречено блог.
Всичко друго са модераторски простотии за изкуствено повишаване на кликовете.
цитирай
4. tera - @3
14.04.2014 00:07
Да, така е в известен смисъл.

Тук давам един линк за мой възторжен пост за комeнтарите, но съм го писала само 10 дни след пребиваването ми тук. Към момента не съм вече толкова възторжена, по обективни причини. :)

http://tera.blog.bg/drugi/2007/02/12/komentirai-ne-se-spirai.43337

цитирай
5. ironia - tera,
14.04.2014 01:09
Посветих ти коментар пи икономиста, зная, че си една от малкото ценители на оперното изкуство. Надявам се да харесаш либретото.:D
цитирай
6. tera - Здравей, ironia,
14.04.2014 09:51
чудесно либрето! :) Който има чувство за хумор ще разбере.

Лека седмица! :)

цитирай
7. tera - Тук анонимници по принцип не се допускат
20.04.2014 23:44
Пуснах ти коментара, само като илюстрация за елементарно мислене и страх да се покажеш с ника си.
След като не допускам анонимни коментари, си си направил/а труда да се регистрираш и после да се изтриеш като акаунт. Или пък има някакъв друг пробив в системата.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4647947
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031