Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2013 17:02 - Джебчийките по Коледа
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2936 Коментари: 4 Гласове:
16

Последна промяна: 23.12.2013 17:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


не са само по моловете, както ни предупреждават по медиите:

http://www.vsekiden.com/144805

ами са си навсякъде, също и в градския транспорт.

Днес видях една такава групичка в трамвая, три бройки млади жени, добре облечени, но все пак мургавки и се правят, че не се познават.

Слизайки на спирката пак се сдушва бойната група.

Разпознавам такива персони, защото са се пробвали поне на два-три пъти да ме обират. Веднъж в автобуса една престъпна ръчица директно ми беше бръкнала в чантата, но се усетих веднага и нищо не успя да ми отмъкне. Даже го казах и тя се прави на ощипана. Ако не беше слязла веднага на следващата спирка, със сигурност щях да й помогна...  Втори път на Витошка пак ми бяха бръкнали в чантата, тогава ги залових - бяха малолетни. Нищо не ми бяха взели, защото не нося портмонета, които могат веднага да ми тафят. Трети път ми се бяха залепили за гърба на пазара до нас, но веднага ги разкарах и пак не се ощастливиха.

Обраха ме веднъж в един претъпкан автобус от Орлов мост до Плиска, но ми свиха само цигарите. Тогава отивахме при една позната, която ни черпи кафе и аз съответно реших да си запаля цигара. Преди това си бях купила Rothmans Royals, търся ги в чантата и не ги намирам. Спомням си, че дадох едра банкнота и продавачката ми върна ресто. Дали пък не съм забравила да си взема цигарите??? Позачудих се, но после открих, че чантата ми е срязана отстрани. Нечия крадлива ръка се е промушила да търси портмоне, каквото не нося и е набарала цигарите. Пак е берекет.

Днес в трамвая нямаше навалица, хората си седяха по седалките, няма как да се буташ в тях и да им свиваш портмонетата или портфейлите.

Така, че внимавайте кой и как се блъска в навалицата, за да не ви изчезнат парите за Коледните подаръци. Дори и да нямате пари в брой, само картите да ви тафнат, пак си е разправия.

Пожелавам ви весели и безаварийни празници! :)







Гласувай:
17



1. alexs - Ти за едни цигари ли си ?:) Все едно ...
23.12.2013 19:44
Ти за едни цигари ли си ?:)
Все едно си ги почерпила една кутия РОТМАНС Мен ако питаш трябва крумови закони за такива те от друго не рзбират! Трябва да се внимава и с носенето на злато и бижута често млади дами биват нападани в подлези иили на безлюдни места и им се дърпат златни синжирчета обеци толкова са оскотели мародерите! А за другите постинги не се сърди казвам каквот мисля но не храня зли чувства към теб!
Прегледах блога ти някои постинги са много хубави!
Весели пазници Тера!
цитирай
2. tera - Не някои, ами повечето постинги са много хубави, малко си ме чел... :)
23.12.2013 20:08
Особено тези, които НЕ са за блог.бг.

Весели празници на всички! :)
цитирай
3. tera - Алоо, неграмотните анонимни, много ви здраве! :)
23.12.2013 20:42
Задавете се от злобата и тъпотията си. Естествено, че ще ви изтрия коментарите, защото са признак на неграмотност и вулгарност. Иначе толкова ми пука от тях, все едно сте ми пръднали зад къщата, ако можете да схванете за какво става дума.

Да са ви честити празниците и дано да ви пооблагородят!
:)))



цитирай
4. tera - Розанчо,
28.12.2013 15:48
казах ти да ми се разкараш от блога.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4652745
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930