Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2013 22:38 - Като видя ника на една лейди тъдява просто ми се драйфа!
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 12761 Коментари: 20 Гласове:
31

Последна промяна: 17.11.2013 23:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Има нещо в тази лейди - един привкус на нечистоплътност (не говоря само за физическа, може и по 10 пъти на ден да се къпе, все тая), както и една агресивна награмотност, съчетана с анормална амбиция (за какво ли, само тя си знае).

Тук съм от доста време, но подобен "феномен" не сме имали. Хората са си били нормални, в рамките на общо приетото.

Това тук явление е нещо гнусно и анормално, сега ще се обоснова накратко.

Всеки тук си има някакво блогче и си го "стопанисва", както намери за добре. Някой може да го одухотварява със стихове, друг може и прозаично да действа, трети да копира и т.н, знаем си номерата.

Но когато идва някой и почва да сере в собствения си блог някакви вкиснали емоционални екскременти, докато обекта на горепосочените не се разкара от блога...  После въпреки това продължава бълването на екскрементите за сметка на абсолютно невинните блогъри, които нямат общо с обекта на чувствата й, това вече е ТОРМОЗ!

Май нещо сложно се изразих - но накратко!

Това нещо би следвало да се разкара от блог.бг.,  защото повечето хора тук просто не го траят. Има много подобни мнения по блоговете. А на тези, които казват :"Пиши си не ми пречиш", може да отидеш директно да им сереш в градинката, след като са толкова либерални по душа.

Лично за мен е адски противно това постоянно лигавене, удължаването на гласните и изобщо пълното малоумие на коментарите.

Имаше тук мнение на един блогър, как въпросната персона си била много в ред и как се била забавлявала тук. Ами като й гледам забавленията, словореда, правописа и идеите. много се съмнявам в това.

Това все пак е едно място за идеи, а не за терапия на душевноболни.

Моите съчувствия към последните, но да потърсят помощ на специализираните места.

Лека вечер! :)




Гласувай:
35



1. milady - благодаря за вниманието
17.11.2013 22:58
колко мило,на какво дължа тази лична неприязън,самоо ))
това е Океан, теранова, а не клуб за пенсионери,нали ?
за ваше сведение, акознаете ,аз колко пуети и пуетеси търпя .хаха??
има си литературни, музикални кутурни ипрочие, клубове.
пс. и това ми го пишете ,защото похвалих, вашата статия за ЛЕОНАРДО?
Вие ,наред ли сте.г/жо?
цитирай
2. mileidi46 - Споко. . вече се е клонирала -пише и ...
17.11.2013 23:00
Споко..вече се е клонирала -пише и под ник-фатална 13!!
сега и,,двете са на първа"..И на мен ми се драйфа-но модераторите я обичат..
И се подсетих за една друга дето също се коментираше с любов13 преди време!!
Положението тук е плачевно.
цитирай
3. tera - Напротив,
17.11.2013 23:07
единственото което оценявам във Вас е интересът Ви към Леонардо. Както казах, не знам доколко е искрен.
От тук насетне е всичко останало, за което съм писала.
Лека вечер!
цитирай
4. tera - mileidi,
17.11.2013 23:11
как пък се събрахте 2 лейдита в 2 коментара! :)

Нямам нищо лично към никого тук! Но когато става дума за пошлост и гадория, тогава не мога да не се изкажа.
Ние тук в блога сме доста търпеливи хора, но понякога търпението ни се изчерпва, както и сега!

цитирай
5. seasonofthewitch - колко мило, на какво дължа тази л...
17.11.2013 23:25
milady написа:
колко мило,на какво дължа тази лична неприязън,самоо ))
това е Океан, теранова, а не клуб за пенсионери,нали ?
за ваше сведение, акознаете ,аз колко пуети и пуетеси търпя .хаха??
има си литературни, музикални кутурни ипрочие, клубове.
пс. и това ми го пишете ,защото похвалих, вашата статия за ЛЕОНАРДО?
Вие ,наред ли сте.г/жо?


Не се прави на интересна,дрисло,ами се вземи в ръце и намали дебита на несекващата ти идиотщина вече
цитирай
6. анонимен - Бабушкер, стига с интриги,м!
18.11.2013 01:59
mileidi46 написа:
Споко..вече се е клонирала -пише и под ник-фатална 13!!
сега и,,двете са на първа"..И на мен ми се драйфа-но модераторите я обичат..
И се подсетих за една друга дето също се коментираше с любов13 преди време!!
Положението тук е плачевно.


Вониш от километри, ама не се усешташ! Простотията ти е вродена, както и интригантството!
цитирай
7. djani - Всички в блога сме любопитковци...
18.11.2013 09:31
А женските пунически войни на тшестлавие и суета са наистина интригуващи. Сюжета на "Великолепния век" се прехвърли и в блог.бг - то. Тепърва ще гадаем, кой-кого за всеки следващ бюлюм/епизод/. Ако се нуждаете от рефер, на разположение съм! Ще броя точките...
цитирай
8. freeoldmen - Случаят определено е клиничен.
18.11.2013 10:34
Това не го прави по- малко досаден, защото Миладинка вече осъществява агресивна инвазия- не само с 10 постинга дневно, напомпани, за да стигнат първа, не само с новото си активно клонче fatalna13, но и със стремеж да е първа с коментар почти навсякъде.
Няма място за съжаление, пациентката не е от типът хахави, дето се влияят от добро отношение. Просто ни се качва на главата, после ни се смее, че сме я допуснали.
Който му е драга, да си я държи в блога, аз трия нейните коментари, както вече и на клонът и...

цитирай
9. blackpredator - Олдмен,
18.11.2013 13:34
случая определено е клиничен.
Да ти стимулира простата, като вместо виагра, пиеш хапчета за намаляване на IQ..
цитирай
10. mar866 - ...
18.11.2013 14:03
малко лудичка е, но пък дядо Вазов е написал - "Лудите, лудите, те да за живи!"
цитирай
11. milady - абе ,кифла съм аз ,анонимнийй!!
18.11.2013 15:36
не пораснах на време,
се във „виртуални/ филмови герои / са флЮбвъъммм, ахъмм
цитирай
12. mileidi46 - Що спамиш ,бе мършо...
18.11.2013 17:16
selskamutra написа:
mileidi46 написа:
Споко..вече се е клонирала -пише и под ник-фатална 13!!
сега и,,двете са на първа"..И на мен ми се драйфа-но модераторите я обичат..
И се подсетих за една друга дето също се коментираше с любов13 преди време!!
Положението тук е плачевно.


Вониш от километри, ама не се усешташ! Простотията ти е вродена, както и интригантството!

Ти си селска фашкия-не мутра!!От ония ..изсъхналите на слънце,без пълнеж!!
Аре у лево!!!!
цитирай
13. freeoldmen - Даа, както се вижда,
18.11.2013 18:03
олигофрения до шия...

Ази напущам!...

Както и от навсякъде, където се позволяват коментари от Миладинка...
цитирай
14. theeconomist - Привет, тера.............
18.11.2013 19:29
Забелязваш ли, че в цъфтящият климактериум на тази особа има трогателно лющещо се самочувствие.
Тази духовна костенурка се опитва да скрие под кирасата на наглостта и нахалството бременното си с неудовлетвореност тщеславие.

И понеже е низш организъм се мултипицира,чрез деление, като зелена еуглена.
Очаквам да почне и да се пъпкува......:-)))
цитирай
15. turb04 - Пачата е извънредно гнусна и отв...
18.11.2013 19:30
Пачата е извънредно гнусна и отвратителна... Рядко, да не кажа почти никога, не съм се изразявал така за жена, но това малограмотно и слабоумно недоразумение е изключително отблъскващо и наистина нечистоплътно!
То кой ли не писа и ако беше поне грам нормална, досега да се е зарила сред подлогите на подопечния глупав Ханс, ама не - тя трябва да сере гадните си простотии и то по 50 пъти на ден!
И оня не беше читав, ама в сравнение с нея е направо като ухаещ зюмбюл!
Сега ще започне да се клонира и да цапа два пъти повече...
А малоумната Тара й е лика прилика, та затова си я и харесва...
цитирай
16. ponicka - Дааа, а на мен ми се драйфа от езика, ...
18.11.2013 21:23
Дааа,а на мен ми се драйфа от езика,който се ползва от някои блогъри.
цитирай
17. turb04 - Дааа, а на мен ми се драйфа от езика, ...
19.11.2013 09:23
ponicka написа:
Дааа,а на мен ми се драйфа от езика,който се ползва от някои блогъри.


Trans penis ми е какво ти се прави...
цитирай
18. ivoki - Отвратен съм от fatalna13= mil...
20.11.2013 15:33
Отвратен съм от fatalna13= mileidi46 = milady =.......=.........=............
позната и във ФБ под различни имена, но с един и същи стил. Единственото обяснение за мен за тази "персона" е психично отклонение. Бих могъл да публикувам и истинското и име адрес и IP , но моят морал не ми го позволява.
Дано намери мир и се смири.
цитирай
19. tera - Не мисля, че mileidi46 = milady, има грешка
20.11.2013 16:37
Първата живее в Болоня, май сега в Люксембург, но е съвсем друг човек и пише съвсем различни неща.

Иначе за другите никове сигурно си прав
цитирай
20. ivoki - ИЗВИНЯВАМ СЕ.
20.11.2013 19:11
tera написа:
Първата живее в Болоня и пише съвсем различни неща.

Иначе за другите никове сигурно си прав


АКО ГРЕША.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4658956
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930