Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2013 22:39 - Отговор на малоумни псевдо-научни постове
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1831 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 17.10.2013 23:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това е моят коментар в подобен пост, на който не получих отговор от предния много знаещ коментатор.


tera  - Какви глупости говорите, бе хора, изобщо чувате ли се?
16.10 10:52
  И като ги е прибрал Хитлер, после какво се е случило? 
Сега в Германия напук на Хитлер ли готвят с микровълнови печки и ги има във всяка кухня? Лично аз си купих от Германия книга за рецепти в микровълнова печка, но не съм ги пробвала, защото е малко туткава история - предпочитам си стария изпитан начин на котлона.

Руснаците ги били забранили през 1967 - тази пък дивотия къде я прочетохте?
И продължават да си готвят на забранените печки:

http://www.povarenok.ru/recipes/category/34/

Ами айде кажи какво става с храната, вместо да дрънкаш врели-некипели.
 

Постинг: Защо трябва да изхвърлим микровълновата печка? Автор: nikikm
Автор на постинга:

grigorsimov

 

Редактирай | Изтрий



Освен това да попитам г-н Григор Симов, който никога не публикува нещо, което сам е написал, а постоянно ни навира в очите разни статии, които са му допаднали по един или друг начин, като как се изживява тук - като някакъв съдник, който "отсява" плявата от зърното и ни пробутва за дублаж вече публикувани малоумия?!?

Или пък като човек напълно лишен от дар слово, който може единствено да копира чужди постове? И се изживява като някаква "одобраяваща" инстанция?

Тук съм вече от 6 години и не съм прочела нищо написано от господина, въпреки че неговите копирани постове по неведом начин са често на Първа страница. И куриозът е, че в повечето случаи събират повече четения от оригиналния пост.

Айде някой да ми обЯсни този парадокс! :)))







Гласувай:
6



1. freeoldmen - Веднага ще ти дам пример от днес преди малко:
17.10.2013 23:37

21:07 - Ваймарската хиперинфлация и Първото германско икономическо чудо веднага след нея. Автор: rvmarkov
Защо германците не забравят хиперинфлацията от Ваймарската република, а така леко забравиха Първото германско икономическо чудо, след нея?



Автор: grigorsimov Категория: Политика
Прочетен: 36 Коментари: 0 Гласове: 0



20:43 - Ваймарската хиперинфлация и Първото германско икономическо чудо веднага след нея
Защо германците не забравят хиперинфлацията от Ваймарската република, а така леко забравиха Първото германско икономическо чудо, което постигнаха след нея?



Автор: rvmarkov Категория: Политика
Прочетен: 12 Коментари: 0 Гласове: 2



Както виждаме, оригиналът на rvmarkov е публикуван 20.43 ч., а е дублиран от grigorsimov в 21.07 ч.

Не мога да разбера такъв подход, оправдавам го само в случай, да речем, много ти хареса даден постинг, но виждаш, че след 2-3 дни са го прочели обидно малко хора. Тогава го копираш с надеждата да стане по- популярен.
Но минути след публикацията? Има много такива случаи, все от едни и същи хора...
цитирай
2. tera - И при това Григор Симов е три пъти по-четен от оригинала...
18.10.2013 00:01
Въпреки, че ни си е напрегнал мозъчна клетка да мисли, ни пръст си мръднал да пише... Само копи-пейст и готово!

Ми тоз чиляк си е роден мениджър, що се пише фермер в профила?

Той гледа строго от една снимка и копира на поразия, а да смее някой да му каже нещо!!!

Все ми беше тая до момента, когато публикува идиотии, поне да избира какво да копира.
Ами без да ми се обижда - наистина си е фермер, не ми е ясно какво му е образованието и ценза, предвид това, че нищо свое не е написал, а само копира, но явно и няма добър вкус за копиране след като копира всякакви малоумия.

Писала съм го много пъти - това е блог за лични постове, за себеизява, да напишеш нещо, което те вълнува и да го споделиш с други хора, за какво някои хора копират чужди текстове изобщо не мога да разбера. Дори и да получат тук някакви прочити - това е заради автора на текста, дори и да не го споменават, а не заради копирачите.

Такива хора или нямат дар слово или не могат да мислят със собствените си глави. И в двата случая - жалка работа.

цитирай
3. freeoldmen - Не съм съвсем съгласен, че блогът е само за авторски текстове.
18.10.2013 01:23
Но виж, да изложиш нещо за обсъждане,, което те вълнува, дори да не е твое, но винаги с твой коментар.
Тези хора не си правят труда да напишат мнението си.
цитирай
4. aip55 - Писала съм го много пъти - това е блог ...
18.10.2013 08:27
Писала съм го много пъти - това е блог за лични постове, за себеизява, да напишеш нещо, което те вълнува и да го споделиш с други хора, за какво някои хора копират чужди текстове изобщо не мога да разбера. Дори и да получат тук някакви прочити - това е заради автора на текста, дори и да не го споменават, а не заради копирачите.

Съгласен съм с теб Тера. Много си права. Особено копирането на текстове с английски. Пишат се стихове, на английски, а не можеш да преведеш с преводача смисъла на автора. Поздрав!
цитирай
5. tera - Не съм казала, че е САМО за лични постове,
18.10.2013 10:46
но в края на краищата какъв му е смисълът на блога, ако хората не пишат тук, а копират каквото друг е написал?
Случвало ми се е и на мен да цитирам разни стихове, може и друго да съм цитирала, не помня, но в общи линии най-малко 95% от постовете ми са авторски.
За мен това е целта на упражнението - да си изкажа собствените мисли, пък ако на някой му е интересно - да чете, да коментира. Ако не му е интересно - здраве да е! :)

Когато попадне човек на нещо написано от друг и много му хареса, нормално е да иска повече хора да го прочетат. Случва се. И на мен ми се случи веднъж с един много хубав пост за Баварските замъци. Хвана ме яд, че толкова малко хора са го прочели, а постът беше чудесен! Затова дадох линк към него.

Но ако единствено и само ще копира нещо, което вече е написано тук - какъв е смисълът?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653924
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930