Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2013 22:17 - Ха-ха, Пискова, не ме разсмивай! :)
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 5149 Коментари: 28 Гласове:
12

Последна промяна: 02.08.2013 00:18


 Била ли си на представление в Арена ди Верона? Сигурно не, защото няма кой да ти го плати! Ти ходиш само там, където ти плащат харчовете от държавното радио.

Това е разликата, че аз си плащам сама и ходя, където искам. А ти само чакаш подаяния, сиреч някой да те прати някъде.

Айде, по-полека, че ще се задавиш от злоба! 

Лека, нощ! :)





P.S. Писи, продължавай да злобееш, лоша реклама няма, както би следвало да знаеш! :)

Току-виж повече хора разбрали за Галата на Верди на Арена ди Верона... :)))






Гласувай:
12



1. cecka1504 - :)
01.08.2013 22:30
Пискова просто нямаше как да падне по-ниско...
Може да публикува последния си постинг в "Айриш нам-кво-си" :)
цитирай
2. анонимен - Уважаема Тера,
01.08.2013 22:39
аз не съм споменала вас, но щом се разпознавате - не възразявам.
Разбира се, няма проблем да се видите и в "Ковън гардън" ...във фантазиите ви. Няма лошо човек да мечтае.
Както се досещате, впрочем, моите публикации в чуждия печат не минават в графата "безплатно". Нямам право да обсъждам сумите, защото това си е тайна на договора. Иначе вече писах, че за моите пътувания радиото не плаща.
А, и накрая, никак не се ядосвам, а се забавлявам. Ако забелязвате:)
цитирай
3. tera - cecka,
01.08.2013 23:29
няма какво да коментирам в случая, то е видно :)
цитирай
4. tera - Пискова,
01.08.2013 23:40
колко сте предсказуема! :) Предполагах, че ще измъкнете този лаф "аз не съм споменала вас, но щом се разпознавате - не възразявам.", който си на ниво заяждане тип "начално училище", така че не се излъгах! :)

Колкото до "КовънТ Гардън" (не както Вие грамотно го пишете Ковън Гардън), уважаема Пискова, била съм там през ноември 2011 г. Гледах балета "Манон" (ако случайно сте чувалa), така че преживяването ми е било съвсем реално, единствено на Вас може Ковънт Гардън да Ви е във фантазиите. Между другото освен Ковънт Гардън, има в Лондон и друг оперен театър Колизеум (за който едва ли имате представа) - там съм гледала "Тоска".
Така че тъпите Ви коментари са неуместни.

А и не виждам да се забавлявате - толкова злоба и злъч, ако Ви е забавлението, може само да Ви ожали човек...
Отново - приятни сънища! :)
цитирай
5. vmir - Що за нелепи предположения?
01.08.2013 23:41
Имах малко по-добро мнение за теб, май защото бяхме нещо като съученици, ама карай. Няма да пиша аз пък къде съм бил, защото ще те поставя в проблемна ситуация - да омаловажаваш, или да плюеш.
цитирай
6. tera - Виж какво, vmir,
01.08.2013 23:49
пак се изказваш неподготвен. Първо прочети последния пост на Пискова и после коментирай. Колкото до "съученичката", на онези курсове към Delaware, изобщо не съм те и забелязала, за да ме броиш за такава.
Хич и не ме брига къде си бил, това си е твоя работа. не съм дошла аз да ти коментирам.

P.S. Вместо да се дърляш, виж предния пост, там има нещо интересно, а не тук! Освен, ако само разправиите не са ти по вкуса.



цитирай
7. lidislidis - Боже, колко са прости българските "журналисти"!!!- така възкликнах с погнуса от поредната издънка на смахнатата "журналистка"
02.08.2013 02:37
Какви постинги пишат в блога си с етикет "политика" !
Смахнати и глупави се ровят в личния живот на съблогерите си и това го имат за ''политика''!
Ние с тази клоунка малоумна имаме цяла сага с НОИ ! Беше си въобразила, че освен в блога, ше ми мъсти по просташки и с инстанциите в България! Но уви! Сега се хапе за смръдливия си задник, пардоне* френски ез -пардон предник тъпата малоумна оФцъ!;) Налудничаво тъпа и просташки агресивна да прави мръсно на хората от злоба и малоумие! Селско цигански манталитет да тъпче хората с клюки и да се стреми да им вреди в живота по навик!
цитирай
8. theeconomist - Привет, тера!
02.08.2013 06:06
Когато хората нямат аргументи, използват "случайно се изпусна, че живее на 14 етаж...."
Та "радиоточката" едва ли знае / защото елегантният и крак не е допускан там / , в Лондон в добрите квартали "All Saints " примерно най - скъпите апартаменти са над 10 етаж. Защото има гледка и по - малко шум.
Ма сградата на радиото има само 6 етажа...............

Вмир, понеже е бил, е и ще бъде на кучето в гъза, цял живот, не иска освен себе си да те поставя в проблемна ситуация.........:-)))
цитирай
9. tera - lidis,
02.08.2013 07:27
и аз се зачудих що за Политика е това, но явно това разбира под "Политика" ... :)

цитирай
10. tera - theeconomist,
02.08.2013 07:40
това за етажа си е супер префинена обида, дума да няма, точно илюстрира брилянтната мисъл на госпожата. :)
Къде ли пък съм "се изпуснала" за 14 етаж...? Тцъ, тцъ... В грешка си, Писи, както обикновено, НЕ Е 14-ти! Даже е по-високо! :)))

Икономисте, сега да ти обясня - разбиранията й за етажите са от едното време, защото и тя е от тогава. Едно време, апартаментите по софийските кооперации, по-високите етажи са били по-евтини, най-вече защото не са имали асансьори. По-късно по панелките също е имало разлика в цените по етажите. Понеже живея в по-нов блок ЕПК строителство, там такива разлики няма, цената е само на кв.м., етажът е без значение, единствено първият етаж беше на по-ниска цена, защото тогава никой не искаше да е точно над входа и да му се извървява сума народ под прозорците.

Но това си е наистина голям смях - да обидиш някого на етаж! Какви ли не бисери ражда един журналистически мозък, направо не е за вярване! :)
Ерго аз не мога да ходя на Арена ди Верона, защото етажът ми ме компрометира ужасно! Страхотна логика, как ли не съм се сетила за това, преди да си купя билети за там?!? :)))

Писи, вземи си бележка - следващият път "обиди" някого на 1-ви етаж, а не на 14-ти! :)
цитирай
11. vmir - 6. tera,
02.08.2013 08:32
Ми то и аз за 6 години не те забелязах, но си "спомних" за теб, за да не се чувстваш безлична. Предполагам, че присъствието ти е било епизодично и случайно. И като не те брига къде съм бил, би ли била така възпитана да не правиш аутсайдерски предположения кой на какви разноски къде е бил? Щото нещо не се въръзва с местата, където си била. Ама ич биля. Изключвам парвенютата и селяндурите като Лъжеикономиста, но от тях не може да се иска повече, защото толкова им е акъла.
цитирай
12. tera - vmir,
02.08.2013 09:01
не се ли усещаш колко си смешен? :)
Курсовете все пак не бяха 6 години, а няколко седмици, отново си се объркал нещо, както обикновено.
Освен това репликата за "безлична" хич не се връзва с по-нататъшния ти призив за възпитание. По-голяма простотия не би могъл и да кажеш, следователно не ме поучавай за нещо, което не ти е присъщо.

Иди адвокатствай на Писи някъде другаде, моля. Даже недоумявам как, ако си й прочел брътвежите за етажите и поста на ниво махленска седянка, си седнал тук да се репчиш в нейна защита. По-скоро го отдавам на присъщата ти заядливост, която е твърде не-мъжка черта...
Лек ти ден!
цитирай
13. vmir - 12. tera,
02.08.2013 10:06
Отделните курсове в първите 2 години бяха всеки по няколко седмици, но после въведоха бакалавърски, магистърски и докторски програми всяка със задължителен брой кредити. Аз бях избран за минимум 3 годишна докторска програма, но си имах друга докторантура и отказах цялостното й изпълнение.

Не съм адвокатствал на Пискова, но не ми допада да се комбинират претенции за култура с махаленско клюкарстване кой на какви разноски посещавал еди какво си, защото го намирам за оскърбително примитивно и злепостяващо ме като българин.
цитирай
14. tera - @13,
02.08.2013 10:41
тези курсове съм ги посещавала 12 седмици - 2 модула, а останалите подробности хич и не ме интересуват.

След като не ти "допада да се комбинират претенции за култура с махаленско клюкарстване" и това го приемаш толкова лично и "злепостяващо те като българин", би следвало подобен тип коментар да изтипосаш и под постчето на Писи.
Защото нивото му е доста ниско, даже под горните ти критерии, намесва се и обсъждане на етажната собственост!!! и това дали съм богаташка?! или не (това пък последното никога не съм го твърдяла, но явно нещо я стЕга чепика) и би следвало да се чувстваш направо омерзен!

Каквото повикало, такова се обадило! Този пост е отговор на простотиите й.
Ама смееш ли да й строшиш хатъра и там да се дърляш ? Какво ли питам и аз, работата е ясна. Двоен аршин му се вика...
:)))
цитирай
15. анонимен - Щом и жените "взеха да си ги мерят", не състезателно, а от злоба .....
02.08.2013 12:59
езиците де, някой да не си е помислил "мъжкия вариант", светът е тръгнал от развала към провала.

А какво да кажем и правим ние с ... гайдите де, да не си помислихте нещо друго ?

И един съвет.
Когато някой умен го сърби някъде, то той намира начин да се почеше сам, без да го види някой.
Когато обаче НЯКОЙ с гордост покаже и другиму къде го сърби, явяват се много мераклии да го почешат, а това много често е неблагоприлично и неприятно за него.

Кой разбрал, разбрал. Останалите да се чешат под юргана. :)


--------------------------------------------
Тук ще допълня:

Вървя сама и в тъмнината-

Селцето е заспало пак

Над мен огряла е луната-

Разпръсква синкавия мрак

Танцува сянката ми плахо-

Край мен студено е, мъгла

И сякаш времето е спряло-

В една безкрайна тишина

Обгърната от хлад, изтръпвам-

Но продължавам да вървя

С нозете уморени стъпвам-

По влажна есенна трева

Звездите почват да танцуват-

Завъртам се във танц и аз

И вече топло е, лудуваме-

Стопи се тръпнещият мраз

И както в лятна нощ запяват-

Задружни птичета добри

Отново Слънце ще сияе-

В утрин, раждаща мечти

Защото "щом анонимните взеха да си ги мерят..."

Георги Стоименов
Кретенът от под ей този постинг от... Бъдещето /ха ха ха/:

http://vesever.blog/lichni-dnevnici/2015/11/22/liato-e.1409044

И тук тъкмо да проверим, че в "Миналото" рестрикция при коментарите нямаше.
А и да образоваме в аванс от две години блогърите:

http://starforlife.blog/technology/2015/10/05/just-hacking-ili-quot-edno-po-udobno-reshenie-na-problema-s-.1396918
цитирай
16. theeconomist - Тера, не спори с фмир, той е ........
02.08.2013 15:13
хабилитиран фелдшер на науките, специалист по общите въпроси и майстор на n - редовите изречения.Неговия аршин е: на цял постинг за културно събитие, да сложи своята лъжица лайна!
цитирай
17. blackpredator - Хаха,
02.08.2013 16:20
какъв аршин за Писи и Вмир те патило?!
При тях мерилото е крачката. "Аз крача с крачките ти бойни."
Ако конвертираш писаното от Вмир, ще се получи:
"Мен хулите не ме смущават,
врагът с които те покри —
аз знам, аз вярвам, че си права,
когато съгрешиш дори!"

За Цола Пискова. Ако перифразирам уикито, то "Цола Пискова участва активно в ликвидирането на троен Алекс, както и на много други т.нар. "врагове на блога".
На тая мамалига, floor over boobs is empty.
Блоговата мадам Злата, умирга да сравнява соевия си шрот с брашно за кроасани.
От соев шрот не стават кифли.
Глутенът му е малко...
цитирай
18. lidislidis - Ти за умен ли се смяташ, или си от силовите ТЪПИ групировки в блога и бг ежедневието-?
02.08.2013 18:43
andreshko написа:
езиците де, някой да не си е помислил "мъжкия вариант", светът е тръгнал от развала към провала.

А какво да кажем и правим ние с ... гайдите де, да не си помислихте нещо друго ?

И един съвет.
Когато някой умен го сърби някъде, то той намира начин да се почеше сам, без да го види някой.
Когато обаче НЯКОЙ с гордост покаже и другиму къде го сърби, явяват се много мераклии да го почешат, а това много често е неблагоприлично и неприятно за него.

Кой разбрал, разбрал. Останалите да се чешат под юргана. :)


цитирай
19. vmir - 14. tera,
02.08.2013 20:15
Не съм смеел да строша хатъра на Пискова? Ами не съм забелязал парвенюшки претенции при нея а, че е трън в очите на водещи парвенюта в блога. Огледай си подгласниците тук да видиш за какво става дума. Трябва ли да специално да соча очевадещата им дебилност, за да стане ясно какво имам предвид? Не обичам да подценявам истински интелигентните читатели, нито обичам да ограмотявам примитивни парвенюта или които който смята нелепите им претенции за своя пътеводна звезда в живота.

цитирай
20. vmir - 18. blackpredator,
02.08.2013 20:21
Каква ликвидация на троен Алекс ти се привижда, бе пиле шарено? Той да не е като теб тук да припуйчва на Лъжеикономиста докато не го изнесат с краката напред? Човекът обгрижва милото си, а не блогови парвенюта и лъжливи чукундури.
цитирай
21. vmir - Заслужаваш да отбележа, че честно допускаш нелицеприятни за теб коментари.
03.08.2013 08:06
За повечето хора това е естествено, нормално, порядъчно и подразбиращо се от самосебе си. В това отношение дамите в блога сте на висота и ви свалям шапка за мъжеството, защото някои "юнаци" от мъжки пол съвсем не са толкова доблестни пред подобни коментари. Конкретният ми пример тук е Лъжеикономиста, който неистово трие част от коментарите, за да заблуждава читателите за хода на споровете.

Не е за вярване, че някои кифли му се връзват на нелепите претенции, въпреки очевадещото му леконравие, примитивизъм и лъжливост. На всичкото отгоре, като истинска лека жена орева блога, че го доноснича, след като публикувах коментара, който тихомълком ми триеше. Ето такъв нарича журналистките "проститутки" и тази гавра с азбучните правила на почтеността няма как да подмина с безразличие.
цитирай
22. tera - Допускам ги, защото хич и не ми пука от тях, ако изобщо се досещаш, въпреки че са твърде досадни.
03.08.2013 13:05
Оставям те на спокойствие да се излагаш, колкото си искаш и да ти призная, го правиш твърде успешно! :)
(мдам, Писи също не допуска коментари, които не я славословят, както би следвало да забележиш, но въпреки това я адмирираш лакейски...)

Повтаряш едно и също във всеки коментар, което писва в един момент.
Все пак - това е моят блог и не е твоя работа да хазяйничиш и да се разпореждаш тук.

Всички вече разбраха "позицията ти" по конкретния въпрос, а именно:
Махленщината и простотията на Писка ги одобряваш, докато у всички останали това те дразни, та чак те злепоставя като българин?! Странно..., меко казано.

Ако имаш претенции към някого от коментиращите, се разправяй с тях в твоя или техните блогове, това тук не е място за разчистване на лични сметки.

Струва ми се, че злоупотребяваш с гостоприемството ми.
Надявам се, това да не се повтаря.

Навън е прекрасен, слънчев ден, така че желая на всички един чудесен уикенд! :)
цитирай
23. vmir - Коментарът ми беше към теб, не към другиго.
03.08.2013 20:37
Но човек чува онова, което иска да чуе, или което вече знае. Затова ще ти повторя, не съм забелязал в Пискова парвенющината, която залива блога и мрази всеки кадърен или добросъвестен тук. Останалото не ме засяга, но тая ганьовщина, клюкарщина и агресивна неграмотност няма как да подмина, нито да се хвана на глупостите на клеветниците, за които връх на интелекта е да приписват собствените си "геройства" на читавите.
цитирай
24. tera - @24 ти май съвсем си се объркал
03.08.2013 22:29
Този коментар да не би да е пак за мен

vmir написа:
Каква ликвидация на троен Алекс ти се привижда, бе пиле шарено? Той да не е като теб тук да припуйчва на Лъжеикономиста докато не го изнесат с краката напред? Човекът обгрижва милото си, а не блогови парвенюта и лъжливи чукундури.


Не се ли усещаш, че говориш само едни и същи глупости.
До кога ще продължаваш да се влачиш тук и да досаждаш с едно и също.

Иди си при Писи, след като нейната "ганьовщина, клюкарщина и агресивна неграмотност" ти допада и ни остави останалите на мира!

Не е толкова трудно, просто се разкарай оттук!

Опитах се да ти го кажа по-културно, ама явно нещо не зацепваш.

Лека нощ!


цитирай
25. vmir - Е, щом не разбираш от намеци, ще ти го кажа директно:
03.08.2013 22:50
Нямаш нищо общо с културата, за която претендираш. Все едно къде си била, не аз или Пискова, а ти повтяряш нейното име непрекъснато, без тя да е споменала твоето. Което от твоя гледна точка е нещо съвсем естествено. Нещо повече - непрекъснато ми приписваш отношения с нея, САМО и ЕДИНСТВЕНО, защото не я плюя.

Затова ще потретя, дано накрая да се сетиш: Пискова няма нищо общо с парвенющината, простащината и глупостите, с които я заливате и има не по-малко право да се защити от въображаемото ви “право” да й приписвате собствената си простащина. Не вярвам да е толкова трудно за схващане.

В Европа се защитава достойнството, без да е необходимо да си в отношения с човека, нападнат от група завистливи или злобни простаци.
цитирай
26. tera - Накратко, вмир, само ми губиш времето с постоянното ти повтаряне на едно и също!
03.08.2013 23:21
Защитавай когото и когато си щеш, без обаче да ти слушам този речитатив за десети път!

Не бях ли достатъчно ясна да ми се разкараш от блога, защото си твърде досаден.

Няма ли най-накрая да го разбереш и да престанеш да досаждаш.

Нищо умно до момента не съм чула от теб, само ми губиш времето. (отново го казвам, дано все пак да разбереш. А дано, ама надали...)




цитирай
27. lidislidis - г-син адвокат на неблогърката ангелина пискова
04.08.2013 00:07
vmir написа:
Нямаш нищо общо с културата, за която претендираш. Все едно къде си била, не аз или Пискова, а ти повтяряш нейното име непрекъснато, без тя да е споменала твоето. Което от твоя гледна точка е нещо съвсем естествено. Нещо повече - непрекъснато ми приписваш отношения с нея, САМО и ЕДИНСТВЕНО, защото не я плюя.

Затова ще потретя, дано накрая да се сетиш: Пискова няма нищо общо с парвенющината, простащината и глупостите, с които я заливате и има не по-малко право да се защити от въображаемото ви “право” да й приписвате собствената си простащина. Не вярвам да е толкова трудно за схващане.

В Европа се защитава достойнството, без да е необходимо да си в отношения с човека, нападнат от група завистливи или злобни простаци.


Запазете си пледоарията за където трябва! Ако не знаете да ви го кажа директно, че ангелина пискова е следствена , заради злоупотреби от служебното си положение и глупостта си, с цел лични облаги съвместно с НОИ България
Не тормозете допълнително блогърите по навик!
цитирай
28. анонимен - Вмир,
04.08.2013 18:05
благодаря.
Паздравления, Тера - току що застанахте на едно равнище с титки, лидки, цецки и познатите блогови "дружки". Аз лично не съм имала в нито един миг съмнения за вашето равнище, но може би други блогъри имаха, предвид опита ви да се правите на образец на високото културие.
Всъщност, аз нямам интерес към операта и не парадирам с такъв. Но човек, който пък парадира само с това, би трябвало да има елементарното домашно възпитание, с каквото вие определено не можете да се похвалите.
Хайде, бъдете жива и здрава и запомнете - ако на човек му липсват първите седем години, никакви висши образования и опери не могат да заличат тази липса.
цитирай
29. tera - Писи,
05.08.2013 10:14
не се трeвожете толкова за нивото ми, достатъчно е високо, така че не се надигайте толкова на пръсти. :)

По-скоро Вие се орезилихте с тъпия си махленски пост, но откъде толкова акъл, за да го схванете?!?

Пуснала съм пост за Арена ди Верона, е и? Всеки подобен пост по Вашата логика или по-скоро по липсата й, би следвало да е парадиране.
По-скоро фукнята Ви за "Айриш" е парадиране, тогава "елементарното Ви домашно възпитание" явно е било във ваканция.

Липса, не липса - не си го слагайте на сърце толкова. Тревожете се за Вашите липси, защото са прекалено много, а не за чужди.
Надявам се, че приключихме тази комуникация, лично за мен е напълно излишна.
Be happy! (... ако можете, де:)))

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4654176
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930