Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2013 22:39 - Абе вие толкова ли сте прости -
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2898 Коментари: 8 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


пуснах два поста - този за театър има 18 прочита, а другият за блогови глупости - 154 .


?







Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. samuraijack - Ми да, простички сме :-) Прости ...
12.01.2013 22:45
Ми да, простички сме :-)
Прости неща ни вълнуват!
цитирай
2. evrazol - Аз от театър не разбирам
12.01.2013 22:52
Но като чуя за блогови глупости и някак си ме влече. Някак от вътре ми иде спонтанен интерес. И най-вече, по тази тема мога да имам мнение и компетенция. Това не е простотия, а реална самооценка. Да знаеш.

Освен това ми писна от постановки, сценарии, и режисури, и разбрах, че требва да си голем простак, да им се връзваш на театрото. Аха!
цитирай
3. nicodima - Модераторите пускат линкове към определени постовe в dnes.bg
13.01.2013 09:32
Доста хора четат сайта, нормално е да кликнат върху линка, особено, ако е с интригуващо заглавие, дори и постинга да е празен.
Хората имат афинитет към дребничкото, към скандала, кой в днешно време се интересува от театър?
Сега виждам, че постинга ти за Лондонския Кралски театър има над 500 прочита, значи има линк към него някъде, защото в същото време има само 4 гласа, т.е. чете се от анонимни, които не могат да коментират или имат интерес само да прегледат съдържанието. Друг е вариантът да са го "напомпали", за да те изкарат, че говориш неверни неща и набеждаваш без вина.
Модераторски му работи!
Не е крив този, който си разиграва коня, а този, който му го позволява...
Подобен проблем е изнесла malchaniaotnadejda7...
цитирай
4. injir - Аз прочетох за театъра. Информа...
13.01.2013 19:45
Аз прочетох за театъра. Информацията е полезна. Поздрави!
цитирай
5. ramone - ..
16.01.2013 12:59
Ако държиш да имаш прочити ще ти дам неколко рецепти:
1.Пиши за неща, които дразнят хората. Примерно колко хубаво било по комунизма. Ем събираш прочити от фенове, ем предизвикаш антифенове. Обаче требва да защитаваш тезата силно агресивно и съвсем малко над средно интелигентното. Обаче внимавай - ако го правиш слабо агресивно над средно интелигентното нема да събереш прочити. Царя на тая работа е кушел.
Понеже, гледам че не споделяш комунистическите ценности, може да напишеш примерно, къв голем пич е Бойко. Ма пак требва да спазваш мярката за агресия и интелигентност.
2.Набутай се в блоговите скандали между Гинка, лидис, бале, рустам и кои още бяха там. Верно е, че повечето се знаят отпреди, но с постоянство и упоритост скоро ще влезеш в кръга. Хората обичат да четат за хора, които познават.
3.Включи се в модната напоследък тема за траките. Това взе да позатихва май, ама нищо - друго ще се спретне. Въпроса е да има крайни мнения (акцента не е върху мнения, а върху крайни).
4.Не пропускай да се включваш активно във сека пачанга, която се отпочва (основно по горните три теми). Така, едновременно ще постигнеш две неща - ще се обозначиш и ще се зачислиш към некое стадо. Хората обичат да живеят в стада.
5.В заключение - хората не обичат да четат за Кралския лондонски театър (всъщност изобщо не се интересуват), хората обичат да ручат динени кори.
Надявам се да съм бил полезен.
Весела и успешна нова година!
цитирай
6. tera - Здрасти, ramone, за много години! :)
16.01.2013 13:25
Мерси ти за съветите, но аз съм експерт по темата. :))) Имам и нарочен пост. Ще го намеря и ще ти дам линк да видиш колко съм наясно. Постът си е все още актуален, въпреки че цефула е заменен от нови "герои".

http://tera.blog.bg/zabavlenie/2011/10/03/kak-da-stanesh-nai-cheten-v-blog-bg-to.829798

В темата за траките се включих веднъж с коментар при глишев, така че съм я почела и вече не ми е интересна.
За всичките тези - след месец ще станат 6 годин', откак съм тука не съм се включвала към ничие стадо. Аз си пишеМ за мойте си работи - опери, театри, филми, пътешествия, който иска да чете. Но наистина липсата на интереси и повсеместна простотия понякога ме дразни. Еле пък пуническите битки в точка 2 са достойни за детската градина ми се чини. То бива инфантилност, бива, ама чак пък толкоз... :)
Понеже си отскоро тука, после мога да намеря линкове от мои постове, когато блоговите истории и крамоли ме вълнуваха. Да видиш, че нищо не се е променило.
Апропо - ти не си ли в Англия? Какви са ти взаимоотношенията с Лондонския кралски театър? :)

цитирай
7. ramone - ...
17.01.2013 09:06
Не съм в Англия, в Кипър съм - демек нямам взаимоотношения с Кралския театър.
Откак съм тук, най-забележителните културни събития са две гостуващи изложби - на Тулуз-Лотрек и на пластики на Дега, концерт на Дийп Пърпъл и зимните лагери на Левски в Агия Напа.
Лятото, в един доста запазен древен град (запазен като за на 2 000 години), който се казва Курион, в театъра се играят древногръцки драми, на които не съм бил още. Ма ше требе да ида.
цитирай
8. tera - Аха, ясно
17.01.2013 10:15
Била съм в Кипър, в Ларнака за 1 ден като пътувахме с круиз за Египет.
Много ми хареса, беше неделя през юни, всичко бяло, спокойно, слънчево... Иначе може и да не е все така, но аз така съм го запомнила.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4651964
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930