Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2012 21:48 - За Кръстника XIV, шапките, мусаката или за каквото друго се сетите...
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 4446 Коментари: 8 Гласове:
6

Последна промяна: 12.09.2012 22:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg





Още от заглавието е видно, че става дума за пълен миш-маш.  Може да спрете дотук, ако влизате по-натам, сърдете се на себе си.  Предупредила съм ви!


И сега да започнем по същество - първата тема по дневния ред (ах, колко ме кефи това, все едно е от комсомолско сбиралище :), та така - темата е за:

1, Новия пръкнал се сериал "Къде е Маги?" М"чи къде ли ще да е - требват 20-30 минимум серии да се разбЕре тази мистерия...
Направи ми впечатление, че началната сцена си беше копирана 1:1 от "Кръстникът". Много висока летва, бе брато! Как сметаш да я стигнеш изобще????  Ми нема да я стигне, завалията, номерът е да достигне уж некаква гледаемост на сериалчето.

Тука ще вметна една тема, дето мнооооо ме вълнува. В този сериал главната роля е поверена на Георги Стайков, който навремето беше едно много приятно изглеждащо момче от филма "Вчера" на Иван Андонов. Сега обаче гравитацията си е казала думата и от онова момче нема и помен. Моля, не ме разбирайте погрешно, не злорадствам по никой начин!

Затова обяснявам своевременно - някак не ми е ясен този "феномен" в разни сериали напоследък да се канят "звезди" отпреди поне 20 годин". Същата история е с Ваня Цветкова и сценаристката Милена Фучеджиева.

Значи, тези хора са живели по двайсетина години навън - кой по Англия, кой по САЩ, обаче - видите ли, там никой не е бил толкова открехнат, за да им оцени дарованията.  Затова те се връщат след 20 годин", за да превземат родното сериално пространство, което е било в застой, защото само тях ги е чакало!

Как ви звучи това?

Щото на мен ми звучи супер тъпо!

Защото наш"те "звезди" са толкова супер измислени, че там могат да се занимават само като крупиета, продавачки по бижутерийни магазини или някаква си там друга спомагателна дейност.

Ваня Цветкова беше споделила в някакво интервю, че хората там (по Щатите де) й били казали: "Ти, ако се беше снимала в Америка в толкова филми, щеще да си супер богата!"

Да, ама нея никой не я иска ТАМ да я снима във филми!

Идеята на поста е за онова изкривяване, което се получи с културата ни в течение на годините. Угодни на онова правителство актьори и режисьори яко се черпеха от народната софра и си мислеха, че са велики!

Да, ама не са! Защо след демокрацията няма нито един пробил наш "велик" актьор на Запад? Отчитам естествено епизодичните роли на Христо Шопов при Мел Гибсън, както и още някои други.

Просто ние си имахме продукт за "домашна употреба", от който никой друг не се интересува.

Не говоря за емблематични имена като Методи Андонов примерно, но те не доживяха това време. За съжаление мога само да отбележа, че "тогава" имаше по-качествени игрални филми, въпреки всичко...

Та така, стана доста дълго и останалите теми ще ги спрягаме в други постове, живот и здраве.... :)


П.П. По-долу е линк за филма "Козият рог", ако някой случайно не го е гледал.


http://video.google.com/videoplay?docid=6158942232462202330






Гласувай:
6



1. анонимен - Къде е Маги не зная
12.09.2012 23:09
и не ме интересува.
По - интересно ми е къде са братя Галеви ? :(
Интересува ме И времето да не се разваля поне още две седмици, за да приключа ремонта на апартамента. :)
Най-интересно ми е какво още ще измисли жената да свърша "допълнително" утре, та съвсем да ми стежни живота ........
цитирай
2. tera - Мииии...
12.09.2012 23:12
Ти още ли слушаш жена си? Направо си в контекста от 70-години на миналия век... от времето на "Козият рог" примерно... :)
цитирай
3. анонимен - Слушам я, защото съм културен мъж
13.09.2012 08:08
и не я прекъсвам никога, дори и когато говори глупости като партиен секретар по времето на "соца" ... :)
Съгласявам се и след това върша точно обратното на това, което иска.
И резултатът е прекрасен ... :)
цитирай
4. tera - Да, бе да...
13.09.2012 11:02
После сигурно ти вдига як скендъл, ама си траеш за тази подробност.
цитирай
5. kamosutrov - Леле! Ама ти гледаш български телевизии? Не го вЕрвам!
13.09.2012 18:08
То, такова плиткоумие и липса на собствени идеи ги тресе, че не е за вярване. Ето, щом и Кеворкян се появи, думи нямам. Значи, плужеците /Иван и Андрей. Бах мама му, кога натрупаха пари, че да станат "продуценти/ го навили. Той не щял, ама малко му трябвало. Щом и доносниците на ДС пак се връщат, работата е ясна.
цитирай
6. usi - Вярно - голям ужас беше!
13.09.2012 19:50
Скука и половина, гарнирана с усилия за впечатлителна игра...
Гледах само 30 минути, дотам ми стигна търпението.
цитирай
7. анонимен - Нищо подобно
15.09.2012 21:50
tera написа:
После сигурно ти вдига як скендъл, ама си траеш за тази подробност.

и то защото след като свърша това, което съм наумил, получавам нова задача, която пак ..... :)

цитирай
8. injir - Права си!
23.09.2012 01:17
Права си!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648814
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031