Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2012 20:38 - Имам чувството, че в този блог съм все едно в Кушеловия социализъм!...
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 8026 Коментари: 22 Гласове:
15

Последна промяна: 04.08.2012 20:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Какво има предвид ли? Ей сегичка обяснявам ...

Имам чувството, че машината на времето ме е върнала години назад и затова се появяват разни запъртъци по трасето...

Моите уважения към аlex-pevetza,  но неговите ридания просто ми писнаха. Адски е уморително постоянно да му гледам ника най-отпред със сърцераздирателните му послания.

Значи, за тези каузи би следвало да има регламентиран ред. Лично аз съм превеждала пари по сметка на тежко болно момиче, но не защото съм го видяла тук в блога.

Лично за мен тази просия е адски неприятна!

Има си начини и средства, за да стане това - постоянното просене по сайтовете просто отблъсква хората!

Много добре знам сега каква реакция ще последва. Но понеже на никой не му стиска - нека аз да го кажа! Не е това начинът да се набират средства за болните деца! Явно трябва промяна в системата, а не хлипане по блоговете!

Тук имам чувството, че е отдушник някакъв - те му викат браво, ама дали са превели някакви парички? За голото браво всички са готови!

Аман от лицемерие и пошлост. Дайте да видим кой дава по тези сметки и дали само вика браво!




Гласувай:
17



1. alexalexalex - дават - дръжки :)
04.08.2012 20:42
освен да псуват по капиализЪма и да хвалят социализЪма - друго не правят.
ааа, и хвалят Лукашенко, Асад и всяка червена кхмер дето се подвизава още по света.

смешна работа :)
цитирай
2. tera - Все едно пак сме в праграф 22
04.08.2012 20:47
браво, алекс, колко си велик - дай да видим колко? това непрестанно ридаене трябва да има някакво измерение.
Ми не, не съм толкова дебелокожа или несъстрадателна , но в крайна сметка ако няма резултат, няма и полза. Сори за прагматизма.
цитирай
3. beckslover - Поддържам
04.08.2012 21:27
Това е грозен начин
цитирай
4. tera - Грозен е,
04.08.2012 21:29
защото манипулира хората.




цитирай
5. beckslover - Не само манипулира,
04.08.2012 21:47
отблъсква хора с чувство за чест.

Ако желаят, намират как и определено го правят.
Сълзливи призиви създават непрано чувство...
цитирай
6. tera - мда,
04.08.2012 22:27
сбъркано е...
И лицемерно...

цитирай
7. анонимен - Той е дебелокож, не се притеснявай. ...
04.08.2012 22:49
Той е дебелокож,не се притеснявай.Дали има някой с умът си тук ,дето да вярва,че се бори уж за някаква благородна кауза.По-скоро ми прилича на нарцисизъм подклаждан от други подобни на него.Абе,лицемерие и позьорство,та чак отблъскава.
цитирай
8. tera - Не коментирам човека, а способите
04.08.2012 22:51
...
цитирай
9. rumero - Много точно и ясно. И аз отдавна се ...
04.08.2012 23:16
Много точно и ясно.И аз отдавна се опитвам да кажа точно това.Всеки ден ,отваряйки блога,ника на този певеца е там ,често придружен от съболезнования или зов за помощ или нещо от сорта с главно АЗ.Честно казано ,това много отблъсква,а на мен неговите постинги и ник ми приличат вече на жалейка,некролог някакъв.Има си една групичка от почитатели ,които след всеки негов постинг коментират така лигаво,че често ми развалят настроението за часове.Как може да има такива хора...!?
A що се отнася до инициативата,според мен това е пълна глупост в страна ,в която 90 % от хората гладуват и най-вече НЕ Е ТОВА НАЧИНА за помагане на тези деца.
цитирай
10. tit - Абе, то - система няма,
04.08.2012 23:26
ти промени искаш!:)
Редките заболявания са голям ужас. Дълбока вода, в която не ми се гази. Щото, не знам дали знаеш, но от доста време официално всяко новородено се изследва за такива. С пари от касата. Това предполага да се заделят средства и за лечение. Обаче не се. Впрочем, при повечето такива лек просто няма. Само профилактика...и докато издържи човечето.
Нама да ти отклонявам постинга, щото и в расизъм може да ни обвинят по тая линия...:)
цитирай
11. tera - Аз съм определено "за" подпомагане на децата, но не по този самодеен начин!
04.08.2012 23:32
От друга страна ми е малко странно как неговите постове с по 5-6 коментара имат читаемост от 800 души да речем. И примерно човекът е пуснал песновка от 80-90 години и хората са се изтрепали да я слушат.
Моля, не ме разбирайте погрешно, хич не му завиждаам на "посещенията", да ги има още толкова на втора степен!
Но по принцип недолюбвам всякакви класации, а това ми се струва манипулация.
Не че ми дреме особено, но мисля, че ако има класации би следвало да са обективни, а не манипулируеми.

И никой не може да ме убеди, че пускането на стари хитове при pevetsa, поражда огромен читателски интерес ката ден. Айде не на нас тия, на какво ли вече не сме се нагледали... :)))

цитирай
12. tera - tit,
04.08.2012 23:37
не знам как отиде баш при редките заболявания в този пост. Да стискаме палци малките човечета да ги нямат тези редки заболявания! ...

цитирай
13. анонимен - Уважаема ,Тера
04.08.2012 23:45
сбособите характеризират и човека.Всъщност вие сте изброили способите чрез които действа,остава само да се добавят подходящите думички охарактеризиращи ги.Е,не звучат лицеприятно...
цитирай
14. pevetsa - Привет,
05.08.2012 10:25
Прави ти чест, че имаш позиция и я устояваш. Защото си убедена в правотата си, аз също в моята.
Уважавам твоите мнения за доста щекотливи въпроси, пряма си и смела, интелигентна и с добро боравене на думите ...
Няма да се впускам в подробностти, но всеки сам избира начина и пътя си, ... аз съм избрал своя!
Нека Господ Бог благослови дните ти, и опази стъпките ти до срещата си с Него!
Алекс от Русе.
цитирай
15. tera - Alex,
05.08.2012 13:47
радвам се, че не си се засегнал, защото не ми е било това целта.
Мисля, че хората трябва повече да правят, отколкото да говорят. Също мисля, че държавата не бива да абдикира от решаването на тези проблеми. Не може да се спасяват деца с гол ентусиазъм и спомоществователство. Не е редно, затова хората плащат данъци и трябва да изискват от държавата да си върши нейната част от сделката.
цитирай
16. kostadin - Всъшност ако не ти пука защо си го ...
05.08.2012 20:23
Всъшност ако не ти пука защо си го написала това етюдче за двама
цитирай
17. tera - Прегледах си поста и никъде не видях
05.08.2012 20:53
да съм писала, че "не ми пука".
Ако нещо ти се е призаяждало, търси си други отдушници.

цитирай
18. анонимен - радвам се, че не си се засегнал, з...
05.08.2012 21:24
tera написа:
радвам се, че не си се засегнал, защото не ми е било това целта.
Мисля, че хората трябва повече да правят, отколкото да говорят. Също мисля, че държавата не бива да абдикира от решаването на тези проблеми. Не може да се спасяват деца с гол ентусиазъм и спомоществователство. Не е редно, затова хората плащат данъци и трябва да изискват от държавата да си върши нейната част от сделката.


Какво единодушие имаме с тая жена, просто покъртително. Браво, Тера! Браво, мойто момиче! Така те искам.
Колага, Алекс(3), ядец! Тера е от нашата партия.

Сега да не вземеш да ме изтриеш. :)))
цитирай
19. анонимен - Колега, Алекс(3), хайде да не из...
05.08.2012 21:35
Колега, Алекс(3), хайде да не използваш всеки повод да споменаваш "любимия си" Кушел, защото хилядите ми фенки в сайта започнаха да ревнуват и да ми пишат намекващи писма на лични.
Аз пък съм страшно загубен. Нито веднъж не съм надниквал в тоя блог на Певеца. Изпуснал ли съм много? Просто не ми стига врамето за всички, защото и аз съм много продуктивен (като Лоран едно време). Обещавам да се поправя, може би.
цитирай
20. alexalexalex - Колега Кушел
05.08.2012 22:57
десен съм бе!
не ми прави мръсни намеци, ама ха :)))

десен по политически убеждения, сексуални и по душа :)
цитирай
21. bezmitove - Целта е с такива като "Алекс-Певеца" Е
05.08.2012 23:48

Да се отвлича вниманието от значимите проблеми в дадено общество.
Такива нарциси, лицемери и алчни за слава на всяка цена като въпросния, са идеалната таргет група за лица на подобни манипулативни кампании.
И докато вниманието е насочено умишлено към тези проблеми, вместо да се решат кардинално, нарочно се задълбочават, за да не се мисли за основното. А то е абсурдно ниското заплащане, с оглед на изработеното от българите. Което е основата на всички реални проблеми.
цитирай
22. vmir - Мисля, че нещо се поувличаш.
06.08.2012 09:13
Говориш за решение, сякаш имаш такова. Нима има поне един решим проблем в обществото? Не твърдя нито, че навсякъде проблемите са еднакво остри или наболели, нито, че всички са маскари. Проблемите обаче се изострят, когато за тях се говори по един и същ начин, повтярят се едни и същи нелепи или неприложими "решения", а се прави малко за смекчаването им. Най-остри и нетърпими стават проблемите, когато се третират така, сякаш са решими с един замах. Ето това положение гарантира политическата спекула и злоупотребите с власт. Нима това ти допада?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653484
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930