Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2012 19:33 - Мине не мине време и един личен блогов ревльо оревава целия блог от мъка по отминалия социализъм
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 13147 Коментари: 35 Гласове:
25










Пускам един пост, който съм писала преди повече от година, явно тогава пак е ревал.


09.04.2011 14:11 - За соца и носталгията Автор: tera Категория: Други   image
Прочетен: 770 Коментари: 10 Гласове: 10
Последна промяна: 09.04.2011 16:05

  image



Четох едни носталгични постове тук от вчера, в единия коментирах, за другия ме домързя. Пък и за какво да го правя, да наливам вода в чужда воденица. :)

Моето мнение мога спокойно да си го кажа тук, дето съм си дОма.

И така... Мен лично хич никаква носталгия по соца не ме гони, щото му се нагледах достатъчно време.

Тея вицове, че тогава всите сме били равни и е било много спокойно, хич и не ми се слушат даже. Не сме били равни, някои бяха МНОГО ПО–РАВНИ от нас, ако ме разбирате. Отрасла съм на пъпа на София близо до Александър Невски, където са старите кооперации с огромните апартаменти. Тогава имаше една практика на Софжилфонд и в тези апартаменти, ако не са собствени, във всяка стая имаше по едно семейство с ползване на обща кухня. Моите родители си бяха купили къщата от собственик, но барабар с наемателите и сума време не можахме да се отървем от тях.

В същото време като ходех на гости на мои съученички, те разполагаха с прекрасни апартаменти. Освен това голяма част от тях бяха деца или внуци на "активни борци". В училище не са ги толерирали по този повод, трябва да призная, но после като кандидатсвахме за езикови гимназии, които бяха тогава най-елитните в София, естествено че пуснаха връзки да ги вкарат там въпреки ниските им оценки на изпитите. И успяха, разбира се.

Аз също успях, но със собствени сили. Тогава по магазините нямаше свестни дрехи, все едно бяха за чучела. Родителите на онези привилигерованите им ги носеха от командировки "по второ направление", тогава така му се казваше. Първо направление - соц, второ направление - кап(-италисически страни :).
Така че и по облеклото се виждаше кой от коя каста е.

Моята майка, понеже е много любознателна и обича да пътува, без да е никакъв партиен член си спестяваше парички от заплатата, за да попътува с Балкантурист, тогава не пускаха на Запад ей така - щото много ти се е приходило.

И по този случй ни носеше разни джиджавки, за да не се чувстваме съвсем изпаднали и без нищо "чужбинско".

По отношение на спокойствието може би има нещо вярно - децата си играехме на улицата, през лятото дори и до много късно докато се стъмни и никой не ни държеше сметка за часа.

Иначе онази голяма лицемерна лъжа за Партията я мразя и до ден днешен. Защото принуждаваха хората да лицемерят и говорят глупости, само за да са "политически коректни".
По-тъпо, гадно и шибано лицемерие не съм срещала през живота си!

Всички виждат, че нещата са други, но като в оная приказка за "царят е гол" не смеят да го кажат, защото ще ги обявят за политически неблагонадеждни, което си е по-страшно от присъда в съда!

Патрийните секретари бяха по-важни от директорите или генералните директори на предприятията. Те "колеха и бесеха" - по правило бяха прости и недобре образовани, за да могат успешно да изпълняват ролята на "сатрапи".

Ходехме на почивки без пари или почти - там пак трябваше да се пусне "връзка", за да си в смяна юли-август, а не юни или септември. Всичко беше основано на политиката на връзкарството - не можеш маса да си купиш или мебели за хола без връзки. Или да се докопаш до някоя "западна стока" по магазините. Продавачките тогава бяха много ухажвани, за да бутнат нещо под рафта и се държаха адски грубо.

НЯМА ТАКЪВ АНАЛОГ НА ГРУБОСТ КАТО ПРОДАВАЧКА ОТ ЦУМ от онова време!

В първите години след демокрацията бях на едни курсове към Delaware University, които се провеждаха в сградата на СУ най-вече. Много добре си спомням как един от американските преподаватели беше направо същисан от грубостта на ЦУМ-ска продавачка и не можеше направо да проумее такова поведение. Те бяха и едни от първите, които ни казаха, че ние сме данъкоплатците и имаме право да изискваме от управляващите да се съобразяват с нас.

Защото - преди това от кого можеше нещо да изискаш? Бяхме като безправни роби някакви и дори не можеш да кажеш "Купих си жилище", защото жилищата не се купуваха - те се ДАВАХА. Както и колите - чакаш сто години да ти дойде ред за Лада. Ако имаш връзки - може и веднага да ти дойде! Или пък да си купиш цветен телевизор - трябва да се запишеш и да пазиш ред!

Какво ми го хвалите онова шибано, гадно соцвреме не мога да разбера!
Не съм се облажила от привилегиите му, за да викам - Уауууууу, колко хубаво беше!!!!!!

Да, имах си чудесното детство, защото бях малка и се радвах на всичко - и на бозата от 6 ст., на кифла с мармалад, на блъскащите се колички и на много други неща.
Но това не е, защото е бил соц и затова съм била щастлива. Просто - бях малко дете, което се радваше на живота, въпреки соца, а не благодарение на него! :)

Надявам се синът ми, който няма соцспомени и няма как да ги има, след време да оцени детството си като щастливо. Нищо не му е липсвало. Как се е чувствал по време на демокрацията той си знае, не сме разнищвали въпроса, защото не е имало проблеми.

Лично аз много се радвам, че сегашните млади хора имат право на избор - къде да учат, къде да живеят и как да се развиват. Мисля, че свободата на избора е най-важна за всекиго. Оставането в България - пак си е техен избор.

Номерът обаче е да имаш избор!

Такъв обаче по време на соца нямаше и не ми го хвалете, ако обичате!


Понеже той едно и също си бае и изобщо не чува какво му се говори, пак го пускам.

Освен това ми трие коментарите "без да иска". Аман от дървени и досадни тикви, които се мъчат постоянно да привличат внимание с двете му основни теми атеизЪма и социализЪма.

Поне да се беше опитал нещо лично да напише за пазарната икономика, а не да прекопирва чужди малоумия. Ама откъде толкова акъл...







Гласувай:
27



1. анонимен - А така, давай! Ако и ти смяташ да ми се ...
31.07.2012 19:40
А така, давай! Ако и ти смяташ да ми се зъбиш, просто трябва да се наредиш на опашката. Има доста глупаци преди теб.
Хич не рева за преди. Рева за сега, че е много по-зле от преди. Можеш ли да го схванеш това или е прекалено трудно за разбиране.
цитирай
2. momchil - Единственото хубаво на соца беше, ...
31.07.2012 19:50
Единственото хубаво на соца беше, че бях млад, но това не е негова заслуга. Иначе всичко си е точно така както сте го написали.
цитирай
3. alexalexalex - не се сърди на Кушела
31.07.2012 19:56
сега ходи на Бузлуджа, снима се с Гоце И Сергей и е зараден с енергия да коли капиталисти :)

и теб ще те прокълне ей сега , ндам :)))
цитирай
4. boristodorov56 - Кой плаче днес за социал. феодализмата?
31.07.2012 20:29
- Пенсонерите, чиито пенсии те сами си изконсумираха гласувайки за комунистите поне 5 пъти за 20 години. В коя от бивщите соц. страни това се е случвало и поради тази причина, коя от бившите соц. страни е по-зле от нас?

- Бивши лентяи и синекури от същото онова време, които само цоцаха и с нищо не допринасяха за обществото.

- Настоящи некадърници и социопати не можещи да се преборят за парчето си хляб и човешки живот, на които все другите са им виновни - демокрацията и пазарната икономика - сякаш и двете цъфтят и прецъфтяват у нас.

цитирай
5. анонимен - Да вземеш да махнеш тая модерация, ...
31.07.2012 21:21
Да вземеш да махнеш тая модерация, че се излагаш. Голямо си магаре. Три години не можах да те накарам да си сложиш аватар, сега пък ще трябва да се кандърдисваме за модерацията.
Хубаво си направила "Книга за оплаквания от Кушел", но все пак я отвори, че да могат хората да се пооплачат. Ще има много мераклии, ще видиш. Аз съм често на върха на скандала, отритнат и неразбран. Ще преглътна и това. И Алекс е пуснал постинг срещу мен, но ние се обичаме въпреки всичко.
Махни модерацията, ако обичаш! И без това копирам и пренасям всички коментари в моя блог.
цитирай
6. tera - Куфеле,
31.07.2012 21:26
дори и с модерция пак ти пускам недомислията, а не ги трия "без да искам".

Освен това и при тебе има модерация - не допускаш анонимни, явно нещо са те поуплашили. Така че не ми се прави на толкова сербез и не прекалявай с гостоприемството ми.
цитирай
7. tera - momchil,
31.07.2012 21:30
пак добре, че някои помнят какво беше, а не изпадат в легендо-приказков комплекс.

цитирай
8. tera - alex,
31.07.2012 21:34
нито му се сърдя, нито го псувам.
Зададох няколко лесни въпроса в неговия пост и си относех няколко майни, квалификацията "гадна седесарка" и нито един отговор.
Явно силата му е само в псувните, затова пуснах този преговор на мат'риала. :)

цитирай
9. tera - Борис,
31.07.2012 21:36
да се върнем само на темата за "масовата приватизация". Има ли някой друг да се облагодетелствал от този пладнешки грабеж, освен бивши комуняги?

цитирай
10. ka4ak - Пораженията на нацията са ужасни!:(((Чумата е покосяваля безогледно,но са намерили цаката и на тази зараза!:)))
31.07.2012 21:39
"29.07 14:41 - Смятах го за моя мисъл,но се оказа на Волтер!:(
"Аз не съм съгласен с това, че вие говорите, но аз до последно ще защитавам правото ви да говорите."
Все пак,направо си е трагично,за това ще продължа да се боря срещу наркотиците,па белким,проумеем,че са изкуствена болест,срещу която нямаме защита,защото смятаме,че можем да спрем,когато си поискаме!:(((
Просто трябва време,ЧИСТО ВРЕМЕ!!!:)))
а,клипа с Ватмана,доказва,че ИЗКУСТВЕНАТА БОЛЕСТ,ражда и постове,та чак и възторжени!:(((

Постинг: Бузлуджа 2012 - Първите автентични снимки.
Автор на постинга: kushel "
цитирай
11. tit - Тера,
31.07.2012 21:44
лошото на тъй наречения развит социализъм не бяха ЦУМ и липсата на свободно придвижване.
Лошото е, че не си отиде. Остана си с двуличието, елементаризма, комплексарщината на "малкия човек" и най-вече с втълпеното разбиране, е хуманизма е куха фраза.
Българският соц осакати поне две поколения с извръщаването на понятието "съобщо" и "човешко". Това е най-голямото му престъпление и благодарение на него все още живеем в българосоциализъм - вече без маска и грим.
Да се твърди, че днес е нещо по-различно е соцлицемерие!:)
цитирай
12. tera - Да, ужасни са! :(
31.07.2012 21:46
След като години наред простотията беше въздигната в ранг на държавна политика какво друго да се очаква.?! Както и шуробаджанащината.
цитирай
13. paravankofivan1 - СЛЯТО
31.07.2012 21:47
Пише се всичко слято:

Къдеподяволитемиеаватара!?!
цитирай
14. tera - Тит,
31.07.2012 21:50
основната причина съм я посочила в предния коментар - това си е българската шуробаджанащина. Тук не се търси сериозно сметка от никого, защото той е човек на "някого" и всички са се навървили като свински черва.

Според мен най-важното в момента е, че младите имат право на избор и на свободно придвижване. Другото е разновидност на затвор.
цитирай
15. usandthem - няма по-голям кеф за блогера Кушел от този да предизвика нормалните хора
31.07.2012 21:52
и всички в блога да говорят за него. Ще ти открия една тайна - Кушел няма никакви идеологически и политически позиции. Той сам си призна, че дори е бил и седесарче. За него е важно да е център на внимание - затова и се определя за "преродения Ботев", " Едмон Дантес", " най-чаровният и неустоим мъж в блога " и т.н.т., все неща , които говорят за един силно подчертан компесаторен механизъм. Както и друг път съм казвал, психото Кушел намира тук, във виртуалния свят, това, което не може да намери в реалния. Жестоката истина на реалния свят, в който бившият началник цех е незначителен печатар на визитки, го кара да търси вината за жалкото си съществуване извън себе си. За съжаление тихата му лудост от началото, леко симпатичното му грандоманство радикализират в засилена агресивност и параноя. Обидните кфалификации, които щедро сипе по опонентите си прерастват в закани за физическа саморазправа и дори убийство. Мисля, че модераторите трябва да включат към екипа си професионален психиатър, един вид профайлър, който да упражнява мониторинг над подобни обеспокоителни субекти ! И това, колкото и на шега да го казвам, е една добра идея ! :)
цитирай
16. tera - Харесвам, когато се нерви и му давам тази възможност
31.07.2012 21:57
Моите коментари и при него са си спокойни, той подскача и подпръцква, ама това си е шоу!
Не го взимай насериозно, иначе кой ще ни развлича тук? :)
цитирай
17. svoboda64 - Хм,...
31.07.2012 22:19
Единственото, с което се солидаризирам с Кушел, е, че както ПРЕДИ, така и СЕГА "не ми харесва":) С годините и образованията си научих, че идеологиите изкривяват всяка представа за действителността: всъщност това им е целта на идИО-логиите :))) И преди и сега индивидуалното мнение (оценка) не се цени, особено когато не е в унисон с масово налаганата (независимо от коя точно политическа централа, в най-общия смисъл). Тъй като по рождение и възпитание не съм "масов" човек, това ми създаваше и създава изключителни неудобства. Защото се оказваш сам и незащитен срещу "масата", която и да не е права, е МАСА :))) И те смазва... Чисто политически това малко ме занимава, защото не съм и не бих искала да бъда в ничии политически партийни редици. За съжаление, това означава: да не можеш да си вършиш професионално работата, ако си имал неблагоразумието да прегърнеш каузата да работиш "обществена професия". Вкъщи примерите сме две: майка ми, лекарката, която на 75 години все още работи, и аз, която се водя нещо като учител, като преподавател, като "нищо" :))) Защото принципите, които защитаваме (дали социалистически или някакви идеалистически, които може би никога реално не са съществували) се посрещат на нож и с неразбиране не само от "потребителите на услугите" (както в момента е модерно да се наричат пациентите и учениците/родителите), но и от колегите (ни). Защото, може би погрешно си мислим ние, образованието и здравеопазването не са индустрии пар екселанс, а нещо много повече. То е съучастие, основаващо се на общосподелени ценности. Нещо, което в момента се размива в "платих-получих" неизвестно какво и защо :(((

Както се оказва, отново сме в самотните си битки: преди за едно - да оцелеем физически, сега - двойно: да оцелеем физически и духовно. Както наскоро приятелка ме "обвини", съм се превърнала в "модерна лява" (екопоколението и т.н.) и възрастово изпитвам носталгия по социализма. Така е: преди можех да се развивам "навътре"/духовно. Сега изкарвам само "прехрана"
цитирай
18. tit - Всички имаме право, но малко имат възможност...
31.07.2012 22:21
tera написа:
Според мен най-важното в момента е, че младите имат право на избор и на свободно придвижване. Другото е разновидност на затвор.

Това важи и за младите!:)
Тъй, че - разлика няма.
Днес не мога да си купя маркова дреха, точно както тогава. Днес не мога да купя на детето си банани и течен шоколад, точно както и на времето не ми купуваха. Това, че някакви десет процента /колкото и тогава/ могат, не може да ме накара да кажа, че сега е по-добре. Но не правото на консумация е главното.
Всъщност, най-лошото на днешния ни ден е, че продължава да възпитава консуматори /както и тогава/.
Причината, поради която има /и ще продължава да има/ носталгия по онези дни е спокойствието и сигурноста. Само това е различно. В полза на миналото.
цитирай
19. ramone - ..
01.08.2012 07:19
Що му се връзваш на тоя глупак?
цитирай
20. анонимен - Аз съм темпераментен човек, не съм ...
01.08.2012 08:06
Аз съм темпераментен човек, не съм някой плужек. Ще има още доста да те развличам от хуманитарни подбуди. Ставам малко избухлив само когато срещам очевидна умственна недостатъчност. Как да възприемаш едно по-дълбоко мислене, когато настройката ти е станала консервативна и мислиш, че седасарщината е венеца на социалното изграждане на страната. А то съвсем не е и го доказа по категоричен начин. Хубавото е, че бързо ми минава. Приятен ден!

П.п. Май ще пусна един от последните си коментари в отделен постинг, белки някой схване най-после за какво говоря от години.
цитирай
21. tera - Куфеле,
01.08.2012 10:55
на никой вече не му дреме за какво говориш, затова не те свърта.
Само копираш чужди глупости поради очевадната ти умствена недостатъчност. И повтаряш думата седесарщина като развалена латерна. Страх те е да говориш за герберщина, щото Бако не си поплюва и те е шубе да не те размаже като муха на соц.тапет. Сега е на власт ГЕРБ, ако не си разбрал, вдигането на цените е от тях, псувай ги, ако ти стиска.
Сега си умираш от кеф, че някой ти е обърнал внимание - будь спокоен - за последен път те удостоявам с подобна чест. Защото си точно плужек без собствено мнение и позиция, въртиш се като фурнаджийска лопата. Само и само някой да те забележи. Превърнал си се на блогов шут. Айде със здраве!
цитирай
22. tera - tit,
01.08.2012 11:21
напротив - доста хора имат възможност, така че разлика има.
Кое общество е възпитавало не-консуматори, а филантропи? Дай конкретен пример.
цитирай
23. tera - svoboda,
01.08.2012 11:32
не мисля, че дадена система пречи на някого да се развива духовно. Зависи, разбира се, какво всеки разбира под това. При соца започнах да уча английски, тогава не ми трябваше за нещо конкретно, учих го за кеф и като пътувам да не се чувствам кофти. После се оказа, че този английски ми вади хляба до ден днешен, защото ако не го знаех, нямаше да мога да работя в международни фирми, въпреки другите ми магистратури.
В момента уча испански, пак не ми трябва конкретно и си го уча за кеф. Като бях във Валенсия, хората много ми се радваха като им кажех нещо на испански. Това си е уважение към страната все пак, да понаучиш туй-онуй. Така че - всеки може да реши накъде и как да се развива в духовен план. :)
цитирай
24. krotalka - За тези, които страдат от носталгия по соца, има решение!
01.08.2012 11:38
Да ходят да помагат на братския севернокорейски народ да го построят. Май само там и в Куба още се напъват да го строят...
цитирай
25. miuenski - латерничка
01.08.2012 11:41
...си е келУш. Повтаря ли, повтаря едно и също, не съм сигурен даже дали чете какво му пишат другите, разбере ли посоката веднага отсича "седесар" и почва да обижда, да псува, да преиначава никове и т.н. Шут е, да, но някак си не ми става весело, защото не е сам - доста са като него и от това страдаме всички.
цитирай
26. vmir - Съгласен.
01.08.2012 11:56
Така си беше и е тъпо да повтарят колко хубаво било тогава. Беше, ама за някои. На мен ми беше непоносимо тъпо, беше ми толкова тъпо, че се чудя колко користен трябва да бъде човек, за да повтаря като изоглавен колко добре съм си живеел тогава. Само пълен идиот може да ми вменява такова нещо, когато едва издържах на безграничната повсеместна идиотия наоколо... Добре, че дойде демокрацията да видя, че имало и нормални хора у нас...
цитирай
27. haralanov - Той Кушел само да е ревльо пак добре...
01.08.2012 13:32
Кушел е социален психопат.
Заплахи за убийство към колегата mamkamu а и лично към мен.
Имам добър адвокат и не е проблем да го осъдя!
Само тогава той ще разбере определени неща!
цитирай
28. tota - Теодора,
01.08.2012 13:55
Избягвам коментари в тази посока, но сега ще напиша няколко реда. Странни са ми тези спорове. Не бих ги нарекла дискусии. Всеки има своя гледна точка по даден проблем, но ако не съвпада с нашата, трябва да се обосновем защо ние мислим по друг начин.
Конкретно по дирижираната, командна икономика и пазарната. Според мен всяка стопанска система има своите положителни и отрицателни страни. И е редно да не отиваме в крайности. Друго - нима някой ни е питал нас каква система политическа или стопанска трябва да установим и да развиваме? Малката държава няма самостоятелна своя политика, тя не може да направи избор, други и диктуват. А, такива, които да я приложат винаги се намират - във всички превратни времена. В тази връзка си мисля, че трябва да спорим съблюдавайки етиката на водене на спора, уважаване мнението на другия, за да уважават и нашето. А, на нас - българите не ни остава нищо друго да се подкрепяме да бъдем единни до колкото това е възможно, защото вървейки в посока на противопоставяне и разделение сме обречени като народ и държава.
Хубав ден!!
цитирай
29. анонимен - Тера, наистина ли си толкова огр...
01.08.2012 14:27
Тера, наистина ли си толкова ограничена или в момента не си във форма. Кой да чакам да ме забележи?! Имам един милион посещения и то за кратко време. Тоя факт съвсем не се дължи на това, че Тера, е направил постинг за мен, а защото поставям неудобни за гербаджийщината и оня тъп селендур Огнебора въпроси, като не изключвам и такива за тъпи седесари. Всъщност желето от лумпени прелива от СДС към ГЕРБ и обратно. Ами ти каква си? "Демократка?!". Това пък е най-смешното нещо.
цитирай
30. tera - куфел,
01.08.2012 15:41
верно съвсем изкуфеваш веке... Тея "посещения", по които си се вманиачил, съвсем са увредили лабилната ти и без това психика...
Ти си верно най-четеният и харизматичен пич тука и си направо преродили се братя Кирил и Методий, Ботева и Левски накуп!
Не оставяш тираните на мира и те се крият в миша дупка от неудобните ти въпроси.
Да се свети името Ти!
:)))
Айде сега мирясай.
цитирай
31. usandthem - Кухела е най-великият блогер !
01.08.2012 17:00
Има един милион посещения ! В реалния живот, обаче, има едно посещение ... на Бузлуджа ! И за него ще разправя и на внуците си ! :)
цитирай
32. vmir - И аз хич не рева.
01.08.2012 19:55
kushel написа:

Хич не рева за преди. Рева за сега, че е много по-зле от преди. Можеш ли да го схванеш това или е прекалено трудно за разбиране.


Аз пък хич не рева, че 1 е по-голямо от 2, рева, че 2 е по-малко от 1. Можеш ли да го схванеш това или е прекалено трудно за разбиране.
цитирай
33. ok3223 - Ама како
01.08.2012 20:53
Какво си се захванала с kushel.
Не си му нито kd категорията, нито на ума. Мравка си пред него.
Безпомощна мравка.
В написаното от него има много истини.
Пазара е фикция, монопола диктува всичко.
Затова е днешната криза, довела до тотален срив на капитализма.
Социализма е в Китай, Германия, Швеция, в много страни в света, Венецуела, като настъпва и в САЩ, цитаделата на англосаксонския капитализъм.
Като система капитализма се срива.
И при соца не беше цвете, но сега народа, като цяло, е много по-зле.
А изход и светлинка в тунела не се виждат...
Те у това е проблемът на нашето време.
А времето, животът тече и изтича.
Времето ни минава и подминава...
НА ДНЕВЕН РЕД Е ПОДМЯНАТА НА КАПИТАЛИЗМА С НЕЩО ПО-ДОБРО.
КАКВО. ВРЕМЕТО ЩЕ ПОКАЖЕ.
ТАКА НЕ МОЖЕ ПОВЕЧЕ ДА СЕ ЖИВЕЕ...И НЕ БИВА.
цитирай
34. tera - ok..., бате,
01.08.2012 23:01
не четеш внимателно - в коментар 30 съм признала куфел за най-великия в блога и както съдя по коментара и ти се нареждаш до него по величие.
Да сте живи и здрави, и да илядите! Да видите подмяната на капитализЪма и да се успокоите. Щото си прав - май времето ви е подминало...

Била съм доста време в Германия и наистина видях социализЪма да надзърта иззад кьошетата. Между другото съм завършила икономика (BWL на немски) в ТУ - Брауншвайг, основан през 1745 г., но разбира се, не мога да се меря с разбирачи като тебе и куфела.
Спокойни сънища! :)
цитирай
35. ok3223 - И на луната да си завъшила...како
02.08.2012 11:30
Файдата е една.
Знания се купуват в Германия, УМ И РАЗУМ, НЕ.
ЗА ДА ВИЖДАШ НЕЩАТА ТАКИВА КАКВИТО СА И В ПЕРСПЕКТИВА СЕ ИСКАТ не само много ЗНАНИЯ, НО В МНОГО ПО - ГОЛЯМА СТЕПЕН СИЛЕН ИНТЕЛЕКТ, И ПОНЕ В МИНИМАЛНИ ДОЗИ МЪДРОСТ.
С каквато не можеш да се похвалиш...
Бъди здрава: ок
цитирай
36. tera - ок...бате,
02.08.2012 14:11
оставям ти коментара като нагледен пример за нивото ти.
Самият факт, че първата ти работа още в предния коментар е да започнеш с обидите, е достатъчно показателен - за злоба, грубост, безсилие и пр. Странно, че при това положение уж си се загрижил за "добруването на хората", след като този блог е арена да си отприщиш агресията.
Всичко добро!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4647956
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031