Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2012 20:00 - Христо Стоичков и шуробаджанащината
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1418 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Така... да си призная щуробаджанащината в България ми е любима тема, въпреки че май пост за това не съм писала.

Но съм изписала за сметка на това много коментари към разни постове. Глас в пустиня дет" се вика...

За Христо Соичков какво - нямам нищо нАпреки!

Човекът е направил много нещо за българския и световен футбол и това нямам намерение да го оспорвам по никой начин!

Наскоро майка ми каза; "Ами той сега някакси с тези бели коси изглежда доста одухотворен!"

Не че се интересува от футбол жената, ама явно й е направило впечатление, че вече не се държи  толкова дръпнато, а и не пцува под път и над път, какъвто му беше табиетът на млади години. :)

Става дума за интервюто му при Росен Попов. Държа си се добре човекът, "одухотворено" дет" вика майка ми, обаче... ОБАЧЕ!!!!!

Като стана дума за сина на Гриша Ганчев - Дани, който е в ареста и когото Соичков знаел от дете - зазвуча друга песен...

Ами то Дани-то цял живот е бил в чужбина, в България е само от 5-6 месеца. Как може така да го задържат без доказателства ?!? и пр...

Ясно е, че тук има конфликт на интереси - няма как друго да говори. Ами по-добре тогава изобщо да не говори! Има една реплика "No comment" , която върши чудесна работа в такива ситуации. Айде на Ицо не му е добър инглизкия, както и цЕл свЕт го видЕ, ама и на български едно:  "Без коментар!" щеше да свърши същата работа. Хем си запазваш лоялността, хем не дрънкаш глупости!

Айде сега да ме емнат всички фенове на Стоичков дето не могат да четат, каквото се пише, ами каквото на тях им се ще!

Думата ми е за следното: НЕ МОЖЕ КОЛКОТО И ДА СИ ГОЛЯМ СПОРТИСТ ДА ИЗРАЗЯВАШ МНЕНИЕ ЗА ПОДСЛЕДСТВЕН, ПРЕДИ ДА Е ПРИКЛЮЧИЛО СЛЕДСТВИЕТО!

И няма никакво значение от колко време сина на Гриша Ганчев е в България, ако междувременно е бил забъркан в данъчна измама.

От друга страна СТРАШНО много се съмнявам, че дори и това да е така, истината ще "възтържествува"! Нарочно го слагам вкавички, защото си живеем в страната на шуробаджанаците, дето всеки ОТГОВОРЕН ЧЛЕН, на каквото си щете, може да вдигне ТИЛИВОНА и да рече: "Бе, ни го закачайте, бье, туй е наше момчье!"

Да напомням ли разговора за Мишо Бирата?!?

Или другото, за което се сетих: Жалейката за кончината на Васил Илиев.

Да, тогава имаше сума некролози и жалейки, срещала съм името и на Христо Стоичков и на други видни спортисти, които много жалеха за кончината на Васил Илиев! Прекрасен спортист и приятел бил! Няма значение, че цяла България беше пропищяла от рекета на неговата групировка и на всеки касов апарат и на всяка кола стоеше стикер на "ВИС-2".

Това забравили ли сте го?!?

Защото аз не съм!

Значи един отявлен престъпник беше венцехвален като "прекрасен човек и приятел" от негови приятели - спортисти и др. Сигурно за близкото му обкръжение да е бил и Дедо Господ, но беше хвърлил обществото в шок и ужас от репресии.

На нас също се опитаха да ни откраднат колата, не успяха по някаква причина. После мъжът ми се свързал с някакъв познат от "ъндърграунда" и оня ми казал :"Нема начин,братО, влезнаАл си у компютарО, ще я крадеме!"

В разултат, на което и на нашите прозорци на колата цъфнаха "онези" прословути стикери, щото сме били у компютарО.

И по тази същата логика, много молим, следствието и прокуратурата да си гледат съвестно работата, без да взимат по внимание сантиментите на Стоичков за Дани-то или к"вото щете там. Понеже така се наслагва едно обществено мнение, че "онези" са добрите, неправомерно гонени от властта. Не твърдя обратното, просто трябва да има законност в тази държава и тя да важи за ВСИЧКИ!

НИЩО ПОВЕЧЕ НЕ ИСКАМ!








Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655586
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930