Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2012 00:35 - Писна ми идиотията с чистенето!
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2187 Коментари: 5 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Ако и в близките дни пак за чистене ще ми се говори, ще почна да крещЯ!

Бате Бойко нали обещаваше завод за отпадъци? Де го?

Защо аз трябва хем да си плащам такса смет на кубатура на жилището!!!!!!!!!!!!, а не на брой хора?????? и после да излизам и да чистя?!!!

Ми не съм излязла, нямам и намерение!

Таксата смет, която плащам е поне 3-4 пъти повече от данък сгради! И това е защото жилището ми е голямо, но ние сме там 3 -ма души!

Според мен и не само според мен, защото има и други такива изказвания, таксата смет следва да е на брой живущи, а не според квадратура на жаилището.

И този смешен Ленински, пардон Бтв - съботник , събуди толова много страсти и пасти, че чак милно да му стане на човек!

Не ни занимавайте с глупости, молим! Слагайте глоби на замърсителите, както и достатъчно кошчета за отпадъци и си вършете работата!

Била съм по много страни, айде да не цитирам Германия, защото там всичко си е светнато и лъснато, но нека погледнем една съседна Румъния!

Бях там миналата година, много е чисто, поради простата причина,че на едни 4 пейки им се падат 6 кошчета за боклук! Това съм го видяла и съм го снимала! Ще намеря въпросната снимка малко по-късно, защото имам хиляди снимки.

ТОВА ЩЕ ГО НАПИША С ГЛАВНИ БУКВИ, БЕЛКИМ НЯКОЙ ГО ПРОЧЕТЕ И МУ ВЛЕЗЕ В КАРАТУНАТА!!!! - ХОРАТА В БЪЛГАРИЯ НЕ СА ЧАК ТОЛКОВА ГОЛЕМИ МЪРЛЯЧИ, НО ДОРИ И ДА ИСКАТ ДА СИ ХВЪРЛЯТ БОКЛУКА В КОШЧЕ - ПРОСТО НЯМА КОШЧЕ В БЛИЗОСТ ОТ 100 МЕТРА!!!!!!!!

ЗАЩОТО ЯВНО ОБЩИНАТА НЕ СЛАГА КОШЧЕТА, ЗА ДА НЕ ГИ ЧИСТИ!

НЕМА КОШЧЕ - НЕМА ПРОБЛЕМ! ПО СТАЛИНСКИ ДЕТ" СЕ ВИКА!


Айде лека нощ, спете си както обикновено...






Гласувай:
10



1. tit - И ти си прав, дядо попе!
14.05.2012 02:16
както се казва в една приказка. Буклукът е голям бизнес и изглежда все още неразпределен. Подобни кампании са си реклама, още от времето на "Лайв ейд"\харесвам Гелдоф иначе, но не знам как уокмените нахраниха децата в Африка\ и не разбирам телешкото възхищение от истерията. При нас валя като из ведро, тъй че си е много чистичко.
цитирай
2. tsanynka - Права си!!!
14.05.2012 09:17
Има буклук-нема кошче...
Нема кошче-има проблем...
Има проблем-нема решение...
Нема решение-има боклук...

ЕДИН ГОЛЯЯЯЯМ ЗАТВОРЕН КРЪГ...

Поздрави и усмихнат ден:)))
цитирай
3. tera - Ами надуха ми главата!
14.05.2012 10:22
БТВ два дена истерясва с това чистене!
Все едно затова е създадена тази телевизия - да поведе към Светло Чистене!
Напомня ми как Бареков сам си създаваше новините, та и тея така.

Както каза майка ми - ние и преди си излизахме да чистим, ама за какво е тази шумотевица?!?
цитирай
4. tera - tsanynka,
14.05.2012 10:23
хич и не е затворен кръгът!

Я виж в Дубай как са го отворили - метнеш фас или хартишка и ти друснат една яка глоба! Българите там са най-големите чистници на света! :)))

цитирай
5. tsanynka - Дубай...просто друг свят!
14.05.2012 19:14
tera написа:
хич и не е затворен кръгът!

Я виж в Дубай как са го отворили - метнеш фас или хартишка и ти друснат една яка глоба! Българите там са най-големите чистници на света! :)))



С нашето НИВО на самосъзнание и отговорност-не виждам как можем да ги стигнем...И не,че нямаме закони-имаме,но ни липсва система,която да съблюдава
тяхното спазване...За съжаление...
Поздрави и усмихната вечер:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4647790
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031