Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2012 19:49 - Днес явно не е имало помпане :)
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1871 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 11.03.2012 21:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Имам  527 прочита до момента, което си е рамките на нормалното. Когато не съм писала от сума време и са повече от хиляда, тогава започва да става притеснително. :)))

Ха-ха, майтапя се, такива работи изобщо не могат да ме притеснят.

Изкарах си прекрасен уикенд, пълен релакс, проблемите ми започнаха с връщането в София и с "потапянето в действителността". Що ми трябваше да гледам глупости по телевизията, за да установя (за кой ли път??????) колко е безнадеждно положението, слушайки настоящи и бивши министри. Те сега милинките, дето харчат сума пари за командировки по чужбина, тепърва откриват топлата вода!!!!! Как щели да напра"ят нам си к"ви си системи , за да се свържат едните с другите данни...... дето трЕЕЕЕЕбваше още преди 10 годин да го направят!

Още когато бях преди 10 годин в Германия установих, че там няма прахове за пране. Всичко си бяха концентрирани препарати, които вече ги има и тука, но  не са пробили още, защото са по-скъпи. Обаче ние нали сме си все на опашката, ще им купуваме старите технологии още поне 10 годин!  И това само за праховете за пране, какво остава за по-значимите проблемации ?!? Както и автоматите за билети, дето тука  ги няма, щото ще ги изпотрошат! И за куп други работи, но най-важното е начинът на мислене, разбира се, ама "както рекъл шопът - най-мразим да мислим..."

(Тук отварям скоба за недосетливите - че туй го е рекъл шопът, за да не го коментират твърде усърдно като мнение на автора на поста)

Европа започва (или завършва) като минеш границата със Сърбия (в зависимост в каква посока се движиш) .  От там насетне започват нужниците, разхвърляните дворове, хаоса и мърсотията. Това сме и ние същите мърлячи. Отвъд тези граници всичко е подредено, светнато и лъснато. Дори и в Турция е така. Те там нямат много чувство за естетика и сградите, дори и новите са грозни, поне на мен така ми изглеждат. Но са нови, сптернати и чисти, поне това, което съм видяла по Егейска Турция. Ако не ми вярвате - снимки, колкото искате, ако ама интерес - ще ги изнамеря. Има наистина огромни комплекси, нови и модерни, но не ме кефят откъм архитектура. Но това не им пречи, да са по-хубави от болшинството наши сгради.

Идеята ми е накратко - живеем в една изключително мръсна, мафиотска, шуробаджанашка държавица, която ако оцелее още поне 100 години това би било огромен успех, като се има предвид с какви темпове се самозакопава и самоунищожава!

Ще ми е драго да ме опровергаете, но моля без препратки към героичното ни минало. Ако може нещо по-реалистично...

Лека вечер!

Без мнение на Апостолоф моля, щото веднага ще му изтрия простотиите!






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - И ние ще бъдем като Европата! Н...
16.03.2012 13:51
И ние ще бъдем като Европата!
Някой ден...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655394
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930