Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2012 22:48 - 22:22
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1285 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 24.01.2012 22:58






Това е часът в момента. Прочетох нещо преди малко, доста прочувствено. Може би и затова реших и аз нещо да напиша.

Има наистина хубави неща тук, не бих ги нарекла "четива", звучи ми пренебрежително някак. Емоции вплетени, замислящи...  Заслужава си да ги прочете човек. Такива неща не се появяват често на корицата. Стигам до тях, следвайки моите гости. Има някаква логика. След като на тях им допада моя начин на мислене, не би било изненадващо на мен да ми допадне техния. Логика, брато, или пък интиуция, знае ли човек...

Разбрах, че е починал sphinx, лека му пръст!
Говорихме си по едно време с него, интелигентен и възпитан човек. Това, което съм научила за сюрреалистите, го знам покрай него. Ценител съм на изобразителното изкуство, но по-скоро на старите майстори. Сюрреалистите не са ми били никога във фокуса на вниманието, докато не ги срещнах в неговите постове. Заинтригувах се, не мога да кажа, че са ми любимци, но определено ми провокира интереса.

Жалко, че си е отишъл един толкова одухотворен и жизнен човек. Поклон!

Другото, за което се сещам е как някой се възмущаваше, че някаква трагедия не била отразена в блога, ами хората се занимавали с техните си битовизми. Все пак тук не е канал на информационна агенция, има достатъчно медии. И без това тук има достатъчно хора, които със завидно усърдие препечатват всякакви новини, жълтевини, клюкевини и пр. Какво повече да се иска от това?

Лично моето мнение по въпроса е, че хората тук би следвало да пишат собствени мнения, преживявания, позиции, усещания, независимо в какъв жанр. Подчертавам "собствени", иначе какъв е смисълът от техните писания, или четива, или каквото и да е там.

Пак се сетих за sphinx, той винаги предлагаше на читателите си една симбиоза от снимки и впечатления. Тук може и да намерите противоречие, защото ползваше и интернет източници и никога не го е крил, но цялостното оформление на поста и текста си беше негово творение, пречупено през призмата не неговия поглед.

Това, което пиша е мое, освен, ако изрично не е упоменато нещо друго. Затова и пиша, когато ми се припише - да си изкажа мислите и впечатленията, най-вече от места, които съм видяла и посетила - концерти, постановки, изложби, партита и пр. Знам, че хората, които се интересуват от такива неща, освен ако не са им наврени в очите, не са чак толкова много, но това са моите хобита, интереси, приоритети. Затова и пиша за тях, пък ако някой се заинтересува, може и да прочете, не е задължително. :)

Виждам, че вече е 22:47, мисля че 15 минути стигат! :)))

Този път по изключение може и парче да ви кача за лека нощ! :)







Гласувай:
7



1. an2 - хаха,тера
03.02.2012 22:00
голям си бонбон!

не мога да повярвам, че sphinx е починал?! направо....не знам какво да кажа, беше изключително ерудиран и благороден човек.....жалко, жалко. да почива в мир!
цитирай
2. tera - Да, за съжаление...
04.02.2012 16:17
Беше добър и благороден човек, не съм го срещала на живо, но имаше такова излъчване.
Лека му пръст...
Амин!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648577
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031