Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2011 23:07 - Голямата дивотия с Коледните подаръци!
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2781 Коментари: 8 Гласове:
9

Последна промяна: 14.12.2011 09:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Току-що гледах новините с предколедната треска за подаръци и ми се сгадни направо! Ясно е, че търговците ще се опитат да пробутат всичките си залежали стоки под формата на коледни намаления. Даже един готин виц мернах днес по този повод, ако го открия ще го сложа към P.S.. :)

Лично моето мнение е, че това си е наистина пълна идиотия и даже ще направя съпоставка с другата идиотия - като пътуваш в чужбина да носиш подаръци на цялата рода, барабар с черпня за колегите. Все едно си бил някъде в Обетованата замя и връз теб са се изсипали всички знайни и незнайни блага!

Въпросът със сувенирите почти го реших, сега остава да се преборя с коледните дивотии.

Не ме разбирайте погрешно - и аз обичам подаръци, както и обичам да подарявам. Обаче обичам подаръците да ми пасват на моя вкус, а не на този, който ми ги подарява. Както и предпочитам, ако подарявам - да е наистина нещо стойностно и ценно, а не китайски дзвъчки по две за лев!

Навсякъде, където пътувам, а аз пътувам много и постоянно, се предлагат маса долнопробни и смехотворни даже сувенири. Нещо, което аз не бих си купила и сложила в къщата, естествено че няма да го купя и за подарък. Виждала съм как хората в желанието си да отбият номера, купуват наръч тенекиени Айфелови кулички по 10 за 2 евро от афроамериканците (да не кажа друга дума и да ме обвинят в расизъм :) в Париж, както и бутафорни уж маркови чанти. Или пък купуват от битаците в Италия някакви измислени квалитетни стоки. Всички го правят - и немците, и американците, и пр....

Затова моите подаръци за близките ми хора са албуми от музеи или галерии, доста са скъпи, но поне си заслужават. Или пък някаква козметика, не че тук я няма, но нали казват, че там за тях си качеството уж било по-добро. Знае ли човек...

Да се върнем на въпроса за коледните подаръци. Ако имате малки деца вкъщи - това си е много важна тема!Дрехи и обувки не се броят за подаръци, те са си по подразбиране. По този случай моя син така го бяхме заринали с играчки, че една приятелка ми каза, като ни идвали на гости, обяснявайки на децата къде ще ходят им казвала "отиваме при момченцето с многото играчки". Можехме направо музей на играчката да направим и какво от това? Да не би синът ми от това да е бил супер щастлив? Едва ли, просто го е намирал за даденост. Преди време, защото е вече твърде голям, масата играчки бяха събрани в кашони и дарени на дом за сираци. Дано поне децата там да са ги оценили и да са им се зарадвали.

Подаръците за възрастни - ако е за много близки хора, на които им знаете вкусовете, знаете какво да им подарите, за да ги зарадва. Но иначе - подаръци, заради самите подаръци - за мен си е пълна тъпня!

Това, което мен много би ме зарадвало е, ако някой ми подари ваучер за околосветско пътешествие!!! Но понеже знам, че това няма как да се случи, просто ще ми се наложи доста да поработя, за да си го осигуря! :)))

Не забравяйте - най-големите ви подаръци са собствените ви успехи! А от друга страна - обичта и вниманието на близките ви.

Voila! :)

P.S. Намерих обещания виц:

- Ало, Шефе! Никой не купува стоката ни! Какво да правим?
- Качете цената с още десет процента и сложете огромен плакат: “Супер Коледно намаление – 40 процента!!!”. Народът обожава тези думи.












Гласувай:
9



1. karambol5 - Добро утро ! Успя да ме развеселиш ...
14.12.2011 09:14
Добро утро !
Успя да ме развеселиш с написаното ;) Някой да мисли като мен ;))))
цитирай
2. tera - Добро да е :)
14.12.2011 09:35
След като те развеселих, тичкай за коледни подаръци, да не изтървеш намаленията :)))
цитирай
3. анонимен - Аз съм най-добре. За мен такъв пр...
14.12.2011 11:00
Аз съм най-добре. За мен такъв празник просто няма. Аз си празнувам Нова Година. Това е истинския празник. Другото са лайняни американски глупости, измислени от фирма Кока Кола.
цитирай
4. tera - Айде и ти пак с твой'та си песен :)
14.12.2011 11:43
Ще взема да допълня в заглавката "за Kushel новогодишни" подаръци :)))

Този път друже голема глупотевина казА...
Колкото и да обвиняваш Кока-кола, българите са си празнували Коледа от време оно.
Сега ще ти намеря и коледарска песен даже. А коледарите дето са тропали по портите и са носели криваците още преди Колумб да открие Америка, откъде ли са се пръкнали?!?
Нали не забравяш все пак, че Америка е била "открита" през 1492 година, а пък Кока кола - доооста по-късно ... :)))

Ето ти даже стих от Елин Пелин, не вярвам да е бил щур фен на Кока-колата.:)

"Рождество Христово"
Стихове: Елин Пелин
Музика: Димитър Христов

Полунощ! Камбани бият,
звън в студена нощ ехти.
Ангел с радост от небето
"бог роди се" възвести.

Свети храмове се пълнят
с тържество и благочест.
И сърцата тихо слушат
тая мила блага вест.

Коледари песни пеят:
"Божи син роди се днес".
И по целий свят се носи
тая мила блага вест.
цитирай
5. ka4ak - ваучер до Малдивите и то сега!
15.12.2011 01:07
Нова Година и да се плациркаш!!!Как ти звучи?
цитирай
6. tera - Чудесно ми звучи, но...
15.12.2011 01:15
Новата ми година е планирана вече - от 30.12 до 01.01. съм планирала мероприятието.

Освен това май се бъзикаш, да не мислиш, че веднага ще клъвна ... :)))

Ако е нещо сериозно пиши на ЛС, нема к'во да буниме духовете тука :)
цитирай
7. ka4ak - ЧРД Прекраснице!!!
16.12.2011 01:24
Помъдряване в авантюрата,живот!!!Здраве ,любов и мръсни мисли,да те спохождат!:)))
С ОБИЧ ТЕ ПРЕГРЪЩАМ!!!:)))
цитирай
8. tera - Благодарско, ка4ак! :)
16.12.2011 16:09
Не ща да помъдрявам, само здраве и късмет ми трябват, другото ще си го купя! :)))

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4659129
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930