Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2011 15:17 - Какво пак се е бъгнало тука по системите??????
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2017 Коментари: 8 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Писах преди малко един обширен коментар и като цъкнах бутона Изпрати, директно в отвъдното го пратих! Изчезна без следа яко дим.

Същото ми се случи сутринта като писах пост. Понеже ме мързеше да го пиша на Word и после да го копирам тук, започнах на прима виста директно тук да го съчинявам. Усетих се по едно време, че може да ми се загуби труда и реших междинно да го спася в Чернови. Цъкнах бутона Чернови и отново всичко изчезна. Ядосах се, че ми отиде писането на халос, но в крайна сметка, ако съм могла да си напиша предварително поста, за да не се загуби, не може всеки коментар да го пишеш някъде другаде и после да го копираш тука. Това си е някакъв абсурд.

Да не говорим и за абсурда как някои хора се опитаха преди време да използват опцията да си архивират или деактивират акаунта, като си мислеха че после могат да го активират. Уви, изчезнаха им всичките постове, за съжаление.

Така че, моля админите да си настроят бутоните по предназначение и като натиснеш Изпрати или Чернова да не се изпарява писанието в някоя паралелна галактика.

Не знам бали да благодаря предварително, по-скоро бих им благодарила след-варително.




Гласувай:
10



1. svoboda64 - :)))))
20.10.2011 15:21
Твърде високи и непреодолими изисквания към хора, които не знаят на кой свят са :) Или още по-лошото - на които не им пука на "кой свят са" ...

Хич не си го слагай на сърце. Когато нещо е "изядено от Нета", моята максима гласи, че не е било важно :)

Лек и приятен ден, Тера-теркащата се :)
цитирай
2. tera - Какво значи "теркаща се"?
20.10.2011 15:26
Подозирам, че ще е нещо като "дърляща се", може би :)
Не ме е яд толкова за поста, него пак мога да го напиша, за Бат Бойко беше и поредната му простотия вчера.
Обаче коментарът ми беше много въодушевен и хич не мога да го възпроизведа, за него ме е яд! :)))
цитирай
3. svoboda64 - Точно в десятката :)
20.10.2011 15:29
НЕма нужда да се осветлява (допълнително) Негова Светлост... той и на махленските кучета и котки стана ясен... А за коментара, не се коси: човекът/публиката е получил(а) енергията ти, само изписаните думи са се изгубили... по пътя :)
цитирай
4. tera - Трябва редовно да се осветлява, за да не помръкне светлия Му лик...
20.10.2011 15:42
Дори Бай Тошо, който командва парада (доколкото Големия брат му позволяваше, де) близо 33 години, не си е позволявал такива изцепки, въпреки че беше хитър селянин или може би точно поради това.

Какъв диктатор трябва да си, за да казваш, че няма какво повече да се говори по случая Катуница или да заявяваш, че НАПУК може да сключиш договор за добив на шистов газ, ако знаете ли някой протестира.

Такова безочие и наглост минава всякакви граници. Той не се ли усеща, че сам си го зачуква по този начин. А и винаги нацупен, ироничен, заядлив и нафукан. Вчера плю по Стефан Данаилов, че не могъл да пише, заради гафа със "Збогом, Мария." Може ли такава дребнавост от един премиер на ниво махленски подмятания. Поне Стефан Данаилов е талантлив актьор, а на този сульо какви са му талантите освен наглостта и простотията. Цял свят ни се смее сигурно като ходи на визити по чужбина, нещо като бай Ганьо на 21 век. Мани, мани...
цитирай
5. valsodar - Ако си имала моментен срив на нета - в ...
20.10.2011 16:28
Ако си имала моментен срив на нета - в това е истинската причина.
На мен не коментари, а цели постинги ми са се затривали така, нещо което на други платформи е просто немислимо, поради това че хората които са ги създали първо са мислели, а после са ги правили :)
цитирай
6. abramelin - същата работа
20.10.2011 16:49
И при мен има подобни проблеми. Само че аз не мога да пиша дълги постинги. Орязва ми текста и аз не знам защо... Мога да пиша само съвсем кратък текст.
цитирай
7. tera - Rado,
20.10.2011 16:58
как пък така и двата пъти моментен срив?
Освен това като сега си изпращам собствените коментари тука, много се балтави работата, мисли го няколо секунди, да го прати ли, да не го ли прати... :)
цитирай
8. tera - abramelin,
20.10.2011 16:59
за пръв път чувам за такъв проблем. А ако го напишеш първо в Word и после го изкопираш тук какво се получава?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648300
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031