Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2011 22:19 - Мразим да ми звъни GSM-a
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2171 Коментари: 6 Гласове:
8

Последна промяна: 02.06.2011 22:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



ама наистина много мразим!


Това ми е все едно аналогия на телеграмите от време оно - за какво ти пращат телеграми? Ами за гадости, за какво друго!


Колко пъти са ми звъняли за хубави събития? Чак се чудя - сигурно за били 2-3 пъти. Иначе ми пращат разни SMS-и за празници и рождени дни, не ме дразнят чак толкова, приемам ги.

Може би причината е, че ми натресоха един мобифон служебно още през далечната 1996 година, когато си бяха някаква екзотика. Май оттогава ги намразих, защото беше някакъв начин служебно да ме контролират. Даже и пост им посветих, после ще издиря линка.

Въпросът е, че тези неща те правят зависим от глупости и ти тровят живота, ако им го позволиш. Спомням си един мой адски лежерен период, когато си ходех и без GSM, а и без часовник!

Това не беше чак толкова отдавна - преди 3-4 години и трябва да ви кажа, че чудесно се справях!

Нищо не ми липсваше и никой не ми досаждаше!

Да припомня и онзи лаф - Дето часовници им трябвали на болните, за да знаят, кога да си пият лекарствата.

Нито съм била болна, GSM-ът си беше мой личен и кеф ми да го метна на шкафа и да не го нося с мен, моя си работа, никой не може да ми държи сметка за това.

После обаче пак ме принудиха служебно, за да съм на "разположение". Но пък при моя активен социален живот след работа рядко ми се случва. Имах един много гаден случай напоследък - отивам на театър и го слагам на опция "Без звук". Нарочно не го изключих, щото викам си като е "без звук" няма да побъркаме целото театро.
Но не би!... По едно време като се раззвъня оная ми ти пущина дето е без звук, стана си пълна лудница. В интерес на истината тихичко си звънеше и казах на моята приятелка - "Сложи му отгоре и твоята чанта да не се чува!", понеже нямах никакво намерение да го вдигам.

А и за какво да го вдигам - беше около 22.00 часа, който и където да е закъсал няма с какво да му помогна!

После разбрах каква е била калимерата и да го бях вдигнала - все тая.

Като се замисля тутурутката най-вече ми върши работа, ако ще се срещаме някъде и не можем да се намерим. Дърдорим си по телефона и протягаме ръце като ориентир и какво се оказва - ние сме на метър-два, значи спокойно можехме и без това да се открием.

Значи, народът просто се измрързеливил с тези технологични достижения и затова прекалено много разчита на тях.

Ако е вярно, че вълните предизвикани от GSM-ите са виновни за погиването на пчелите, 

ТО АЗ СЪМ ТВЪРДО ЗА ПЧЕЛИТЕ!










Гласувай:
8



1. анонимен - И аз много ги мразим и се правя, че не е ...
02.06.2011 22:36
И аз много ги мразим и се правя, че не е бил у мене и гледам да не отговарям. Ако ти имах телефона, бъди сигурна, че никога нямаше да се обадя.
цитирай
2. tera - Ега ти коментара! :)
02.06.2011 22:41
Да подкрепим пчелите все пак!
Между другото наскоро гласувах в един сайт в тяхна подкрепа. Баба Ванга май също беше предрекла гибелта на пчелите. И ако това ще става заради тези скапани тутурутки - не'ам думи просто!!!!!!



цитирай
3. syrmaepon - Проблемът е че на лошото бързо се свиква
03.06.2011 09:10
и вманиачване даже има.Иначе разбира се съм с две ръце за пчелите..)))
цитирай
4. tera - Много е напрягащо като почнат да ти дрънчат
03.06.2011 13:30
Един дори ме намери и в чужбина, тамън се бях откъснала от всичко и сега по празниците ме търси служебно! Толкова досадно ми стана, добре че не го напсувах :(
цитирай
5. анонимен - Мен ме тероризират по 50 пъти на ден ...
03.06.2011 20:19
Мен ме тероризират по 50 пъти на ден от М-тел. Карат ме да играя на някакви игри, даже и с гласа на Ники Кънчев. Трия ги поголовно, но нищо не помага. На кого да се оплача от тоя терор.
цитирай
6. tera - Не знам,
04.06.2011 01:14
аз съм на Глобул, там много не ми досаждат.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653347
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930