Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2011 21:42 - Ситуацията в блога напълно подкрепя последния ми пост!:)
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 3971 Коментари: 14 Гласове:
16

Последна промяна: 28.05.2011 21:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Да, наистина казах, че нямам време за глупости, но настоящата глупотевина на Първа просто ме разби!

Не мога да се сдържа от коментар. :)

Тука нещата ескалират направо невероятно. :)

Оказва се, че този блог си е напълно самодостатъчен и може да се вихри интригата само в неговите рамки!

Светът наоколо направо не съществува, а и за какво ли да съществува - просто трябва да се засрами, че тук се случват най-интересните неща на света и да се свие в кьошето от срам!

Влязох от чисто любопитствто, но няма да си излезна туку-тъй.

По-жалка ситуация от тази май не съм виждала.

Единствения начин за популярност са постовете за блогъри. По-скоро оплювателските постове или разнищване на ситуацията тук.

Арееееее, бе хорааааааа!

Синоптиците дават прекрасна прогноза за идващите дни - плаж, моренце, такива нещица...

Докога ще се дърляте за глупотевини, не ми е ясно......


Айде, живи и здрави! ....







Гласувай:
16



1. valsodar - Скуката твори чудеса
28.05.2011 21:47
Едно от тях е висенето в тоя сайт :)

Утре, ако е слънчево сме с Котьо на Плана, без лаптопа, че нещо като го прегази такива клавиатурни команди налучква, че после с часове не мога да се оправя.
Дано да е слънчево, че инак от скука, току виж пак съм изял някой с парцалите тук :)))
цитирай
2. tera - На Плана е готино,
28.05.2011 21:53
бях там и въпреки лизгавицата, че бяхме след дъжд си изкарахме добре.
Мисълта ми е за друго - просто нещата се скапват постоянно. Това тук не го броя за пост, просто си е спонтанна реакция.
Много жалко за това място, където прописах. Сега сигурно някоя гадинка ще се заяде, но аз си имам някакво предпочитание към това място. И затова ми е мъчно, и ме е яд, че се скапва.

цитирай
3. valsodar - И мен си ме е яд на моменти, защото ако ...
28.05.2011 21:59
И мен си ме е яд на моменти, защото ако не бе калпавото водене на сайта имаше реална възможност да стане една много силна блогърска платформа, с което да се ускори създаването на истинско гражданско общество у нас, но...
А може би, калпавото му водене се е правило именно с тази цел - да се обезсмили тотално поддържането на блог в страна на политикани и лумпени?
цитирай
4. swanlake - Блога не се скапва, той вече се е с...
28.05.2011 22:05
Блога не се скапва,той вече се е скапал.Качествените хора просто спряха да пишат.
цитирай
5. tera - Радо,
28.05.2011 22:23
сега както си дърдорим требе да дойде мараподробната да ни тури у ред! :)))

Не знам какво си чел от моите постове, но бях адски запалена по едно време. Направо сърце и душа вливах в това, което пиша! Не се майтапя и който реши точно с това да е се измайтапи, ще го навра където му се полага!

Мисля си, че има единствено смисъл да пишеш, когато нещо те е запалило - дали ще е театрална постановка, концерт, опера, или пък някакво парти, или други неща - няма значение, ти си там, интересно ти е и искаш да го споделиш. Напоследък не го правя, където и да ходя и да снимам го правя предимно за мен и приятелите ми.

Не ми се пише, коства ми много усилия, пък на хората не им пука - дай им жълтевини и ще са супер доволни! Другите, които се интересуват - ще си намерят източниците.

Жалко все пак, това място си беше хубаво като дойдох, както и София си беше хубава и чиста преди "демокрацията"...

цитирай
6. tera - swanlake,
28.05.2011 22:25
има такъв момент за съжаление.
цитирай
7. valsodar - Нали знаеш приказката за кацата с ...
28.05.2011 22:50
Нали знаеш приказката за кацата с мед и лъжицата с катран?
Тук е същото, само пропорциите са сменени
цитирай
8. tera - Не е само до това,
28.05.2011 23:09
просто се налагат вкусове тип "чалга".
Онзи ден бях в Народния театър и гледах "Хъшове" и после ме питаха "Как беше ?"
И аз обяснявам, че първата част си беше пълна дивотия, но втората част става за гледане. Че имаше много интерсни сценографски решения и като цяло може да се гледа.
Но лично според мен си е в известен смисъл "чалга -постановка", само и само да вкара публиката в салона е готова на всичко.
Да, имаше много млади хора там, сигурно добре са се забавлявали с пукотевиците и пиянските разпри.
Както и да е, не мисля че основната функция на изкуството е да забавлява, поне не и с тези текстове.
Айде питайте ги утре за "Хъшовете" да видим какво ще кажат - че само пият и се бият!

Квинтесенцията на представлението! :)




цитирай
9. valsodar - Ами. . . поне ще могат да кажат, че ...
28.05.2011 23:41
Ами... поне ще могат да кажат, че поне веднъж през животът си са били на театър.
Някои и това не могат да кажат, нищо че театър е вече навсякъде около нас, постановки си ни разиграват всякакви дори и тук се върти окрай време "Ощипана Ганка" :)

Какво да ти кажа, хората отиват да гледат "Хъшове" не защото е най-добрата постановка за годината, а просто защото е модно, да кажеш, че си я гледал :)
цитирай
10. tera - Аз я гледах само щото беше на "прИмоция" за 5 кинта
28.05.2011 23:47
И за тея пари я биваше :)))




цитирай
11. thedarkangel1977 - ma estestveno 4e e tyj. . . tuj e ak...
29.05.2011 00:26
ma estestveno 4e e tyj...
tuj e aktualno sega
kolkoto po-ironi4no se opi6e nekoj blogar, tolkowa po-komentirano i po-poseshtaemo e blog4eto na "avtora" - a nali tuj im e celta...
svetyt otvyn ne e vajen - dori sega da tresne poroj, da izgyrmi bomba ot nekoe podelenie, da stane zemetresenie - blogyrite 6e kle4at u blog.bg i 6e se pluwat kat mahlenski babi
цитирай
12. tera - Да, бе...
29.05.2011 00:42
Нали това е идеята - да ги посъбудим заспалите блогъри. :)

Лично аз живея толкова динамично, че понякога дъх не мога да си поема, камо ли да задремя. :)))

цитирай
13. анонимен - Добре, ама това се отнася за оня ден и не ми е ясно
29.05.2011 17:43
за кой постинг става въпрос. Дай разяснения.
цитирай
14. tera - Беше за вчера,
29.05.2011 21:39
ставаше дума за оплювателски постове за други блогъри.
Тук плюенето е много на мода, преди малко изтрих един подобен коментар от автор на плювки-постове.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648493
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031