Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2011 21:10 - Парите разказват... или спрете тези безсмислени класации....
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 3328 Коментари: 12 Гласове:
9

Последна промяна: 17.04.2011 12:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image




Това е една интересна изложба, която и аз не съм гледала до момента, защото е открита тези дни, пък си имах достатъчно други ангажименти:


http://www.btv.bg/videos/novini/video/1307378200-Parite_razkazvat.html


Първо видях плакатите в метрото, още преди да я открият, а преди малко гледах и един репортаж по телевизията. Спред мен ще е интересно, споменаха доста любопитни факти.

Била съм в Музея на парите във Франкфурт, където има музеи за какво ли не. :)
Там също ми беше интересно, имаше история на парите, както и как да разпознаем фалшивите банкноти от истинските, там идеше реч за немските евра, разбира се, но сигурно пинизите по света на фалшификатите са подобни.

И в този ред на мисли ми идва на ум следното:

Тук всеки човек е свободен да пише и чете, каквото желае.

Според мен едно от най-отвратителните неща тук са злобните, обидни коментари, а другото са - тъпите класации! Може и в обратен ред - не знам кое е по-тъпото от двете неща! :)

Ако този блог желае да си запази аудиторията би следвало да вземе мерки. Доколкото разбрах анонимните коментари вече не се толерират, което е добре, въпреки че на мен ми е все тая - аз съм ги забранила при мен от четири години, но някой успява да се промъкне. :)

Безсмислените класации - ябълката на раздора!

Хората адски се дразнят, защото не са обективни. Единствено тези за читаемост са що-годе обективни,  а пък за популярност или гласове за пост - там даже не ми се и обсъжда !

Понеже присъствам в класациите, особено за читаемост от край време, надявам се никой да не ме обвини в завист или пристрастност. Не гласувам - казвам го за хиляден път и другите класации не ме "бригат" изобщо.

Спред мен веднъж за винаги трябва да се сложи край на тази истерия с калсациите.

Много по-важно е тук да има качествени, авторски текстове, а не копирани сурогати.

Хората да си изказват менението по различни въпроси, без непременно за всяка дума да им се нахвърлят отгоре.

Имам чувството, че тук се концентрира злобата и омразата, неизразходвани в ежедневието. Все едно като отходен канал някакъв. Жалка история.

Както и друг момент - не можеш да си изразиш мнението в коментар към друг пост, без някой да тръгне да те оспорва. Чул-недочул, разбрал-надоразбрал, учил-недоучил, ама веднага ще тръгне да ти обяснява колко не си прав!?

На такива хора просто бих препоръчала да си развиват идеите в техните си блогове, вместо да се разправят с някого по коментарите. Оказва се, че голяма част от критикарите нищо не могат да напишат, ами само си критикуват. Това го написах и в един преден пост, но този синдром си продължава, май е вечен... "като Вселената или човешката глупост" спред Айнщайн. :)))

Весел ви уикенд! :)








Гласувай:
8



1. valsodar - Радвам се, че постингът ти не е на ...
16.04.2011 22:49
Радвам се, че постингът ти не е на челна страница в сайта, защото добра тема като тая биха я осрали тотално.
Виждам, че и двамата споделяме едно и също мнение относно "полезноста" на класациите.
Според мен основната им цел тук е за да се наложи пошлото и чалгата като модели на подражание ;))
цитирай
2. tera - Радо,
16.04.2011 23:16
не зная колко хора биха ме разбрали тук, но се радвам, че си поне един от малцината. :)

Целта на този пост не е да излиза на челна страница, а да накара хората да се позамислят малко, кои неща са важни и следва да им се обръща внимание.
Не случайно започнах от изложбата, защото за мен това е много по-съществено от сума препоръчни постове. Ако хората решат да я посетят, за мен това е на 100% процента достатъчно, че съм го написала.

И по този повод вмъкнах и класациите тук като пълна противоположност. Абсолютно безсмислени и несъществени неща, които обаче вълнуват твърде много хора.

Дори и да не можем да се преборим с тази безсмислица, поне можем да си кажем мнението все пак. :)



цитирай
3. valsodar - Виж, който е видял и преживял - знае. ...
17.04.2011 00:51
Виж, който е видял и преживял - знае.
Който не знае, чака другите да му кажат какъв е.
В нашият случай, не се нуждаем от външна помощ за да си преценим кое става и кое не, както и от какво точно се нуждаем за себе си.

Апропо, подобна изложба гледах в Барселона, наистина е много интересно да се види ;))
цитирай
4. tera - Всеки може да си пусне
17.04.2011 12:01
търсачка за изложбата, ако се заинтригува, но все пак ще улесня любознателните. Тя се провежда в сградата на Централна баня и работи вечер чак до 20 часа, ще продължи до 10 май.
цитирай
5. syrmaepon - Както в живота,така и в интернет
17.04.2011 12:55
за съжаление злобни коментари има на всякъде,вероятно човешката природа е такава,но тук може би роля трябва да имат модераторите и да не се допускат не просто анонимни,а коментари директно обиждащи някого.Разбира се всеки сам си модерира и своя блог,така,че той-ние също не трябва да допускаме някои да сипе обиди към трето лице в коментар към наш пост.Но пък нали има класация и за най-коментиран пост - така,че въпрос на съвест.Два пъти правих забележка на един блогър,който в самия пост обижда да речем трето лице,но каква е файдата - не знам
цитирай
6. tera - Не е като в живота :)
17.04.2011 12:59
На живо малко ще се позамислиш преди да кажеш на някого в лицето такива неща, които тук са си вместо "здрасти" направо.
Тук нещата са хиперболизирани. :)
цитирай
7. syrmaepon - Е да ,тук много или малко се скриваш под маска
18.04.2011 10:09
Едно време в селата постъпките ти са били пред очите на всички,хората са имали срам,родителите са възпитавали за да остане добро името им.В милионния град не се познаваш и със съседите си ,а и името си вече може да смениш като кърпичка.
цитирай
8. tera - О, само не ми говори за манталитета на селата, че тръпки ме побиват ... :)))
18.04.2011 12:34
Между другото и сега манталитета на хората от малки градчета е подобен, от такова селско любопитство и клюкарщина направо ме втриса.
Предпочитам анонимността на милионния град, отколкото махленското любопитство на малкото селище.
А и не мисля, че това е било причина за някакъв здрав морал, а по-скоро "какво ще кажат хората". Тези, дето са си били разюздани пък това най-малко ги е спирало :)
цитирай
9. syrmaepon - А пък аз мислех,
19.04.2011 11:05
че Софианци все се оплакват,че селяните точно като дойдат в София ги избива на разюзданост )))
цитирай
10. tera - Сигурно ги избива...
19.04.2011 15:02
Виж мърсотията в Студентски град, едно от най-мръсните места в София. София от моето детство беше един чист и приятен град.
цитирай
11. syrmaepon - Сигурно е така,макар че не съм била там
20.04.2011 08:33
Замисляла съм се над това - защо като отидат точно в София стават такива.Понеже в моя град чак такава мръсотия няма...
Нямам обяснение...
цитирай
12. tera - Защото там никой не ги знае
20.04.2011 09:28
и не им пука "какво ще кажат хората".
Същото е като с немските или английски туристи, които пазят поведение у тях си, а като дойдат тука се напиват като свине и правят разни свинства.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648824
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031