Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2011 23:19 - Ласкателство на чувството ми за значимост :)
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2946 Коментари: 12 Гласове:
14

Последна промяна: 22.03.2011 23:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Може и виртуално да е, или пък каквото и там да се нарече, все тая :)

Но в реала едва ли за мен биха се засетили на куп примерно днес 420 души, колкото тук ми е отброила статистиката. Пък ни съм писала от седем дена, а за гласуване и дума не може да става. Може и да не са 420, ами да е бил един човек, който е решил да ми прочете целокупното творчество :))) Дори и така да е, не мога да му отрека добрия вкус :) - да не би да е малко това внимание, този интерес ?! 

Прибирам се снощи и във входа се случвам с две съседки - едната е музикантка, която свири по северните страни, сега е тук за малко, а другата е - бивша мис България, не че по нещо й личи този факт, но аз го знам априори.

Говоря си аз с музикантката за разни работи и става дума за кучетата, щото и тя има куче, пък аз имам две, както съм казвала тук нееднократно. И точно преди да ми спре асансьора на етажа стана дума, че като се прибера те ще ми се радват толкова много, колкото никой друг не ми се е радвал през деня. Тук и мис България се засмива, въпреки че си е самата истина. Изненадах се от съпричастността й :)

Ето и примерно този пост ще го прочетат повече хора, отколкото тези, с които ще си кажа "здрасти" утре, въпреки че и те не са малко :)

Разбира се, че се шегувам :) Това е моят начин да ви кажа - радвам се, че сте се отбили тук и ви желая лека нощ или пък прекрасен ден, зависи кога сте се отбили! :)

Песен няма да ви пускам, че стана много досадно това пускане на клипове.
Айде, лека... :)










Гласувай:
14



1. magicktarot - Развесели ме приятно, Тера!:) Чакай да повъртя опашка!:)))
23.03.2011 09:02
Май наистина поради спецификата на виртуала, той може да предложи много повече срещи, отколкото може реала... Поздрави и успешен ден!:)
цитирай
2. tera - О, magic, радвам се :)
23.03.2011 09:08
Чакай да те погаля зад ушите! :)))
Ама то това не са срещи ... Или по-скоро срещи "от третия вид" :)
Лек ден и на теб! :)
цитирай
3. syrmaepon - Поздрави и от едно магаре :)
23.03.2011 10:42
http://www.youtube.com/watch?v=zlYm18pRiEc&feature=related
цитирай
4. tera - Щом са поздрави...
23.03.2011 11:06
:)))
цитирай
5. magicktarot - 2. tera , продължавам с опашката:))) Мислех аз да сложа кавички на думата срещи,
23.03.2011 11:27
но днес съм много "илюзорно" настроена към реалността и мисля, че дори и реалните срещи трябва да са с кавички - а ако кавичкуваме всичко - то по-добре да отпаднат тези препинателни знаци :))))
цитирай
6. tera - Хе-хееее,
23.03.2011 11:51
не са винаги чак пък толкова илюзорни срещите - да ти кажа честно мисля, че има хора в този блог, с които бих се срещнала на живо, защото са ми интересни. Примерно като ходя до Лондон ще се обадя на Фури да пием бира с фиш&чипс в любимата ми кръчма "Шерлок Холмс". :)
Тук преди няколко поста споменах за един приятел от блога, с когото сме се виждали два пъти и много се смяхме, все едно се знаем от години.
Сега както се запролетява може и с теб да дръннем по една бирка или кафе на теферич, ама аз кафе не пия, та остава бирка, или пък червено винце, колко му е :)))

Колкото до кавичките, ами то всяко нещо може в кавички да се сложи, ерго - игнорираме ги :)

цитирай
7. syrmaepon - Ами, да. . Магаретата да му мислят ...
23.03.2011 12:28
Ами,да.. Магаретата да му мислят иа-иа :)
цитирай
8. magicktarot - 6. tera, с удоволствие! Падне ли ни случай и време - все някога ще се видим :)
23.03.2011 14:53
И аз сега не пия почти нищо, понеже съм бременна и се въздържам - но това не пречи. :)
цитирай
9. tera - Ей, ами много хубаво :)
23.03.2011 15:07
Малките деца са най-голямата радост, защото като пораснат стават големи диванета :))))
Шегувам се, но си е и вярно. Синът ми е вече голям и сега само ме дебне да ме изкритикува за нещо, а беше толкова сладък като малък! :)
Затова и толкова си обичам кучаците - те са като малки деца, които никога няма да пораснат и ме обожават, а не ме критикуват :)))
цитирай
10. magicktarot - И мойта дъщеря е вече на 12 - много съм й досадна:)))
23.03.2011 16:48
Та сега ще се "подновявам". :) Точно - малките са като кученца, за тях си бог....
цитирай
11. bloger - Много интересно - не бях виждал н...
23.03.2011 20:13
Много интересно - не бях виждал нещата в подобна светлина.
цитирай
12. tera - Винаги има
23.03.2011 20:16
различни гледни точки...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653522
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930