Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2011 20:57 - За какво пищите като ощипани моми?
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 4497 Коментари: 18 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Влизам тук и установявам, че голяма тупурдия се е вдигнала за кючека на чудовището.

Е, и?

И на мен не ми хареса, но ми стана ясно, че е провокация.

Авторът е интелигентен човек, не го е направил от простотия. Целта му е постигната успешно, което го доказват всичките оплювателски постове.

Напомня ми реакцията спрямо "турския нужник", който ни олицетворяваше в Брюксел и как сума народ се почувстава обиден.

Що, да не би да не е вярно?

И до момента има в България такива клекала. Такива бяха и кенефите в училище, когато аз бях ученичка през миналия век.

Чудовището малко е "поресолил манджата" според мен, но не казва нищо повече от това, което е около нас.

Погледнахте се в кривото огледало и не се харесахте ли?

За какво плюете човека?

Добре, че ви е поразмърдал мозъците, за да си излеете злъчта.

В страната на чалгата какво ли друго да се очаква?....






Гласувай:
17



1. анонимен - Казвам същото,
19.02.2011 21:01
макар по по-различен начин. Валери ли е виновен за времето, в което живеем и за това, в което се превърнаха идеалите на Левски?
цитирай
2. tera - Признавам си, че стихотворението не ми хареса
19.02.2011 21:31
Първата ми реакция беше негативна и мислех и коментар да напиша по този повод.
Но би следвало да се позамисли човек и да не го приема първосигнално.
Затова мисля, че хулителските постове са самоцелни.
Понякога е по-добре да се кажат нещата в отрицателен контекст, така стигат до повече хора, чудовището е подходил стратегически, макар и с риск да настрои доста хора против себе си.
Което май и аз правя с този пост, но съм свикнала да казвам каквото мисля.
цитирай
3. анонимен - Най-простото
20.02.2011 18:59
сравнение е поставянето на Левски до Азис, за което всички се вкопчиха. А всъщност това е трагичният път - от бесилото до ....кючекчиите. Тъжно, но факт:)
цитирай
4. masterpiece08 - Аз много харесвам поезията на Валери Станков
20.02.2011 19:46
и когато съм имала възможност, съм коментирала и също съм казвала това, което мисля. В случая, обаче, това е литературен гаф както и да го погледнеш!
Мое мнение, не ангажирам никого, но според мен вчерашният ден трябваше да е за преклонение, а не за мерене на таланти!
цитирай
5. furiika - Мисля, че не за мерене на таланти е била целта на автора...
21.02.2011 10:50
Няма да се учудя, ако някои хора с кючеци са празнували този ден.
цитирай
6. tera - О, Фури, здрасти :)
21.02.2011 11:15
Сигурно е имало и кючекчии...
Авторът си изпълни целта, но много го налаяха без изобщо да вникнат в написаното. Или на мен така ми се стори.
цитирай
7. martiniki - ...
22.02.2011 20:58
аз пък не виждам нищо лошо в клекалото само по себе си, напротив, доказано е, че откак имаме съвременни удобни тоалетни чинии случаите на рак на дебелото черво са увеличени с пъти
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - !
22.02.2011 21:00
Прочетох постинга Ви с удоволствие!
Благодаря за честната позиция.
Чу
цитирай
9. vishnichka - Извинявай, но подобни заглавия винаги смущават,
23.02.2011 08:31
Не го приемам лично, защото не се виждам като линк...
Всъщност, не виждам никакъв такъв!!!
Коректно е да се сложи, поне от моя гледна точка...
Обобщения от такава позиция са непочтени!
Аз съм си казала мнението и при автора, и в блога си.
Приятен ден!
цитирай
10. tera - Като не го приемаш лично, какъв е смисълът на коментара ти тогава?
23.02.2011 09:50
Представа си нямам какво ти е мнението, твоя си работа. Нещо ми напомня поговорката "Гузен негонен бяга"...
И не ме учи на почтеност, ако обичаш. Нито пък къде да слагам линкове. Достатъчно съм почтена да ти пусна коментара.
Приятно и на теб!
цитирай
11. vishnichka - Нищо подобно, уважаема,
23.02.2011 12:16
изразила съм съвсем ясна и критична към въпросния автор позиция, за да не ми се налага гузно да "бягам" от подобни мнения като твоето, което изобщо не си е направило труд да види пък циничните чутовни коментари на Чу, цитирани из блог.бг, а съвсем еднопосочно си реагирала към определена аудитория, част от която съм и аз...

"всичките оплювателски постове"
"За какво плюете човека?"
"за да си излеете злъчта"

Жалко за тона ти, защото имах друго впечатление от твоя блог...

цитирай
12. tera - Не виждам за какво се разправяме всъщност
23.02.2011 12:35
Не съм ти чела нито коментарите там, нито знаех, че си писала пост за това.
Видях други постове най-отпред, които го бяха погнали и си казах мнението.
Не съм длъжна да обяснявам защо съм реагирала така.
Все едно да си обосновавам всеки път пускането на постове, смешно е.

Беше съгласна с мен за турското робство, сега в случая - не си.
Случва се, нищо кой знае какво не е станало.
цитирай
13. vishnichka - Когато имаш време погледни поне коментарите отдолу,
23.02.2011 13:40
ще видиш какво съм установила, хем ще бъдеш подготвена какво ще се разполага често по първа страница следващите месеци, ако влизаш там...
цитирай
14. tera - Аз там рядко влизам, защото мразя постоянно да ми навират в очите разни хора
23.02.2011 13:56
Като съм влизала преди, съм засичала същите венцехваления от една и съща агитка, както и при други блогови поети.
Лично за мен това е досадно и затова не се затормозвам с подобни преживявания. :)

цитирай
15. vishnichka - Имах предвид моя последен постинг,
23.02.2011 16:20
но става въпрос за същото, де...
:)
цитирай
16. tera - То винаги
23.02.2011 17:22
става въпрос за "същото", де...
:)))
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - Не съм ти чела нито коментарите там, ...
24.02.2011 23:32
tera написа:
Не съм ти чела нито коментарите там, нито знаех, че си писала пост за това.
Видях други постове най-отпред, които го бяха погнали и си казах мнението.
Не съм длъжна да обяснявам защо съм реагирала така.
Все едно да си обосновавам всеки път пускането на постове, смешно е.

Беше съгласна с мен за турското робство, сега в случая - не си.
Случва се, нищо кой знае какво не е станало.

Да. Смешно е.
И всичко щеше да бъде още по-смешно, ако не беше толкова тъжно.
Чу
цитирай
18. tera - ?
25.02.2011 00:17
?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655489
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930